Trylleblyant Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 OTA tikka inn her også nå. :-) 1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Noen enn meg som sliter med å få notifikasjoner etter oppdateringen? Jeg hadde det før og, men nå får jeg ikke noe. Spesielt facebook. Har gjort en fabrikkreset før, men det hjelper ikke. Noen her som vet om en mulig fix? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Noen enn meg som sliter med å få notifikasjoner etter oppdateringen? Jeg hadde det før og, men nå får jeg ikke noe. Spesielt facebook. Har gjort en fabrikkreset før, men det hjelper ikke. Noen her som vet om en mulig fix? Hadde samme problemet. Slettet og installerte facebook/ssnapchat osv på nytt og det har fungert siden. 1 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Det som er så rart er at dette ikke skjer med min Galaxy Note 10.1. Men jeg skal prøve allikevel. Takk for tipset :-) Edit: To dager med testing, alt virker som den skal nå Endret 29. juli 2013 av nKyb Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fikk OTA nå, men ikke installert. Kjører stock 4.2.2 med root. Når jeg installerer OTA, så regner jeg med CWM og root forsvinner. Hvordan får jeg dem kjapt inn igjen uten å måtte miste alt innhold på telefonen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Du kan vel flashe oppdateringen via cwm, og du vil isåfall ikkemiste cwm. Men root har dem vel ikke fått noe ordentlig løsning på enda. Virker som at de som har ordnet seg root på gamle måter sliter med mye bugs. Men skjekk på xda, der får du siste nytt Lenke til kommentar
madmats Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 En del av de bugsene er fikset nå, men det er fortsatt en slags 'dirty hack' som bare omgår problemet, så jeg tror jeg venter med å roote min nexus. men en kan jo fortsatt bruke recovery uten root. i tilegg til xda kan en sjekke G+ siden til Chainfire: https://plus.google.com/113517319477420052449/posts/LYNiJCrWBGQ Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 hvor mye tilgjengelig lagringsplass har dere med 16gb versjonen? med tanke på at min s4 bare har 9 av 16gb Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) hvor mye tilgjengelig lagringsplass har dere med 16gb versjonen? med tanke på at min s4 bare har 9 av 16gb Nå har jeg ca. 10 GB ledig, men har installert diverse apper, har noen bilder, musikk, etc. Tror du fra starten av har 13 GB ledig... Endret 31. juli 2013 av Nystad97 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har 400mb ledig... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fikk 4.3 for et par dager siden, og har en del problemer. Litt googling ser ut til å bekrefte at jeg ikke er den eneste med disse problemene: - Wifi på 5GHz-båndet har sluttet å fungere. Den prøver å koble til aksesspunktet noen ganger, gir opp og skrur av hele wifi. Ettersom jeg bruker 5GHz hjemme er det ganske håpløst for meg. - Den lader ikke lenger fra "USB-power", dvs PC i standby, skjerm med USB-porter i standby, eller verst av alt, fra stikkontaktladeren. Først når jeg kobler den i en PC og den får fullt USB-signal (connected as a media device etc), begynner den å lade. Er det noen andre her som har opplevd dette, og evt. har noen tips? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Det med WiFi på 5GHZ-båndet har jeg også. Koblet( ) det faktisk ikke til oppgraderingen av telefonen, trodde det var blitt noe galt med routeren... Min telefon ville ikke koble seg til i det hele tatt, og "fant" plutselig et åpent gjestenett som ingen av datamaskinene i huset, eller mobilen til min samboer, kunne se. Sliter forøvrig med dårligere batteri nå enn med 4.2 (og da var det allerede ganske dårlig..). Fant først ut at det hadde å gjøre med en MMS-service som stod og prøvde å laste ned en melding (jeg hadde skrudd av datatrafikk, men den ble stående å kjøre i bakgrunnen og tappe strøm). Etter å ha stoppet denne, gikk det greit en stund, inntil opera bestemte seg for å kjøre full-pupp og tappe batteriet i går. Prøver igjen i dag og ser om ting endrer seg.... Det med ladingen har jeg heldigvis ikke opplevd. Endret 1. august 2013 av PapaDon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Lading fra både usb og lader fungerer fint her. Eneste buggen jeg har eg egentlig at den rebooter av å til når man bruker snapchat. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Lading fra både usb og lader fungerer fint her. Eneste buggen jeg har eg egentlig at den rebooter av å til når man bruker snapchat. Fungerer helt fint hos meg også, men opplever også bugen med Snapchat. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Hm, tok nå å la inn stock 4.3 herfra: https://developers.g...ges#occamjwr66v Gjorde det slik: > fastboot erase boot > fastboot format cache > fastboot erase recovery > fastboot format system > fastboot format userdata > fastboot flash bootloader bootloader-mako-makoz20i.img > fastboot reboot-bootloader > fastboot flash radio radio-mako-m9615a-cefwmazm-2.0.1700.84.img > fastboot reboot-bootloader > fastboot -w update image-occam-jwr66v.zip Alt gikk smertefritt, frem til dette Google krysset kommer opp under oppstarten, der står den bare å animere, den booter liksom ikke inn i systemet. Noen tips? EDIT: Fikset det nå, jeg hadde tatt fastboot erase også på cache, system og userdata. Det skal være format der. Funket nå når jeg gjorde det om. Endret 1. august 2013 av RickyG Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Fungerer helt fint hos meg også, men opplever også bugen med Snapchat. Det er bare telefonen som forsøker å beskytte deg fra å bruke Snapchat ;-) Jeg opplever ikke noe trøbbel etter 4.3. Merkbart raskere, og en del bedre batteri. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Med en uke med testing av den nye 4.3 Android må jeg virkelig si at jeg er fornøyd. Her er en liste over forbedringene jeg mener er bra med firmwaren. Autofullføring av talltastaturet. Denne funksjonen lar deg taste inn navnet til den personen du skal ringe med T9 tastaturet. Noe lignende finner vi også på Samsung Galaxy serien (sikkert andre serie også). Funksjonen må skrus på manuelt*. PhotoSphere har blitt bedre. Tar man bilder med blits på vil den ikke ta inn så mye lys denne gangen. "Skanning er alltid tilgjengelig" funksjonen. Søker etter posisjon hele tiden selv Wifi er avslått. Bluetooth gir endelig singel info når man spiller av musikk. Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er mer formatstøtte på videoavspilling? Bedre farge? Øyene mine er ihvertfall mer fornøyd enn da jeg brukte 4.2.2 Android. *Gå inn på Telefon/Oppringer appsen, trykk på meny knappen (de tre dottene nederst til høyre hjørne) og innstillinger. Hakk over "Autofullføring av talltastaturet" og telefonen din er klar Er også en ting som irriterer meg også, men det har ikke noe med Google og gjøre, men apps-utviklerne å gjøre. Ikke at det er deres skyld, men med 4.3 Android så er det noe apps som ikke fungerer som den skal. Mediene sier også at mobilen går raskere, men dette merker jeg ikke til da 4.2.2 var allerede raskt nok for meg. Endret 2. august 2013 av nKyb Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Min telefon suger iallfall batteriet tomt på kort tid etter oppgradering til 4.3. Før hadde jeg gjerne 3 døgn med lite bruk, 2 døgn med moderat, og nå jafser den i seg 10% av batteriet på to og en halv time uten at jeg bruker noe som helst. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 sikkert google now som har blitt reaktivert eller noe. det vet jeg med sikkerhet at suger strøm. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Google Now var aktivert før også, og det trakk veldig lite strøm. Om andre har hatt problemer med det, kan jeg jo likevel prøve å deaktivere. Det har aldri vært særlig nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå