Nystic Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Si ifra om du finner noe interessant! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er null stress å oppdatere med den som ligger hos Google, også uten å miste noe. Jeg har akkurat gjort det, man må bare huske å fjerne -w i .baten Måtte selvsagt legge inn recovery og roote på nytt etterpå da. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Verdt å holde seg oppdatert på denne siden hvis du ønsker å bruke adb sideload: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2145848& Endret 15. november 2013 av Nystad97 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Det er null stress å oppdatere med den som ligger hos Google, også uten å miste noe. Jeg har akkurat gjort det, man må bare huske å fjerne -w i .baten Måtte selvsagt legge inn recovery og roote på nytt etterpå da. Orka ikke vente lenger, så la den og inn slik. Var i grunn veldig enkelt. Alt man trenger ligger i denne .zip filen: https://www.dropbox.com/s/zourkje70bbwuvw/occam-krt16o.zip Instruksjoner på første post her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2527142 Husk å fjærne -w i flash-all.bat filen om du ikke vil miste noe på telefonen. Endret 16. november 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har nå lagt inn Android 4.4 med å følge denne oppskriften. Hadde låst opp bootloaderen fra før av så mistet ikke noe data ved å skippe "fastboot flash userdata userdata.img". Punkt 10 . 4.4 fungerer smertefritt så langt. Den nye launcheren GEL som følger med Nexus 5 er ikke med, du kan visstnok laste denne inn manuelt hvis du vil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Batteritiden virke å være ganske så forbedret iallefall. Ble ganske paff når jeg våknet i dag å fortsatt hadde 70% batteri igjen, tross mye bruk i gårkveld. Og med Google Experience Launcher så ser det ganske så pent ut og må jeg si. Endret 17. november 2013 av Complexity Lenke til kommentar
erik-a Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Batteritiden virke å være ganske så forbedret iallefall. Ble ganske paff når jeg våknet i dag å fortsatt hadde 70% batteri igjen, tross mye bruk i gårkveld. Og med Google Experience Launcher så ser det ganske så pent ut og må jeg si. ble det noe forbedring på dekningsbiten ? Og dette pin-kode styret ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 ble det noe forbedring på dekningsbiten ? Og dette pin-kode styret ? Har ikke blitt spurt om pin kode en eneste gang, så virker som det har blidd fikset. Snapchat fungerer og som det skal nå. (en feil i Android 4.3 fikk telefonen til å restarte randomly når man åpnet snaps) Lenke til kommentar
erik-a Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Har ikke blitt spurt om pin kode en eneste gang, så virker som det har blidd fikset. Snapchat fungerer og som det skal nå. (en feil i Android 4.3 fikk telefonen til å restarte randomly når man åpnet snaps) Høres veldig bra ut .da slipper Eg å tvinge tlf til å bruke 2g. sliter med d samme sjølv på snapchat. Håper oppdateringen kommer snart Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er veldig enkelt å legge inn selv om det klør i fingrene. Lenke til kommentar
erik-a Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Får vel kanskje gjøre det: ) synd at en så god tlf skal slite med sanne feil. Hvertfall med tanke på at det er en google tlf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Får vel kanskje gjøre det: ) synd at en så god tlf skal slite med sanne feil. Hvertfall med tanke på at det er en google tlf Sant det. 10 timer og 42 minutt siden jeg tok telefonen ut av laderen. 94% strøm igjen. Tror telefonen sover bedre om natta og nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Sant det. 10 timer og 42 minutt siden jeg tok telefonen ut av laderen. 94% strøm igjen. Tror telefonen sover bedre om natta og nå. 94%? Det har eg knapt hatt om eg hadde hatt den avslått i 11 timer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Da vil du nok få deg en positiv overraskelse. Jeg kjører på ART, Og tipper det hjelper veldig på. Får og score: Maxed Out! I 3Dmark, noe jeg tolker positivt Endret 18. november 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hva betyr det å kjøre på ART? Er det noe man får muligheten til å gjøre uansett hvordan man installerer oppdateringen? Hadde tenkt å gjøre det på den helt offisielle måten når eg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 ART kan kjøres uavhengig av hvordan man gjør det ja. Det er istedenfor Dalvik som har vært brukt som runtime opp til nå. Det er foreløpig kun beta, og er dermed valgfritt (får ikke skrudd det på uten å aktivere utviklervalg). Dalvik kjører fortsatt som standard. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg har hittil ikke vært borti noe problem med apps på ART, unntatt ett spill (driftkhana) som ser ut til å ha ganske lav framerate med ART påslått. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg oppdaterte nettopp til 4.4, og ser fortsatt at nedlasting fra Google Play går utrolig treigt,hadde samme problem med 4.3. Dette gjelder kun wifi og google play. Noen som har vært borti lignend? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Ingen problemer med nedlasting fra Google Play her. Verken i 4.3 eller 4.4. Har du prøvd å slette cache til play? edit: 63% batteri igjen nå, etter 22 timer, Ikke dumt. Endret 18. november 2013 av Complexity Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Frister å resette til factory settings for å få 4.4. Føler jeg kommer til å savne noen av CM-fordelene edit: har fargene blitt bedre enn i 4.2/4.3? Endret 18. november 2013 av J. Verlander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå