Mixy Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Den har nyere prosessor og en mer høyoppløst skjerm, andre forskjeller kjenner jeg ikke til, men har heller ikke satt meg inn i det. Om jeg skulle velge, hadde jeg fortsatt gått for Nexus 4. Jeg orker rett og slett ikke plast-bruken som Samsung driver med, føles rett og slett ikke som en telefon til 4-5000,- Man har også tilgang i Storbrittania, Tyskland, Frankrike og Spania tror jeg 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tror sånsett at det enda er en stund til nexus 4 sin prosessor blir treg synes alt går unna i en fei! Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 S4 Google Edition blir kun for salg i USA, den vil mest sannsynlig ikke støtte LTE i Norge, og den selges i samme butikk som nexus 4 men til dobbel pris. Det er ikke en ny nexus mobil, men et nytt tilbud Samsung og Google fant på. S4 har definitivt mye som nexus 4 ikke har: bedre skjerm, høyere ytelse (typisk 20-40%), bedre batterilevetid, LTE, bedre kamera osv. Men dobbel pris er ikke like lett å forsvare. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kjøp en vanlig S4 med norsk LTE-støtte, root og en hvilken som helst ROM som ligger nært stock/vanilla Android. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ja skjønner ikke helt vitsen med den S4 GE. Da kan jeg nesten si at jeg har hatt HTC Desire GE, HTC Sensation GE og Samsung Galaxy Note II GE fordi det har vært vanilla ROM på alle. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Noen som har fått 4g/lte til å fungere på nexusen? Jeg la inn gammel radio, og snappet opp APN settings som jeg trengte. Men, neh... Mulig den ikke støtter de frekvensene vi bruker her i Norge. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Den støtter ikke frekvensene nei. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Er ute etter en "lær-pouch" som er enklest mulig, men samtidig har plass til et kort eller to. Noe ala denne: http://www.bisonmade.com/products/black-shell-cordovan-iphone-5-wallet/ men til Nexus 4. Finner masse på ebay som er med "stand" eller magnet som lukker.. Eller som ikke har plass til kort uten at de ligger sammen med mobilen. Noen tips? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Fant denne etter litt mer søking: http://www.etsy.com/listing/128502194/sale-15-off-lg-optimus-g-4x-hd-sleeve?ref=shop_home_active Ser ganske lik ut som den jeg var ute etter Kan poste igjen her når jeg har fått den og testet den noen dager Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Nå kan eg plutselig ikke bruke tastaturet når eg har bluetooth-headset tilkoblet. Noen som har en løsning på dette? http://www.youtube.com/watch?v=l-VnZZKCiYU&feature=youtu.be Endret 27. mai 2013 av Kleivis Lenke til kommentar
Tordenkjell Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Klarte å knuse baksiden av Nexusen min i går, etter bare to uker! Noen som vet sånn ca. hvor mye det vil koste å fikse? Sende på reprasjon? Eller kan jeg bare kjøpe en dbrand skin som jeg kan feste over, vil det fungere? La meg nevne at jeg hadde bumperen på og den landa flatt på baksiden, og knuste likavell! Elsker telefonen, men hvorfor bruke glass? uff, tull! Endret 28. mai 2013 av Tordenkjell Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg har bare dekt til med dbrand skin Lenke til kommentar
Tordenkjell Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg har bare dekt til med dbrand skin Din er også knust eller? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Klarte å knuse baksiden av Nexusen min i går, etter bare to uker! Noen som vet sånn ca. hvor mye det vil koste å fikse? Eller kan jeg bare kjøpe en dbrand skin som jeg kan feste over, vil det fungere? La meg nevne at jeg hadde bumperen på og den landa flatt på baksiden, og knuste likavell! Elsker telefonen, men hvorfor bruke glass? uff, tull! Mener det var her eg kjøpte nytt bakdeksel. Byttet selv. http://m.mytrendyphone.no/shop/lg-nexus-4-94034p.html Lenke til kommentar
Tordenkjell Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Mener det var her eg kjøpte nytt bakdeksel. Byttet selv. http://m.mytrendypho...s-4-94034p.html Vil jeg da miste NFC eller noe? Er det vansklig å bytte? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Skal ikke miste noenting nei. Det er litt tricky å få av det gamle dekselet, men det burde gå greit. Ligger noen videoer på youtube. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Søk på "le55ons nexus 4" på youtube så finner du ut hvordan du skal ta den fra hverandre og sette den sammen igjen. Endret 28. mai 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
Tordenkjell Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Må jeg selv flytte over antennene, eller følger de med dekselet fra Mytrenyphone?... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Jeg har endelig gått til anskaffelse av en Nexus 4. Meget smooth! Men får ikke SIM-kortet til å fungere. Jeg hadde et vanlig SIM-kort fra før (fra Chess), og klippet det til etter beste evne. Det passer bra, og det ser bra ut, men telefonen finner det ikke. Hva kan problemet være? Slik ser det ut: Endret 28. mai 2013 av Orwandel 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Skaff deg et mikroSIM, såvidt jeg forstår er det ikke alle kort som kan klippes til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå