Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hm, det høres jo sært ut! Nexus 4 er jo Googles flaggskipsmodell, hvorfor skal ikke den få siste fixes?

Det er kun nye nexus 7 som kjører JSS15-buildene offisielt, sannsynligvis er det stabilitetsproblemer som har hindret denne fra å bli sluppet til de andre enhetene, og nye nexus 7 har jo hatt litt flere problemer med software under 4.3 enn de andre modellene virker det som.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2382880

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Hvis det er en big deal med høyere bitrate på A2dp så kan du jo bare kompilere AOSP for Nexusen din selv :)

Hehe, jeg vil nok ikke gå så langt som å kompilere selv for å få ting på plass, men slik jeg forstod det holder det å erstatte de nevnte filene fra tråden og sørge for at filrettighetene er like. Begge deler krever selvfølgelig root, og kan muligens gjøre en fremtidig owa update problematisk(?).

Lenke til kommentar

Prisen på nexus 4 ble akkurat satt ned med 100 dollar i play store i USA. Kunder i CA betaler nå ca. 1700 kroner inkludert levering for en 32GB versjon. Nexus 4 er nå billigere enn nye nexus 7 der borte. Det bør være mulig å forvente at nexus 4 vil komme ned i 2300-2400 kroner ihvertfall.

 

Nå spørs det bare hvor lenge det tar før prisene endrer seg her, og hvor lenge det er til neste nexus telefon kommer.

Lenke til kommentar

Nexusen min valgte begå selvmord ved å vibrere seg ned fra en hylle. Prøver å kjøpe en ny nå som prisen har gått ned til 249 dollar, men jeg får det ikke til.

 

Jeg bruker amerikansk VPN (tunnelbear), har også testet unblockus og diverse andre tjenester.

 

Har satt opp google wallet med ett nytt kredittkort hvor jeg skrev inn min amerikanske jetcarrier adresse.

 

 

Jeg får opp siden hvor en kan kjøpe nexus enheter, men når jeg kommer til punktet hvor jeg må logge inn får jeg opp at Nexus 4 ikke er tilgjengelig i mitt land..

 

Samme skjer når jeg tester å kjøpe ett album ifra play store.

 

det rare er at jeg fikk til å sette opp play music tjenesten, altså at jeg kunne laste opp musikk biblioteket mitt..

 

Hva gjør jeg feil? prøvde å lage en ny google konto som er amerikansk, men får ikke gjort det pga mobil verifisering (jeg har ikke noe amerikansk mobilnummer)

 

edit: prøvde å lage en ny google konto, valgte usa som land og la inn master card med amerikansk adresse. kom da ett hakk lenger når jeg brukte denne, men fikk feilmelding:

 

"We couldn't complete your purchase because of a technical issue."

Endret av madmats
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Play store skal visstnok begynne å selge enheter i Norge i 2013:

https://plus.google.com/107797272029781254158/posts/eQtDjPRKhkd

 

Det kan bety at du får nexus 5 til under 3000 kroner i Europeisk utgave før jul, som ville vært latterlig mye for pengene.

Interessant. Men litt skeptisk. I Finland har de åpnet flere seksjoner av play store, I Norge har vi vel kun apps... Finland virker mer sannsynlig enn her, men håper jeg tar feil :-)

Lenke til kommentar

Interessant. Men litt skeptisk. I Finland har de åpnet flere seksjoner av play store, I Norge har vi vel kun apps... Finland virker mer sannsynlig enn her, men håper jeg tar feil :-)

Det er ingen fast rekkefølge hvor tjenestene blir rullet ut, og flere av de andre spådommene til samme kilden ser ut til å stemme. Likevel er det tydelig at han som postet ryktene ser på dette som såpass usikkert at han ikke vil legge det ut på bloggen han driver (androidpolice).

 

Google skal ha en event den 24. som handler om Play store, men ikke involverer lansering av nye enheter.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann! Sikkert noen her som kan svare. Skal kjøpe den nye nexusen fra england. Skal sende til en kamerat som bor der. Kom på at jeg satt hans navn og adresse på mitt kort i min google wallet. Er det noe som vil skape kluss?

 

Har bestillt og står bare pending.

Endret av Beyma
Lenke til kommentar

Hei! Hvordan er det hvis man bestiller en Nexus 5 fra USA; vil den da også fungere like bra i Norge (LTE, 3G, osv.)? :)

 

EDIT: Ser at den amerikanske versjonen ikke støtter norske LTE bånd (3 og 7): http://www.androidcentral.com/nexus-5-models-whats-different-between-two

Er det noen her som vet hva prisen på tyske Google Play er og hvordan man eventuelt kan få sendt den til Norge?

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...