Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer det i praksis nå som root ikke fungerer enda? Opplever du andre problemer enn at apps som krever root ikke fungerer?

For de som vil sideloade Android 4.3 på Nexus 4:

http://forum.xda-dev...d.php?t=2145848

Nei, det fungerer veldig bra. Enn så langt er alt stabilt. Mobilen virker å respondere kjappere og batteritiden har også blitt bedre. Tror ikke det har så mye med at jeg fjernet alt, siden det kun er ett par uker siden sist jeg gjorde det. Tror også at radio'en er mer stabil, da jeg ikke har hatt hakk på tlf.samtaler enda, noe jeg sleit med før.

Den nye kamera-appen er jeg også veldig fornøyd med, selv om man ikke trenger 4.3 for å ta den i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, bare å pushe via adb.

Tenker jeg og skal gjøre det nå, er lei av å vente på ota.

Prøvde det nå, men når jeg kommer til punkt 4 (4) Open up command prompt from the directory above on your PC and type: 'adb sideload update.zip' The file will load and it will begin to update.) på section A får jeg feilmelding når jeg skriver inn på command prompt. Noen som vet hva jeg skal gjøre?
Lenke til kommentar

Får du beskjed om at sideload not found?

Plages med dette selv.

Noe sånt ja... Trenger jeg noe annet enn OTA filen og adb?

EDIT: Er det riktig OTA fil på XDA? Ser at det er forskjellig størrelse på XDA filen og den fra Google Devoleper (ca. 150MB på XDA kontra ca. 350MB på Google Developer)...

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Jeg brukte denne fastbooten istede for den som ligger i xda tutorialn: http://forum.xda-dev....php?p=42407269

Og da fungerte det med en gang.

edit: Nystad97: Har du installert adb driverne? det er det første man må gjøre.

Installerte drivende og fulgte den instruksjonen, men får fortsatt opp * cannot read 'sideload' *

Hadde vært fint om noen som vet det funker kunne skrive en detaljert guide! Takk! :)

post-266850-1366001_thumb.jpg

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Prøv å skriv adb device å se om adb har kontakt med telefonen din. Om ikke, så skjekk på enhetsbehandling om driverene er installert.

Du kan og prøve å skrive adb sideload c:/mappenavn/update.zip etter hvor du har lagt 4.3 filen.

Den har kontakt med PCen, skal ha innstallert driverne. Kunne du lagd en step by step guide?
Lenke til kommentar

Det er helt riktig at de ikke nevner at de har gjort noe nevneverdig med ytelsen til kjernen, men, siden vi har en ny radio inn i bildet også, så tror jeg mye ligger der. Som nevnt tidligere, så sliter jeg ikke med dropp i samtaler lengre. Om den klarer å holde signalet stabilt, så bruker det betydelig mindre strøm.

Lenke til kommentar

Finnes guider som er godt detaljert om du googler sideload elns.

Sitter på besøk hos svigers på mobilen, så sømmer seg ikke å begynne å lage en guide :p

Hehe, skjønner det! Takk for hjelpa! Skal søke litt rundt omkring på nettet. Hvis noen andre har tid hadde det vært fint om noen kan lage en guide. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...