stue Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Dustin har lagt den ut til 3850 kroner. Kommer den litt mer ned i pris så gidder jeg ikke kjøpe fra USA. Lenke til kommentar
janber123 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Iphone 4s skuffer iphone 3 gs har større og bedre prossesor en iphone 4s testet med experter til stedet Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det er helt greit å ikke like Apple, men litt vanskelig å se hvordan en enkelkjernet 600 MHz prosessor er bedre enn en dobbelkjernet 1 GHz Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Enda litt vanskeligere er det å forstå hvorfor man skriver det i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
thangman Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Den er mulig å kjøpe fra UK til den gode prisen av 240 pund. Men spørsmålet er hvor lang leveringstid er det på denne fra Google Play. Noen som har erfaringer? Alternativet er vel å kjøpe den fra Norge gjennom proxy antar jeg. Tror dere det fungerer? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Den er mulig å kjøpe fra UK til den gode prisen av 240 pund. Men spørsmålet er hvor lang leveringstid er det på denne fra Google Play. Noen som har erfaringer? Alternativet er vel å kjøpe den fra Norge gjennom proxy antar jeg. Tror dere det fungerer? Det med proxy/VPN er diskutert et par sider tilbake, bare å søke det opp Leveringstid blir bare gjetning. "ingen" har erfaring med Google Play, de har vel totalt solgt 3-4 devices før Nexus 4, og ingen av de fra LG så det blir bare gjetning. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Leveringstiden fra Google til f. eks. JetCarrier bruker å gå over 2-3 dager. Begge gangene jeg fikk tilsendt Nexus 7, gikk det to dager. Varene som sendes med fly fra JetCarrier, går i helgene og må være på deres lager inne torsdag/fredag (husker ikke helt eksakt, gjør litt research selv), og er normalt i det norske postnettet den påkommende tirsdagen. De har så vidt jeg vet, droppet Posten, og bruker bare TollPost. Jeg som bor i Trøndelag, får pakker fra Sør-Norge i løpet av 48 timer (med TollPost, ikke Posten...). F. eks. så mottas pakke på terminal mandag formiddag, og kan hentes på MyPack-utleveringssted onsdag, i matfri på skolen. Men en annen ting, har de Google Play i UK? Evnt. hvor er det den 240 punds-prisen gjelder? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Men en annen ting, har de Google Play i UK? Evnt. hvor er det den 240 punds-prisen gjelder? Hvis du hadde åpnet øynene ville du nok fått med deg det ja. Jeg har sjekket Http://www.google.com/nexus/4 via en proxy i UK, og får da opp pris i pund. Mao. har de åpnet for salg via play der. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) 13 November kan du bestille Nexus 4 på google play ifølge Androidpolice. Tviler på at dette gjelder Norge da... Kilde: http://www.androidpo...-no-pre-orders/ Endret 11. november 2012 av Xpi Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvis du hadde åpnet øynene ville du nok fått med deg det ja. Jeg har sjekket Http://www.google.com/nexus/4 via en proxy i UK, og får da opp pris i pund. Mao. har de åpnet for salg via play der. Hvilken proxy brukte du da? Prøvde å finne ut det med UK Play Store, men endte opp med lite resultat :-P Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg bruker TunnelBear som VPN når jeg skal gjøre slike ting. Man får der 500mb i måneden gratis, og kan velge mellom UK og US VPN. Bestiller selv fra USA på tirsdag. Fruen skal hjem til Texas til thanksgiving, så det blir perfekt timing for å ta den med seg :-) Lenke til kommentar
poffer Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ikke mulig å ta ut batteriet - noen som vet hva man da skal finne på når tlf fryser/låser seg -sende den til rep? Endret 11. november 2012 av poffer Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Ikke mulig å ta ut batteriet - noen som vet hva man da skal finne på når tlf fryser/låser seg -sende den til rep? Alle telefoner som er bygd slik har en reset knapp, f ex holde power og vol-. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har litt lyst på denne selv om eg har GS3.. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Alle telefoner som er bygd slik har en reset knapp, f ex holde power og vol-. Og dette er du 100% sikker på? Skal bytte ut min SII og har veldig lyst på nexus 4 men blir å stå over hvis det du beskriver ikke er riktig. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Og dette er du 100% sikker på? Skal bytte ut min SII og har veldig lyst på nexus 4 men blir å stå over hvis det du beskriver ikke er riktig. Yep. Finnes ikke telefoner med non-removable batteri som ikke har en hard reset knapp. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Yep. Finnes ikke telefoner med non-removable batteri som ikke har en hard reset knapp. Oki - Takker :-) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har litt lyst på denne selv om eg har GS3.. I know that feel... Vurderer å selge min Note 2, da mamma skal til USA i slutten av November. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det med sånn resetting, gjøres veldig ofte ved å holde sleep/wake-knappen i 10 sek. Da skrus mobilen av og på, selv om den er fryst. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Litt lesestoff? http://androidandme.com/2012/11/smartphones-2/nexus-4-review-roundup/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå