Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min holder ca akkurat en dag, og jeg har ekstra strømforbruk ved at skjermen alltid er aktiv (tap to wake) da av\på knappen er helt utslitt.

 

Du kan sikkert hente mye batteri-tid på å legge inn en annen ROM.

 

Nå har jeg kjøpt en Note 4 og det er andre boller. Knallbra batteri, og 50% oppladet på 30 minutt.

Savner ikke batteriet på Nexusen da :p

Lenke til kommentar

Jauda, er ikke redd for å åpne telefonen og bytte batteriet, jeg gidder bare ikke hasslet med å bestille og vente på ebay og bla bla hvis gevinsten er 10% batteritid, da legger jeg heller på en null og kjøper ny telefon :)

Batteriet kommer på under 200,-, så det er ikke så mye bry med å bestille. Hvor mye du tjener på det kommer selvsagt an på hvordan batteriet er i telefonen din nå, og på bruksmønsteret ditt. På Nexus 4 virker det som om det er skjermen som er den største strømslukeren, og du vil neppe få mer enn fire timer med skjermen uansett hvor godt batteriet er.

 

I tillegg er kommer slikt som det notorisk buggete Google Play Services, som innimellom vil tappe batteriet bare fordi det kan. Om du ikke bruker skjermen i timesvis, og Google Play Services oppfører seg som det skal, bør du prøve nytt batteri.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...