nKyb Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det medfølger ingen headsett som standard til LG Nexus 4. Er likså greit da man alltid bruker sine egne, gode headset. Det medfølger ingen headsett som standard til LG Nexus 4. Er likså greit da man alltid bruker sine egne, gode headset. Det vet jeg, men det er blitt annonsert Nexus 4 offisielle headset. Bare lurte på om noen av dere vet hvor man kan skaffe seg det. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Kjøpte min fra Netshop, men har sluttet å bruke den siden telefonen plutselig blir veldig stor med den på. Kjøpte meg heller Ringke Slim case. Synes for å være helt ærlig at Ringke Slim case ikke så spesielt bra ut. Noen andre som har tips til rimelige poucher, bumpere osv til telefonen? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Synes for å være helt ærlig at Ringke Slim case ikke så spesielt bra ut. Noen andre som har tips til rimelige poucher, bumpere osv til telefonen? Godt fornøyd med den offisielle. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Synes for å være helt ærlig at Ringke Slim case ikke så spesielt bra ut. Noen andre som har tips til rimelige poucher, bumpere osv til telefonen? Er enig i at det ikke ser pent ut, men det var billig og beskytter den knuselige baksiden. Uansett bedre enn bumperen som blir alt for stor. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har noen av dere fått den nye Google Play oppdateringen på deres Nexus 4 uten å laste ned apk filen? Jeg har fått det på min Galaxy Note 10.1 og Galaxy S2 (backup mobilen min), men ikke på min Nexus 4. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har noen av dere fått den nye Google Play oppdateringen på deres Nexus 4 uten å laste ned apk filen? Jeg har fått det på min Galaxy Note 10.1 og Galaxy S2 (backup mobilen min), men ikke på min Nexus 4. Jeg har fått den uten å måtte gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fikk det på min tf300 omtrent når det ble annonsert,men enda ikke på min nexus 4. Dama fikk det og på sin S3 for lenge siden. Tror det er helt tilfeldig. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg måtte slette brukerdata på google play for å få den oppdatert. på de andre android enhetene mine gikk d automatisk. (min Nexus 4 er stock og uroota) Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Samme her, tving avslutning og slett brukerdata. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Åssen sletter man brukerdata? Bare slette googlekontoen din fra mobilen? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Synes batteritiden har blitt helt latterlig dårlig i det siste. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Nei, det får du faktisk ikke gjort (da må telefonen fabrikkresettes). Innstillinger->Applikasjoner->Play Butikk->Tving Avslutning+Slett data Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Skjer ikke noe når jeg gjør det. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Kan fortsatt være at den ikke er rullet ut til alle. Om du ikke ønsker å være tolmodig kan du altså laste ned apk, det er ikke vanskelig, og ingen risiko Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Stresser ikke, ville bare ha den egentlig. Vil heller at google skal oppdaterer den for meg. Har alltid kjørt stock på den, vil ikke laste ned apk filen. Ser at den også lagger mer enn den jeg har nå uansett. Null stress Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Synes batteritiden har blitt helt latterlig dårlig i det siste. Jeg har ikke samme opplevelse som deg. Kan jo henvise til denne igjen: http://teknologibloggen.no/2013/03/hvordan-fa-maksimalt-ut-av-batteriet-pa-en-android-telefon/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Stresser ikke, ville bare ha den egentlig. Vil heller at google skal oppdaterer den for meg. Har alltid kjørt stock på den, vil ikke laste ned apk filen. Ser at den også lagger mer enn den jeg har nå uansett. Null stress Det er ikke noe un-stock med å installere en offisiell apk - har du prøvd å tvinge avslutning+slette brukerdata+restart > åpne Play igjen? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Har nå hatt telefonen i litt over en uke og må si jeg virkelig er fornøyd! Elsker utseendet og hvor rask den er. Synes dog batteritiden er merkbart dårligere enn på S3en jeg hadde tidligere. Har så og si identisk bruksmønster som tidligere, men går ofte tom for strøm i løpet av kvelden, noe jeg ikke gjorde med forrige telefon. Har telefonen rett og slett dårligere batteritid enn S3? (Noe den på papiret ikke skal ha) Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Har nå hatt telefonen i litt over en uke og må si jeg virkelig er fornøyd! Elsker utseendet og hvor rask den er. Synes dog batteritiden er merkbart dårligere enn på S3en jeg hadde tidligere. Har så og si identisk bruksmønster som tidligere, men går ofte tom for strøm i løpet av kvelden, noe jeg ikke gjorde med forrige telefon. Har telefonen rett og slett dårligere batteritid enn S3? (Noe den på papiret ikke skal ha) Kjøpte du den i Norge? Hvor/hvor mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå