Cuneax Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Denne beskyttelsen glemmer du aldri. Rust opp mobilen med pepperspray Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fins nok a folk som glemmer mobiler rundt om kring.. Så å komme med den bastante påstanden at "du" ALDRI kommer til å glemme den burdere spart dere for. Men så vil jo denne kun virke på to typer jegfoner.. Hvordan ville garantien gådd med lekasje i Pepperspray delen? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dritkjekt frem til noen lurer på hva sprayen på telefonen din er til... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dog ulovlig å bruke i Norge. Og om dette blir populært eller mer vanlig så kommer nok flere voldtekstmenn til å ta hintet og så kjøpe seg noen briller eller lignende. Etter hva jeg har skjønt så er dette noe av de mer desperate jævlene du finner her i samfunnet, så ville ikke overvurdert sprayen i det minste. 1 Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Liker at de sier "smartphone" og ikke "iPhone". Men de er tydlivigs amerikansk, å etter det jeg vet, så ligger fortsatt iphone på topp av salg der. Lenke til kommentar
Rolfemann Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Fins nok a folk som glemmer mobiler rundt om kring.. Så å komme med den bastante påstanden at "du" ALDRI kommer til å glemme den burdere spart dere for. Takk. "Aldri" er nå endret til "neppe". Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 totalt ulovlig i Norge, fikk selv bot og prikk pga det og tidligere har dem gitt meg samme boks tilbake uten å si noe :/ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 om noen år så kan man gjøre dette med en app Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 totalt ulovlig i Norge, fikk selv bot og prikk pga det og tidligere har dem gitt meg samme boks tilbake uten å si noe :/ Kan jeg spørre hvordan ble du tatt for å ha pepperspray? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) totalt ulovlig i Norge, fikk selv bot og prikk pga det og tidligere har dem gitt meg samme boks tilbake uten å si noe :/ Kan jeg spørre hvordan ble du tatt for å ha pepperspray? Pleier ha den med på tur med hunden pga han er angrepet 3ganger( er amstaff eier ) har alltid med det, veldig enkelt skille hunder med slik spray.. Dessverre for min del hadde jeg glemt å ta ut sprayen ifra tasken jeg har poser til å plukke opp skit samt ha goddis oppi, hadde den med meg pga trengte plass til noe ekstra så ble jeg stoppet, ransaket fordi jeg hadde ikke legitimasjon.Smook done, alltid jobbet ekstremt hardt med ikke få slikt på rullebladet Endret 3. november 2012 av DaniNichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg