Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

GEL har fungert utmerket for min del.

Eneste irritasjonsmomentet er at skjermen helt til venstre er "hjemskjermen" man kommer til om trykker på Home knappen..

Har fungert helt utmerket for min del også! Jeg opplevde også det samme "irritasjonsmomentet" i begynnelsen (at hjem-skjermen er helt til venstre), men etterhvert har jeg blitt vant til det, og jeg må si at jeg er storfornøyd med både Android 4.4 KitKat og GEL. Har forøvrig laget en video med Nexus 4 som kjører Android 4.4 KitKat samt GEL og har også aktivert prosent-tall i batteriet (vanskelig å se noe før batteriet er under 50% siden skriften er hvit, altså samme farge som selve batteriet). Om noen er interesserte så kan de se videoen her: https://www.youtube.com/watch?v=zubMVOCn3w0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er dette GEL greiene? Kjører Nova launcher i dag. Noen fordeler med GEL?

 

Google Experience Launcher. Finnes ikke på play store enda men du kan laste ned her: http://www.androidpolice.com/2013/11/13/how-to-try-the-google-experience-launcher-with-translucent-bars-and-google-now-once-you-get-your-kitkat-update-apk-download/

 

Den gir deg tilgang til Google Now med et sveip til venstre fra hjemmeskjermen, større ikoner, gjør det mulig å si "Ok google" fra hjemmeskjermen, gjennomsiktig statusbar, og nytt interface når du velger bakgrunn og slikt.

 

Jeg syntes ikke den var verdt å bruke, mye mindre tilpassningsmuligheter enn Nova.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har byttet høytaler på sin N4? den på fronten.

 

Mistet telefonen rimelig hardt i bakken på lørdag, og den bærer ingen preg av det unntatt at høyttaleren har fungert bare på annenhver samtale.

Nå virker det derimot som at den har tatt helt kveld (og selvfølgelig har jeg måttet prate mye i telefonen i dag)..

 

Å skru på handsfree fungerer fint, men man vil ikke alltid dele samtalen med alle rundt seg..

 

Har hatt av bak-dekselet før, men tipper jeg må ut med alt siden høyttaleren er på fronten :hrm:

Lenke til kommentar

Noen som har byttet høytaler på sin N4? den på fronten.

 

Mistet telefonen rimelig hardt i bakken på lørdag, og den bærer ingen preg av det unntatt at høyttaleren har fungert bare på annenhver samtale.

Nå virker det derimot som at den har tatt helt kveld (og selvfølgelig har jeg måttet prate mye i telefonen i dag)..

 

Å skru på handsfree fungerer fint, men man vil ikke alltid dele samtalen med alle rundt seg..

 

Har hatt av bak-dekselet før, men tipper jeg må ut med alt siden høyttaleren er på fronten :hrm:

Om du får tak i fronthøytaleren på Ebay så er det en smal sak å skifte den selv :)

Lenke til kommentar

Om du får tak i fronthøytaleren på Ebay så er det en smal sak å skifte den selv :)

 

Man får den omtrent gratis på ebay ja, men tenker først jeg bare åpner å ser om det er noe dårlig kontakt.. De gangene den har fungert har den fungert som den skal, så tipper det bare er kontaktfeil en plass.

 

Edit: ser på videoer at den er utrolig enkel å bytte, og har bare 2 kontaktpunkter. Så da er det ikke noe stress :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Nå som jeg har fått KitKat tror jeg at jeg beholder den en stund til, i alle fall. Eneste negative er batteriet som har tapt seg betraktelig siden den var ny. Får vel ta å bytte det. Noen som har gjort det?

 

Jeg var heller ikke klar over at jeg kunne snakke norsk til telefonen... Så det i videoen til Nystad. Har jeg kunnet gjort det hele tiden, eller bare siden 4.4?

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...