Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

jeg forstår veldig godt at det virker litt rart å gi bort en mobil som det skal være mulig å fikse uansett hva som har gått galt. men denne saken har det klikket helt for. jeg får ikke fikset den med standard flashing. må nok få et fulstendig systembilde lastet inn via download mode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at vi får Android L ja.

Om ikke offisielt, så har det jo vist seg at det går raskt å konvertere ROM fra Nexus 5 til 4.

Ja, portet uoffisiell versjon/beta-rom er allerede klar for de som vil ha, jeg tenkte mer på om det kommer en faktisk støttet versjon (OTA) :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Spesifikasjoner for Nexus 6 laget av Motorola har lekket: Snapdragon 805 (2.6 GHz), Adreno 420, 5.2" Quad HD (1440p) skjerm, 3 GB RAM, 32 GB lagringsplass, 12 MP kamera med 4K UHD video bak, og ett 2 MP front kamera. Den kommer selvsagt med Android L! Noen som kommer til å kjøpe den? Personlig er det veldig fristende!

http://www.phonearena.com/news/Motorola-Shamu-aka-Nexus-6-full-specs-leak-5.2-QHD-screen-Snapdragon-805-and-Android-L_id59287

EDIT: for de som er interesserte i Nexus 6, har jeg laget en egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1622161&st=

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg sliter med at min nexus 4 mister dekningen, evt har full dekning, men kun mulig å ringe nødnummer. Om jeg manuelt prøver å søke opp nettverket på nytt, får jeg opp noen treff (har onecall) men når jeg prøver å koble til får jeg beskjed om at jeg ikke kan koble til nettverket for øyeblikket, prøv igjen senere. Har blitt verre i det siste... Noen som opplever det samme, evt har en løsning? Det kan jo selvfølgelig være et problem med simkortet eller abonnementet, men virker i grunnen ikke sånn.

Lenke til kommentar

Å fjerne den helt har eg ikke gjort, men den er gjort nok utilgjengelig. De har holdt på med telefonene våre i 3 år nå og aldri ringt til noen. Det gjelder å lære de opp fra starten av at trykker de på noe annet enn de har lov til blir det dårlig med telefon, en GOD stund. ;)

Edit: Det var forøvrig bare å deaktivere den. Da skal det godt gjøres at de får noe nytte av den uansett. Men får jo ikke avinstallert den....

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spennede, ikke lenge til - jeg er egentlig på trappene til å oppgradere til Z3 (N6 blir alt for stor), men nå kan jeg vente og se hvordan N4 oppfører seg med Lollipop. Hovedproblemet mitt med den nå om dagen er at batteriet er tomt etter en halv dag med moderat bruk, og det er kanskje det mest irriterende som finnes.

Lenke til kommentar

Spennede, ikke lenge til - jeg er egentlig på trappene til å oppgradere til Z3 (N6 blir alt for stor), men nå kan jeg vente og se hvordan N4 oppfører seg med Lollipop. Hovedproblemet mitt med den nå om dagen er at batteriet er tomt etter en halv dag med moderat bruk, og det er kanskje det mest irriterende som finnes.

Det er verken vanskelig eller dyrt å bytte batteri i Nexus 4.

http://www.makeuseof.com/tag/how-to-replace-the-nexus-4-battery-it-can-be-done-android/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...