Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så nettopp en sammenligning mellom iphone5 og N4.

Det jeg reagerte mest negativt på med N4 var at hvitefarger i skjermen hadde et gulaktig skjær over seg. Synes nok ikke for seg selv, mer i direkte sammenligning.

Likte heller ikke fargen/kontrasten som telefonen kom med, så roota og la inn custom kernel. Da kan du endre fargene/kontrasten til hvordan du liker det.

Lenke til kommentar

Et kjent problem er at Bluetooth og 2,4 GHz Wifi ikke fungerer sammen, code.google.com/p/android/issues/detail?id=41631

Et annet problem er at bluetooth ikke alltid vil skru seg på, og man må restarte mobilen.

Eller er N4 veldig god.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få LTE på nexus 4? Eller er det ikke støtte for den LTE teknologien vi har i Norge?

Det fungerer i alle fall ikke for meg å sette den til "LTE only" i i Phone Info/Testing instilligene.

Feil frekvens i Norge ja. Tror du må til Canada eller bruke Tmobile i USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Er på "togloffing" rundt i Europa. Var på et tog i Italia da jeg skulle lade mobilen i stikkontakten. Dessverre for meg, var det noe feil i kontakten som gjorde at laderen min ble ødelagt. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt en ny, original lader. På forhånd takk for svar! :)

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Du trenger ikke en orginal lader. Kjøp en hvilken som helst lader son kan levere 1A eller mer.

Takk for innputt! Vet at jeg ikke trenger original, men om det går an, ønsker jeg å kjøpe det. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en?
Lenke til kommentar

Spørs om de er så enkelt å få tak i. Du kan prøve å få tak i en brukt?

Selv bruker jeg en 2A lader, så det går raskere å lade telefonen.

Er i kontakt med LG, så tror det skal gå an. Kan du sende link til den du har? :)
Lenke til kommentar

Har søkt rundt på nettet og har funnet original laderen til Nexus 4! Eneste problemet er at jeg kun finner den amerikanske versjonen... Noen som vet hvor jeg kan finne den originale, europeiske laderen? :)

EDIT: Fant denne laderen: http://mytrendyphone...sb-105035p.html . Hva tenker du om den?

Den er jo 1A i stedet for 1.2A, så den vil være noe tregere enn originalladeren, men det vil nok ikke merkes så mye. Fikk nesten lyst til å kjøpen en selv, siden jeg har mistet min, og den var uansett amerikansk. Prisen var også ganske god, men jeg kjenner ikke til butikken.

Er det noen som har kjøpt nexus 4 i Norge som kunne tenke seg å finne frem modellnummeret til den norske versjonen av laderen?

Edit: Blir de norske telefonene levert med denne?

http://www.24hshop.no/nb-NO/lg-lader-mcso1er-med-usbledning-p-26331.aspx?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...