Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Da har jeg gått til anskaffelse av diverse tilbehør til Nexus 4! Hvis andre er interesserte linker jeg det her:

1. http://netonnet.no/art/mobil/lg/displaybeskyttelse/zagg-isnexus4screen/181420.5954/

2. http://netonnet.no/art/mobil/lg/deksel/deksel/lg-bumpernexus4black/181478.5965/

3. http://mytrendyphone.no/shop/lg-mcs-o1er-reiselader-104456p.html

4. http://dbrand.com/submodels/nexus-4/ (black titanium)

Totalprisen for alt ink. frakt ble på kr 542,30! Da gjenstår bare Android 4.3, så blir Nexsusen komplett!! :)

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er GS4 Google Edition shipper med 4.3 ja, ikke vanlig S4. 4.3 Er nok ikke mange ukene unna for Nexus brukere også, men det er jo ikke store nyhetene.

Huh? det er mulig å legge inn en lekket versjon av 4.3, den offisielle programvaren er fortsatt 4.2...

Lenke til kommentar

Selv for Google Edition? Jeg svarte bare toth, som mente at GS4 shipper med 4.3

Selv for google edition, ja.

Ingen enheter leveres med 4.3, ingen produsenter har sluppet noen offisiell firmware basert på 4.3 til noen telefon, kildekoden til 4.3 er ikke tilgjengelig, og såvidt jeg vet har ikke engang google bekreftet offisielt at 4.3 kommer til å bli lansert.

Det som finnes er en lekket utviklerbuild basert på 4.3 ment for google edition S4, den er sannsynligvis ikke fullstendig stabil enda, og man må flashe den på samme måte som andre custom firmware.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Begynner å gå sterke rykter om at Nexus 5 er en avart av LG Optimus G2, denne skal trolig komme i Oktober, og ha Android 5.0.

Da er det kanskje liten vits å begynne å presse ut en liten oppdatering, også kalle den 4.3.

Uansett så synes jeg det er positivt om LG får lage den nye Nexusen, siden Nexus 4 er enda en av de beste Android telefonene der ute, og iallefall den som gir mest valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Er det mulig å enten manuelt tvinge fram OTA oppdateringen eller å laste ned selve OTA filen fra nettet uten å roote eller gjøre noe annet enn å bare kjøre fila? :)

se posten over deg, ang "sideloading"

edit: glemte forresten at jeg la inn 4.3 via adb i går, wipet alt inkludert userdata selv om det ikke var strengt nødvendig.

Ser ut til å fungere veldig bra så langt, bedre standbytid (kan være pga jeg wipet alt men) og virker som ny mobilradio har gitt meg bedre og mer stabil dekning.

eneste bug'en er den med at noen apper som kjører i bakgrunnen vises i notifikasjonslinjen, selv om jeg har huket for at notifikasjoner ikke skal vises for den appen.

i mitt tilfelle gjelder det bare launcheren min (ADW EX), løsningen er å huke på 'vis varsler', og så av igjen. problemet oppstår igjen etter en reboot, men det er ingen stress da jeg sjelden trenger å reboote den

Endret av madmats
Lenke til kommentar

se posten over deg, ang "sideloading"

edit: glemte forresten at jeg la inn 4.3 via adb i går, wipet alt inkludert userdata selv om det ikke var strengt nødvendig.

Ser ut til å fungere veldig bra så langt, bedre standbytid (kan være pga jeg wipet alt men) og virker som ny mobilradio har gitt meg bedre og mer stabil dekning.

eneste bug'en er den med at noen apper som kjører i bakgrunnen vises i notifikasjonslinjen, selv om jeg har huket for at notifikasjoner ikke skal vises for den appen.

i mitt tilfelle gjelder det bare launcheren min (ADW EX), løsningen er å huke på 'vis varsler', og så av igjen. problemet oppstår igjen etter en reboot, men det er ingen stress da jeg sjelden trenger å reboote den

Har lasta ned den filen før, men fikk ikke kjørt filen. Vet du hvordan jeg får det til å funke? Jeg trenger altså ikke å unlocke noe eller roote eller noe sånt? Holder det å bare trykke på filen inne på "Nedlastinger" appen? På forhånd takk! :)

EDIT: Tror jeg skjønner hva jeg må, men det blir det samme som å få OTA oppdateringen, like offisielt?

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...