kjeLL// Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 det virker som om du har effektivt drept denne tråden ved å spørre om support her. lag en egen tråd! tips på ditt spørsmål. BRUK ØYNA DINE! det virker ikke som om du er ny til forum med tanke på hvor mange innlegg du har. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Eg spør fordi eg finner ingenting om to mikrofoner på nettet. Eg har byttet mikrofon kortet som går ilag med ladinga, så kommer du og sier det er to mikrofoner. Når eg spør hvor de er så har du ikke svar.... Blir faktisk sur. Drept tråden? Hva sier myndigheten (les: du) at vi kan diskutere her i tråden da? Det eneste som dreper tråden er folk som deg som skal bestemme hva andre kan skrive og dermed hindrer folk i å diskutere det de vil. Ikke svar hvis du ikke kan. Enklere for alle. Endret 11. januar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 det virker som om du har effektivt drept denne tråden ved å spørre om support her. lag en egen tråd! tips på ditt spørsmål. BRUK ØYNA DINE! det virker ikke som om du er ny til forum med tanke på hvor mange innlegg du har. Strengt tatt så er du ganske ute å kjører her, hvis @Jotun lurer på noe som er relevant for tråden så har han/hun sin fulle rett til å spørre i denne tråden og den avgjørelsen om han/hun skal få lov til det er nok dessverre ikke opp til deg. Mener du at noen spammer så rapporterer du det så tar noen stilling til deg. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 der er en oppe og en nede. funksjonen er hovedsaklig støykanselering. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Takk. Den oppe er ikke byttet men er nok som du sier at begge blir aktivert når man bruker høyttaler modus. Blir nok forsikringssak.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 der er en oppe og en nede. funksjonen er hovedsaklig støykanselering. hva så? Så når du eller noen andre har dette problemet, ville det da ikke være greit å vite hva man skal gjøre når dette problemet oppstår? Jeg verdsetter problematikken og at Jotun faktisk prøver gjøre noe med det samt informer om hvordan han gjør det. På denne måten kan du og andre fikse problemstillingen. Hvis du ikke ønsker å lese om det så hopp over det! Andre verdsetter faktisk dette. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 dude, han fant ingen info om den 2. mikrofonen selv. så jeg sa hva den 2. somregel blir brukt til. jeg har sett folk bruke alsa for å kunne bruke den 2. mikrofonen til fler ting. men problemet jotun har kan være 4 ting. uvellykket reparasjon. ny mic fungerer ikke. ødelagt telefon pga uhell, eller software. det eneste vi kan klare å hjelpe han å feilsøke er software. lås opp telefonen (om den ikke er det) og legg inn CyanogenMOD. om problemet vedvarer er det feil på en av de 3 andre tingene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Eg har tatt factory reset på den i går. Leser på nett at mange har problemer med mic på Android nyere enn 4.1 i kombinasjon med N4. Men så skjedde dette akkurat når eg mister den i smøret så det er nok noe som er skadet. Dette i kombinasjon med at høyttaler skurrer og støyer gjør at eg nok kjører forsikring på den. Takk for gode tips Kjell. Mulig eg prøver en Cm før eg gjør noe annet. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 nå trenger jeg bare litt lim. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Da var nexus 4 pensjonist. Byttet ut til fordel for en z1. Men må jo fortsatt prøve å reparere godtelefonen. Uten å mase om det her i tråden Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 du kan fremdeles bruke den til å leke med forskjellige rom. en av de første tinga jeg ville testa med den er ubuntu phone. siden det ikke er klart for å bli brukt på hovedtelefon enda. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Har fått ptoblemer med å spille av video i youtube appen(gjelder også ww.youtube.com i browseren). Jeg får bare opp "Mistet tilkobling til tjeneren". Har prøvd å slå telefonen av og på, tømt buffer/appdata under app - youtube. Har prøvd å slette(neddatere) og spille av da, samme problem. Har så oppdatert igjen, fortsatt samme feil. Alt annet funker på telefonen, også av google tjenester. Noen tips til hva jeg kan prøve? EDIT: LØST! Jeg slettet hurtiglager/data på Youtube under innstillinger, så neddaterte jeg den og tvang avslutning. Så lastet jeg ned Cleanmaster(gratis versjon) i Play store, åpnet den og lot den rense telefonen og minnet. Så slo jeg av og på telefonen. Lastet ned siste versjon av Youtube i Play store og nå fungerer det! Endret 23. januar 2014 av RickyG Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Da kan jeg informere om at både Google Play Musikk og Google Play Film også fungerer i Norge! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) I tillegg har også Chromecast blitt tilgjengelig i Norge, og Google Play Store med Nexus 5, Nexus 7, osv. har blitt tilgjengelig i land som Sverige, Danmark og Finland. Kommer kanskje snart til Norge også? EDIT: Fra Googles pressekontakt: "Vi er ikke helt klare til å begynne å selge hardware i Play Store i Norge, og jeg har dessverre ikke noe info om når Nexus-enheter kommer til salgs der." Endret 19. mars 2014 av Nystad97 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Gode nyheter, har allerede testet musikk tjenesten, virker som de har et godt utvalg med musikk. Men om jeg kommer til å si opp Wimp med det første er en annen sak. Det går i hvert fall ann og prøve tjenesten gratis i 30 dager. Ellers savner jeg fremdeles Googles hardware butikk her i Norge. Vi får håpe at Google snart er klare med dette også Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 de samme som mangler fra spotify mangler også google. gir opp streaming til fordel for ripping Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) de samme som mangler fra spotify mangler også google. gir opp streaming til fordel for ripping Fordelen med Play Music er jo at du kan kombinere rippet med streamet - ripp det du ikke finner på streaming og last det opp på din google music, så kan du lytte på det sømløst med det du streamer "The service will combine music from your locker with ‘millions’ of songs on the service itself seamlessly, says Yerga." http://thenextweb.com/google/2013/05/15/google-play-music/#!ALMRF https://play.google.com/about/music/ : Store up to 20,000 of your own songs in your locker Access your music anywhere without syncing Endret 21. mars 2014 av toth Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kan man vel på Spotify også så vidt jeg vet, legg til lokale filer i Spotify listen på PCen, sync på mobilen koblet til samme nettverk Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 OK musikkstrømmingtjeneste. Litt tregere enn Wimp til å starte avspilling (må vente noen sekunder). Mangler last.fm-scrobbling. Kjipt når en har logget hos last.fm i åtte år. Fordel fremfor Wimp: Støtter Linux. Wimp fungerer kanskje i praksis gjennom Wine, men det er ikke knirkefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå