Sliver Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har en T610 og Telenor privat + abn. Jeg kan bruke [email protected] e-posten min med wap,gprs. Men jeg vil kunne laste ned e-post til mobilen også. - I følge Telenor kundeservice må jeg betale 20 kroner i mnd. for denne tjenesten. De mente også at jeg bare kan bruke @mobilpost.no mail, og ingen andre mail-kontoer med min wap,gprs telefon, uansett om jeg sjekket de med wap,gprs eller lastet de ned til tlf. Stemmer Dette? Kan jeg bruke andre mail-adresser/mail-servere. Må jeg betale 20.- i mnd. for å laste ned e-post til mobilen (går greit det altså. men finnes det en "lovlig" vei utenom er jo det fint) - Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Ska [email protected] funke må du ut med 20kr.. Da får du mail rett til telefonen på den adressen men å lese web basert mail (hotmail o.l) er ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kan jo bare få deg en e-post adresse på f.eks home.no eller start.no og legge den inn på mobilen. Koster ikke noe. (dvs, koster jo selvsagt å laste ned e-post med GPRS). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå