Snylter Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Forbaska dårlig batteritid på min Nexus 4 etter oppgradering til 4.4. Flere som opplever det samme? Jeg opplevde det så lenge jeg brukte Dalvik, etter å ha gått over til ART har batteritiden blitt heftig. Jeg slipper å lade midt på dagen, og det har jeg alltid vært nødt til å gjøre med min Nexus 4 tidligere. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg har igrunnen ikke merket forskjell på batteritiden, men så var det første jeg gjorde etter jeg fikk 4.4 å skru på ART. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hva oppnår man med art? Ulemper? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er visst enkelte apps som kan krangle. Jeg har kun problemer med IMDB-appen (den blir tregere). Ellers går alt generelt raskere, og garbage collection-heng (frys i 1-2 sekunder som kunne skje innimellom før) er så godt som helt borte. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Dumt spørsmål, men hvordan slå på ART på en ikke rootet nexus4? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Dumt spørsmål, men hvordan slå på ART på en ikke rootet nexus4? Gå på developer options å velg ART som runtime. Har du ikke developer options? Gå på about phone å trykk på Build Number 5 ganger. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Takker og bukker Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Da var art oppe og gikk. Smertefri oppdatering uten noen konsekvenser så langt. Ingenting som måtte installeres som ikke ble gjort automatisk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 La inn 4.4.1 i dag. Egentlig ikke merket noe forskjell, unntatt at det er gjennomsiktig på låseskjermen og. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Beklager er helt rookie på android så blir kanskje mye idiotiske spørsmål Jeg sjekker på telefonen, men den finner ingen nye oppdateringer. Hvordan får man lagt inn 4.4.1 ? Og er 4.4.1 laget for nexus 4 også? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Beklager er helt rookie på android så blir kanskje mye idiotiske spørsmål Jeg sjekker på telefonen, men den finner ingen nye oppdateringer. Hvordan får man lagt inn 4.4.1 ? Og er 4.4.1 laget for nexus 4 også? 4.4.1 er laget, men rulles ut i puljer. Dvs ikke alle får oppdateringen samtidig (i tilfelle noe viser seg å gå galt). Først er det kun 1% som får den, etter det kommer det i grupper på 25% over de nærmeste ukene. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kjedelig Telefonen er forøvrig megasmooth nå med ART. GEL kan de ha for min del. For etter factory reset fikk eg akkurat samme looken uten GEL. Men slipper all driten med den. (Les: Treig telefon med hovedskjermen helt til siden) Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Venter med ART til det evt blir FOSS. Vil ikke oppfordre Google til å fortsette å ta Android i den retningen de har i det siste, lukket som iOS. Endret 8. desember 2013 av kvakse Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Prøvde ART, men whatsapp er ikke klargjort for ART. Måtte gå tilbake til Dalvik igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Prøvde ART, men whatsapp er ikke klargjort for ART. Måtte gå tilbake til Dalvik igjen. 4.4.1 har ordnet på dette problemet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Beklager er helt rookie på android så blir kanskje mye idiotiske spørsmål Jeg sjekker på telefonen, men den finner ingen nye oppdateringer. Hvordan får man lagt inn 4.4.1 ? Og er 4.4.1 laget for nexus 4 også? Jeg la inn manuelt ved å bruke Sideload. Veldig enkelt om man ikke orker å vente på OTA. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Forbedrer 4.4.1 kameraet på Nexus 4 også? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg la inn manuelt ved å bruke Sideload. Veldig enkelt om man ikke orker å vente på OTA. Sideload? Like "offisielt" ? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sideload? Like "offisielt" ? Sideload er jo noe google har laget selv til nettopp det formålet, så ganske offisielt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ok, et lite hint hvordan. Gidder ikke vente om eg ikke må ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå