Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Den er jo 1A i stedet for 1.2A, så den vil være noe tregere enn originalladeren, men det vil nok ikke merkes så mye. Fikk nesten lyst til å kjøpen en selv, siden jeg har mistet min, og den var uansett amerikansk. Prisen var også ganske god, men jeg kjenner ikke til butikken.

Er det noen som har kjøpt nexus 4 i Norge som kunne tenke seg å finne frem modellnummeret til den norske versjonen av laderen?

Edit: Blir de norske telefonene levert med denne?

http://www.24hshop.no/nb-NO/lg-lader-mcso1er-med-usbledning-p-26331.aspx?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide

Vet at den ene har 1A kontra 1,2A, men vet ikke om det er en skrive feil / slurv (slik at det er den som følger med Nexus 4) eller om at det er en annen lader. Den du linker til virker ihvertfall veldig lik den som følgte med min. Takk for hjelpen! :)

EDIT: Her er en tilsvarende lader som du linket: http://mytrendyphone.no/shop/lg-mcs-o1er-reiselader-104456p.html , men også der står det 1A... Den ser helt lik ut som min originale lader som har 1,2A, så jeg regner med at den har 1,2. Den andre jeg linka fra mytrendyphone fant jeg også på nettbutikken du linka, på begge sidene sto det 1A. Den likner ikke helt på min originale (har farge på LG logoen noe den originale ikke har, den er kun risset inn)! :)

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Original laderen til Nexus 4 er MCS-01ET.

Men strengt talt bruker jeg en samsung lader, en noname kina lader på 2,1A og LG laderen om hverandre.

Den eneste LG laderen jeg finner på nettet er MCS-01ER ikke MCS-01ET... Men ser at det står ET på min originale lader. Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må jeg virkelig gjenta meg selv ? Original laderen jeg har til Nexus 4 ender på ET.

Jeg er fullstendig klar over det, men det jeg lurer på er FORSKJELLEN, ikke hva som fulgte med Nexus 4 for det vet jeg allerede.
Lenke til kommentar

Ja det begynner vel og nærme seg Android 4.3 til våre kjære nexuser. På xda forum er det mye synsing rundt dette, noen mener den 11 juli, mens andre mener det er ganske sikkert at det blir i løpet av juli. En ting er sikkert, vi får den snart :)

Lenke til kommentar

GS4 shipper jo nå med 4.3 - jeg trodde prinsippet var at Nexus-telefoner skulle få alle oppdateringer først?

Det er GS4 Google Edition shipper med 4.3 ja, ikke vanlig S4. 4.3 Er nok ikke mange ukene unna for Nexus brukere også, men det er jo ikke store nyhetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...