kjeLL// Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 jeg forstår veldig godt at det virker litt rart å gi bort en mobil som det skal være mulig å fikse uansett hva som har gått galt. men denne saken har det klikket helt for. jeg får ikke fikset den med standard flashing. må nok få et fulstendig systembilde lastet inn via download mode. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Noen som har sett om L kommer offisielt til N4? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Nexus 4 er utenfor 18 mnd oppdaterings vindu til google. Allikevel er det 2 ting som antyder at den allikevel blir oppdatert til L: -Binærkodene for Nexus 4 er lagt ut http://www.slashgear.com/nexus-7-4-10-may-yet-get-an-android-l-update-30335899/ -Android L ble vist på en Nexus 4 på keynoten på I/O Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vil tro at vi får Android L ja. Om ikke offisielt, så har det jo vist seg at det går raskt å konvertere ROM fra Nexus 5 til 4. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vil tro at vi får Android L ja. Om ikke offisielt, så har det jo vist seg at det går raskt å konvertere ROM fra Nexus 5 til 4. Ja, portet uoffisiell versjon/beta-rom er allerede klar for de som vil ha, jeg tenkte mer på om det kommer en faktisk støttet versjon (OTA) Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Noen som har sett om L kommer offisielt til N4? Hvis Android holder samme "oppdaterings-rytme" som tidligere, vil jeg anta at Android L blir den siste store oppdateringen til Nexus 4. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Spesifikasjoner for Nexus 6 laget av Motorola har lekket: Snapdragon 805 (2.6 GHz), Adreno 420, 5.2" Quad HD (1440p) skjerm, 3 GB RAM, 32 GB lagringsplass, 12 MP kamera med 4K UHD video bak, og ett 2 MP front kamera. Den kommer selvsagt med Android L! Noen som kommer til å kjøpe den? Personlig er det veldig fristende! http://www.phonearena.com/news/Motorola-Shamu-aka-Nexus-6-full-specs-leak-5.2-QHD-screen-Snapdragon-805-and-Android-L_id59287 EDIT: for de som er interesserte i Nexus 6, har jeg laget en egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1622161&st= Endret 13. august 2014 av Nystad97 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 om den kunne kommet med 4.5" skjerm hadde jeg kjøpt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Flere som har utslitt power knapp? Må presse min skikkelig hardt nå. Men i kveld la jeg inn ny kernel som støtttet "tap to wake" slik som det er på LG G2 og G3, og det fungerer utmerket! Så da kan telefonen leve i en måneds tid til jeg får Note 4 i hus. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg sliter med at min nexus 4 mister dekningen, evt har full dekning, men kun mulig å ringe nødnummer. Om jeg manuelt prøver å søke opp nettverket på nytt, får jeg opp noen treff (har onecall) men når jeg prøver å koble til får jeg beskjed om at jeg ikke kan koble til nettverket for øyeblikket, prøv igjen senere. Har blitt verre i det siste... Noen som opplever det samme, evt har en løsning? Det kan jo selvfølgelig være et problem med simkortet eller abonnementet, men virker i grunnen ikke sånn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Nostalgi i dag. Fant fram min nexus 4 slik at ungene kan la min telefon i fred. Nullstilt og installert med alskens apper for fireåringen. Den kjentes ufattelig moderne og fresh ut!! Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Håper du fjerner telefon-appen slik at politiet slipper at ungene tulleringer nødnummeret 112? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Å fjerne den helt har eg ikke gjort, men den er gjort nok utilgjengelig. De har holdt på med telefonene våre i 3 år nå og aldri ringt til noen. Det gjelder å lære de opp fra starten av at trykker de på noe annet enn de har lov til blir det dårlig med telefon, en GOD stund. Edit: Det var forøvrig bare å deaktivere den. Da skal det godt gjøres at de får noe nytte av den uansett. Men får jo ikke avinstallert den.... Endret 24. september 2014 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vil L bli lansert for Nexus 4? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jepp http://www.christiantoday.com/article/nexus.4.5.7.and.10.confirmed.to.receive.android.5.0.lollipop.os.update.on.nov.3/42138.htm Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Spennede, ikke lenge til - jeg er egentlig på trappene til å oppgradere til Z3 (N6 blir alt for stor), men nå kan jeg vente og se hvordan N4 oppfører seg med Lollipop. Hovedproblemet mitt med den nå om dagen er at batteriet er tomt etter en halv dag med moderat bruk, og det er kanskje det mest irriterende som finnes. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Spennede, ikke lenge til - jeg er egentlig på trappene til å oppgradere til Z3 (N6 blir alt for stor), men nå kan jeg vente og se hvordan N4 oppfører seg med Lollipop. Hovedproblemet mitt med den nå om dagen er at batteriet er tomt etter en halv dag med moderat bruk, og det er kanskje det mest irriterende som finnes. Det er verken vanskelig eller dyrt å bytte batteri i Nexus 4. http://www.makeuseof.com/tag/how-to-replace-the-nexus-4-battery-it-can-be-done-android/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ser enkelt nok ut, forutsatt at det gjør en forskjell - noen her som har byttet batteri og hatt positivt nok resultat til at det er verdt bryet? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Nope, men har hatt telefonen oppe flere ganger og det er veldig enkelt å åpne den. 2 skruer på undersiden og litt pirking med ett plekter så er baken av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Men ikke noe av metall. For da skader du fort ting og tang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå