Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er null stress å oppdatere med den som ligger hos Google, også uten å miste noe.

 

Jeg har akkurat gjort det, man må bare huske å fjerne -w i .baten

Måtte selvsagt legge inn recovery og roote på nytt etterpå da.

 

Orka ikke vente lenger, så la den og inn slik.

Var i grunn veldig enkelt.

 

Alt man trenger ligger i denne .zip filen: https://www.dropbox.com/s/zourkje70bbwuvw/occam-krt16o.zip

 

Instruksjoner på første post her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2527142

 

Husk å fjærne -w i flash-all.bat filen om du ikke vil miste noe på telefonen.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Har nå lagt inn Android 4.4 med å følge denne oppskriften. Hadde låst opp bootloaderen fra før av så mistet ikke noe data ved å skippe "fastboot flash userdata userdata.img". Punkt 10 .

4.4 fungerer smertefritt så langt. Den nye launcheren GEL som følger med Nexus 5 er ikke med, du kan visstnok laste denne inn manuelt hvis du vil.

Lenke til kommentar

Batteritiden virke å være ganske så forbedret iallefall. Ble ganske paff når jeg våknet i dag å fortsatt hadde 70% batteri igjen, tross mye bruk i gårkveld.

Og med Google Experience Launcher så ser det ganske så pent ut og må jeg si.

ble det noe forbedring på dekningsbiten ? Og dette pin-kode styret ? :)

Lenke til kommentar

Har ikke blitt spurt om pin kode en eneste gang, så virker som det har blidd fikset.

Snapchat fungerer og som det skal nå. (en feil i Android 4.3 fikk telefonen til å restarte randomly når man åpnet snaps)

Høres veldig bra ut .da slipper Eg å tvinge tlf til å bruke 2g. sliter med d samme sjølv på snapchat. Håper oppdateringen kommer snart :)
Lenke til kommentar

ART kan kjøres uavhengig av hvordan man gjør det ja. Det er istedenfor Dalvik som har vært brukt som runtime opp til nå.

 

Det er foreløpig kun beta, og er dermed valgfritt (får ikke skrudd det på uten å aktivere utviklervalg). Dalvik kjører fortsatt som standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...