Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Skaff deg et mikroSIM, såvidt jeg forstår er det ikke alle kort som kan klippes til :)

Ja, jeg bestilte på nettsiden til Chess. Kostet ikke noe, men nå er jeg uten telefon til det kommer i posten! :confused:

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg selv flytte over antennene, eller følger de med dekselet fra Mytrenyphone?...

Nei, det trenger du ikke viss du bestiller fra den siden. Dekselet kommer med alle antenner montert. Selv bestilte eg først et fra Hong Kong, men da fikk eg uten antennene..

Lenke til kommentar

Ja, jeg bestilte på nettsiden til Chess. Kostet ikke noe, men nå er jeg uten telefon til det kommer i posten! :confused:

Jeg klipte til et minisim fra OneCall og fikk det heller ikke til å fungere først. Husker ikke helt i farta hva jeg gjorde, men lurer på om det var så enkelt som å starte telefonen på nytt?

Lenke til kommentar

Kjempefornøyd.......(etter 3-4 dager)

Gikk fra ZTE Blade II, (så kanskje eg ikkje vet helt enda hva som er forventet av slike telefoner.)

Var litt redd etter eg hadde bestilt, amobil testen sa at dette var en "proff" telefon. Kan bekrefte at dette er overdrivelse. Meget enkel å bruke, og ikkje minst rask.

Kjøpte et Krusell deksel for beskytte baksiden.

Lenke til kommentar

Jeg klipte til et minisim fra OneCall og fikk det heller ikke til å fungere først. Husker ikke helt i farta hva jeg gjorde, men lurer på om det var så enkelt som å starte telefonen på nytt?

Telefonen MÅ starte på nytt hver gang man setter i SIM/endrer SIM så det er ikke så rart nei :)

Lenke til kommentar

Hvordan endrer eg alarm "musikken"?

Får bare samme lyd som ringetone.

Klokke -> Alarmer -> Trykk på den lille pilen rett under [På/Av] -> Trykk på der det står "Standard ringetone" eller "Oxygen" eller hvilken som helst annen tone. Da får du opp en liste du kan velge fra.

Under: Trykk der det står "Neon".

nexusae0_wm_2012-11-04-17.21.47_thumb.png

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som kjører annen rom enn oxygen? Jeg har hatt aokp nightlies over lengre tid nå, uten noen som helst problemer, men når jeg flashet siste versjon fra 30/5, så forsvant push notifications fra facebook, spotify, gmail og instagram, dvs alle jeg har som bruker push. Har ikke hatt dette problemet før. Forsøkt med push fix appen, men den fungerer bare på facebook.

Noen quick fix på dette?

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som kjører annen rom enn oxygen? Jeg har hatt aokp nightlies over lengre tid nå, uten noen som helst problemer, men når jeg flashet siste versjon fra 30/5, så forsvant push notifications fra facebook, spotify, gmail og instagram, dvs alle jeg har som bruker push. Har ikke hatt dette problemet før. Forsøkt med push fix appen, men den fungerer bare på facebook.

Noen quick fix på dette?

Prøv å avinstallere og installer de nevnte appene på nytt. Deaktiver og notifikasjoner fra app menyen.

Lenke til kommentar

Noen som sliter med å dele internett med Windows PCer? Når jeg prøver å koble min HP Pavilion DV6 PC med Windows 8 til mitt Nexus 4 nett får jeg blå skjerm etter et par sekunder! Noen som har samme problem? Noen som vet om en løsning? På forhånd takk! :wee:

Lenke til kommentar

Forsøkt å deaktivere varsling på gitte apper over lengre tid, men fikk ikke noe gjennom før jeg lasted ned pushnotifications fixer. Dog, denne gir meg kun mail og facebook. Kan dette være bunnet i korrupt backupfil?

Edit: Dette var i bunn og grunn korrupt backup fra titanium. Sletta og reinnstallerte, funka fjell:)

Endret av Exholeus
Lenke til kommentar

Hvilke SMS-app bruker folk? og hvorfor bruker dere akkurat den?

Jeg har vært stor fan av gosms-pro (som en gang i tiden var pro), men nå er den fylt med alt mulig tull og reklame (selv om jeg en gang i tiden betalte for pro..).

Brukte Handcent på mine andre telefoner, men nå fungerer stock like bra, så gidder ikke å bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...