OHJohansen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Rykter sier at IT-giganten kan kapre strømmingstjenesten. - Microsoft vil kjøpe Netflix Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Om det blir Windows 8-only eller noe (om de får kjøpt), er det tilbake til piratkopiering for min del. Lenke til kommentar
Populært innlegg Don Juan Skrevet 30. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2012 Om det blir Windows 8-only eller noe (om de får kjøpt), er det tilbake til piratkopiering for min del. Microsoft er flinke med å støtte mange platformer, i motsetning til et visst eple.. 23 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Så lenge jar fortsatt vil kunne bruke appen på min Apple TV så Ellers har man jo alltids en 360 evt. neste gnerasjons xbox i hus 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Håper det blir inkludert i Xbox Live Gold i så fall. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Om det blir Windows 8-only eller noe (om de får kjøpt), er det tilbake til piratkopiering for min del. Hehe, Microsoft er flinke til å støtte platformer, se på Skype. 4 Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) microsoft.com og netflix.com var nede i circa en time i dag (30.10.2012). microsoft.com og netflix.com kom online igjen samtidig ~Kl. 13:14 (30.10.2012) hmmm...??? Endret 30. oktober 2012 av jackbrennan2008 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Høres ikke dumt ut Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 ]Hehe, Microsoft er flinke til å støtte platformer, se på Skype. Rett meg om jeg tar feil, men hadde ikke Skype støtte for flere plattformer lenge før det ble kjøpt av Microsoft? Likevel en spennende nyhet, dette med Xbox Music eller hva de kaller det kan jo bli veldig konkurransedyktig til Spotify Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nooooo.... ikkje kjøp... Kommer til å ødelegge hele NetFlix, som de gjorde med Skype... Skype var bedre før Microsoft kom 1 Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 På tide å si opp Netflix-abonnementet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Om det blir Windows 8-only eller noe (om de får kjøpt), er det tilbake til piratkopiering for min del. Jeg blir ikke overrasket hvis det kommer som metro-only app. Skype var bedre før Microsoft kom Apropos det ubrukelige og reklamefylte grensensittet og installasjonsprosessen til Skype, er det noen som husker hvor forferdelig reklameinfisert og brukerfiendtlig MSN var på slutten? Lever det fortsatt? Ikke at jeg gidder å bli kunde av Netflix med de brukervilkårene de har nå, men hvis Microsoft skal gjøre samme "triks" som med Skype og MSN så kommer jeg nok ikke til å bli kunde selv med nye brukervilkår heller. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvis dette vil føre til bedre utvalg så ville jeg vært fornøyd. Men vet jeg enda ikke hvilke fordeler og ulemper det vil gi oss forbrukere Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Apropos det ubrukelige og reklamefylte grensensittet og installasjonsprosessen til Skype, er det noen som husker hvor forferdelig reklameinfisert og brukerfiendtlig MSN var på slutten? Lever det fortsatt? Det lever såvidt jeg vet kun via hotmail, altså integrert chat der. Hva gjelder Skype så installerte jeg det akkurat som app her på Windows 8, det var mye lekrere og alt går via Store, så installasjonen går i bakgrunnen og på få sekunder. Like foreløpig det jeg ser i alle fall Hvis dette vil føre til bedre utvalg så ville jeg vært fornøyd. Men vet jeg enda ikke hvilke fordeler og ulemper det vil gi oss forbrukere Bedre utvalg har jeg tvil om, som jeg nevnte over har jeg heller tro på kombinert musikk og film/tv løsning. Jeg har troa på at det kan bli bra i alle fall Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Apropos det ubrukelige og reklamefylte grensensittet og installasjonsprosessen til Skype, er det noen som husker hvor forferdelig reklameinfisert og brukerfiendtlig MSN var på slutten? Lever det fortsatt? Det lever såvidt jeg vet kun via hotmail, altså integrert chat der. Hva gjelder Skype så installerte jeg det akkurat som app her på Windows 8, det var mye lekrere og alt går via Store, så installasjonen går i bakgrunnen og på få sekunder. Like foreløpig det jeg ser i alle fall Hvis dette vil føre til bedre utvalg så ville jeg vært fornøyd. Men vet jeg enda ikke hvilke fordeler og ulemper det vil gi oss forbrukere Bedre utvalg har jeg tvil om, som jeg nevnte over har jeg heller tro på kombinert musikk og film/tv løsning. Jeg har troa på at det kan bli bra i alle fall Utvalget er etter min mening det som har mest å si. Og ikke minst prisen, selvfølgelig. Endret 30. oktober 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 MSN er vel bakt inn i det som nå heter Windows Live Messenger, og er blitt bedre enn Skype på alle områder imo. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 På tide å si opp Netflix-abonnementet. Virkelig? På grunn av et rykte om et mulig oppkjøp? 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei. Vær så snill, nei! Jeg har ikke noe i mot Microsoft, tvert i mot, men det blir sannsynlighvis slutten for Netflix utenfor Windows og Xbox. No me gusta! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 ]Hehe, Microsoft er flinke til å støtte platformer, se på Skype.Rett meg om jeg tar feil, men hadde ikke Skype støtte for flere plattformer lenge før det ble kjøpt av Microsoft?Likevel en spennende nyhet, dette med Xbox Music eller hva de kaller det kan jo bli veldig konkurransedyktig til Spotify Det har vel Netflix også, poenget er at jeg ikke har noe tro på at de skulle endre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå