Rustymagus Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hold deg til originalen. Les hele saken Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Alltid elsket Theme Park World jeg Er riktignok det eneste fornøyelsespark manager spillet jeg har testet Lenke til kommentar
Daniel vikan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 skuffende å se at spillet var så dårlig. Elsket RCT3 Og dette hadde mye potensiale. De kunne brukt 3d effekten til så veldig mye. Spilte mye RCT3 med Nvidia 3d brillene mine. det var veldig kult. og de burde virkelig utnytt et 3d effekten i et spill osm dette Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg tviler på at de hadde dataspillentusiaster i tankene når de lanserer dette spillet på 3DS avalle platformer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Merkelig hvor vanskelig det skal være å bare blåkopiere originalen! Activision klarer utmerket å gjøre dette med sine spillserier. Hvorfor går det aldri like bra med slike simplistiske (men likevel dype) strategispill fra 90-tallet? Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg tviler på at de hadde dataspillentusiaster i tankene når de lanserer dette spillet på 3DS avalle platformer. Å? Hvorfor ikke? Det finnes jo mange gode spill til 3DS-en som både passer for eldre og yngre spillere. Litt usikker på hva du legger i "dataspillentusiaster", egentlig. Er man ikke entusiast så lenge man spiller dataspill? Merkelig hvor vanskelig det skal være å bare blåkopiere originalen! Activision klarer utmerket å gjøre dette med sine spillserier. Hvorfor går det aldri like bra med slike simplistiske (men likevel dype) strategispill fra 90-tallet? Tror det kommer av tanken at man må forenkle spillene hvis de gis ut til en håndholdt konsoll. De famler litt for bredt og forsøker å appellere både til gamle fans og til nye spillere som kanskje ikke er vant til like kompliserte systemer. 1 Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Dette spiller kommer til iOs og Android neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå