Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er mulig å kjøpe fra UK til den gode prisen av 240 pund.

Men spørsmålet er hvor lang leveringstid er det på denne fra Google Play. Noen som har erfaringer?

Alternativet er vel å kjøpe den fra Norge gjennom proxy antar jeg. Tror dere det fungerer?

Det med proxy/VPN er diskutert et par sider tilbake, bare å søke det opp :)

Leveringstid blir bare gjetning. "ingen" har erfaring med Google Play, de har vel totalt solgt 3-4 devices før Nexus 4, og ingen av de fra LG så det blir bare gjetning.

Lenke til kommentar

Leveringstiden fra Google til f. eks. JetCarrier bruker å gå over 2-3 dager. Begge gangene jeg fikk tilsendt Nexus 7, gikk det to dager. Varene som sendes med fly fra JetCarrier, går i helgene og må være på deres lager inne torsdag/fredag (husker ikke helt eksakt, gjør litt research selv), og er normalt i det norske postnettet den påkommende tirsdagen. De har så vidt jeg vet, droppet Posten, og bruker bare TollPost. Jeg som bor i Trøndelag, får pakker fra Sør-Norge i løpet av 48 timer (med TollPost, ikke Posten...). F. eks. så mottas pakke på terminal mandag formiddag, og kan hentes på MyPack-utleveringssted onsdag, i matfri på skolen.

Men en annen ting, har de Google Play i UK? Evnt. hvor er det den 240 punds-prisen gjelder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...