FenrisC0de Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hm, det høres jo sært ut! Nexus 4 er jo Googles flaggskipsmodell, hvorfor skal ikke den få siste fixes? Hvis det er en big deal med høyere bitrate på A2dp så kan du jo bare kompilere AOSP for Nexusen din selv Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg fikk akkurat en OTA oppdatering på 1.8mb. Noen som har vet hva det er for noe? Småfikser her og der Changelog : http://funkyandroid.com/aosp-JWR66V-JWR66Y.html Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Hm, det høres jo sært ut! Nexus 4 er jo Googles flaggskipsmodell, hvorfor skal ikke den få siste fixes? Det er kun nye nexus 7 som kjører JSS15-buildene offisielt, sannsynligvis er det stabilitetsproblemer som har hindret denne fra å bli sluppet til de andre enhetene, og nye nexus 7 har jo hatt litt flere problemer med software under 4.3 enn de andre modellene virker det som. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2382880 Endret 25. august 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 http://www.androidpolice.com/2013/08/26/bug-watch-android-4-3-radio-bugs-causing-cell-connection-drops-on-some-nexus-4-handsets-fixes-in-sight/ Forklaring på hvorfor telefonen spør etter pinkode. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hvis det er en big deal med høyere bitrate på A2dp så kan du jo bare kompilere AOSP for Nexusen din selv Hehe, jeg vil nok ikke gå så langt som å kompilere selv for å få ting på plass, men slik jeg forstod det holder det å erstatte de nevnte filene fra tråden og sørge for at filrettighetene er like. Begge deler krever selvfølgelig root, og kan muligens gjøre en fremtidig owa update problematisk(?). Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Prisen på nexus 4 ble akkurat satt ned med 100 dollar i play store i USA. Kunder i CA betaler nå ca. 1700 kroner inkludert levering for en 32GB versjon. Nexus 4 er nå billigere enn nye nexus 7 der borte. Det bør være mulig å forvente at nexus 4 vil komme ned i 2300-2400 kroner ihvertfall. Nå spørs det bare hvor lenge det tar før prisene endrer seg her, og hvor lenge det er til neste nexus telefon kommer. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Video av Android 5.0 Key Lime Pie (konsept bilder): http://www.youtube.com/watch?v=jSRGXYa3PC0 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Konseptbilder, er ikke det vanligvis sånt som en eller annen ensom nerd som higer etter designjobb har kokt sammen på fritiden? 1 Lenke til kommentar
madmats Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Nexusen min valgte begå selvmord ved å vibrere seg ned fra en hylle. Prøver å kjøpe en ny nå som prisen har gått ned til 249 dollar, men jeg får det ikke til. Jeg bruker amerikansk VPN (tunnelbear), har også testet unblockus og diverse andre tjenester. Har satt opp google wallet med ett nytt kredittkort hvor jeg skrev inn min amerikanske jetcarrier adresse. Jeg får opp siden hvor en kan kjøpe nexus enheter, men når jeg kommer til punktet hvor jeg må logge inn får jeg opp at Nexus 4 ikke er tilgjengelig i mitt land.. Samme skjer når jeg tester å kjøpe ett album ifra play store. det rare er at jeg fikk til å sette opp play music tjenesten, altså at jeg kunne laste opp musikk biblioteket mitt.. Hva gjør jeg feil? prøvde å lage en ny google konto som er amerikansk, men får ikke gjort det pga mobil verifisering (jeg har ikke noe amerikansk mobilnummer) edit: prøvde å lage en ny google konto, valgte usa som land og la inn master card med amerikansk adresse. kom da ett hakk lenger når jeg brukte denne, men fikk feilmelding: "We couldn't complete your purchase because of a technical issue." Endret 8. september 2013 av madmats Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Play store skal visstnok begynne å selge enheter i Norge i 2013: https://plus.google.com/107797272029781254158/posts/eQtDjPRKhkd Det kan bety at du får nexus 5 til under 3000 kroner i Europeisk utgave før jul, som ville vært latterlig mye for pengene. Endret 10. oktober 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Play store skal visstnok begynne å selge enheter i Norge i 2013: https://plus.google.com/107797272029781254158/posts/eQtDjPRKhkd Det kan bety at du får nexus 5 til under 3000 kroner i Europeisk utgave før jul, som ville vært latterlig mye for pengene. Interessant. Men litt skeptisk. I Finland har de åpnet flere seksjoner av play store, I Norge har vi vel kun apps... Finland virker mer sannsynlig enn her, men håper jeg tar feil :-) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Interessant. Men litt skeptisk. I Finland har de åpnet flere seksjoner av play store, I Norge har vi vel kun apps... Finland virker mer sannsynlig enn her, men håper jeg tar feil :-) Det er ingen fast rekkefølge hvor tjenestene blir rullet ut, og flere av de andre spådommene til samme kilden ser ut til å stemme. Likevel er det tydelig at han som postet ryktene ser på dette som såpass usikkert at han ikke vil legge det ut på bloggen han driver (androidpolice). Google skal ha en event den 24. som handler om Play store, men ikke involverer lansering av nye enheter. Endret 18. oktober 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Dama har knust skjermen på sin Nexus 4. Er det noen her som har skiftet på sin, og evt. kan guide meg til hva jeg må gjøre? Evt. firma som kan skifte for meg? Vet om personer som skifter på Samsung- og Apple-mobiler, men Nexus-telefoner har jeg ikke sett noen snakke om. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Heisann! Sikkert noen her som kan svare. Skal kjøpe den nye nexusen fra england. Skal sende til en kamerat som bor der. Kom på at jeg satt hans navn og adresse på mitt kort i min google wallet. Er det noe som vil skape kluss? Har bestillt og står bare pending. Endret 1. november 2013 av Beyma Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hans navn er ikke bra. Ikke alltid de sjekker adresse, men navn sjekkes alltid. Kan jo ha forskjellig navn på billing og shipping... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Gir bort N4'en min til familiemedlem, den falt selvfølgelig i bakken og baksiden knuste men ellers helt ok. Belegget på skjermen er også borte, så den er fingeravtrykkmagnet. Får håpe N5 har litt bedre resale value Endret 1. november 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Hei! Hvordan er det hvis man bestiller en Nexus 5 fra USA; vil den da også fungere like bra i Norge (LTE, 3G, osv.)? EDIT: Ser at den amerikanske versjonen ikke støtter norske LTE bånd (3 og 7): http://www.androidcentral.com/nexus-5-models-whats-different-between-two Er det noen her som vet hva prisen på tyske Google Play er og hvordan man eventuelt kan få sendt den til Norge? Endret 3. november 2013 av Nystad97 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Om jeg ikke tar feil så er prisen 299/349£ for hhv 16/32gb versjonene i EU. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Om jeg ikke tar feil så er prisen 299/349£ for hhv 16/32gb versjonene i EU. Okei, takk! Vet du om noen muligheter for å få den evt. sendt til Norge? Hvordan blir det med toll og slikt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Du betaler mva på alt over 200 som vanlig. Hvordan du kan få den sendt til Norge aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå