nKyb Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Fikk testet igår og fant ut at stock android SMS appen greier å lese emoji. Visste det ikke før da :-) Er forresten iWnn IME forhåndinstallert apps? Det er den som har emoji Plug in. Endret 30. mars 2013 av nKyb Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Vil anbefale denne: http://forum.xda-dev...d.php?t=1995688 Mer support og større community. Også videoer som viser hvordan det gjøres. Første eg ser når eg skal til med denne er at den er opp til 4.2.1....Eg har 4.2.2 på min... Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det er liksom noe med det å gå markant tilbake i samtalekvalitet når man kjøper en flett ny mobil.... Men har brukt den veldig lite enda, så kan jo hende det bare er noe rusk. Enig der. Det gjelder forsåvidt samtlige telefoner jeg har hatt etter min Samsung D-500. Enkelte ganger har jeg vurdert å benytte den telefonen på reise, bare for å kunne ha bedre samtalekvalitet, samt langt mer komfort når den holdes opp mot øret. Men så er man liksom blitt avhengig av smart-telefon-egenskapene også... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det eg har oppdaget i den forbindelse er at det varierer, noe som sikkert har med hvilket mobil nett eg er på. 3g eller edge osv... Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er det noen som vet noe nytt om Android 5.0 eller "Key Lime Pie" som oppdateringen blir kalt? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er det noen som vet noe nytt om Android 5.0 eller "Key Lime Pie" som oppdateringen blir kalt? Får nok vite alt vi trenger på Google IO Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Når er det? 15-17may Moscone Center, San Francisco Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Får nok vite alt vi trenger på Google IO Gleder meg!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Digg med google telefon akkurat ved sånne anledninger. Fint å ha android 5 før de andre har 4.2.2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Noen som har sett noe mer til den trådløse laderen? Syns det er utrolig skuffende at de reklamerer med det helt i starten, og nå 4-5 måneder etterpå er den fortsatt umulig å få tak i. Kom akkurat hjem fra Malaysia, og selv der var den ikke å oppdrive. Jeg fikk testet Nokia sin, men den fungerte ikke godt. Hoppet hele tiden mellom lading og ikke. Mistenker at det er fordi jeg har på en film på baksiden, men hadde håpet at det ikke skulle være så følsomt. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Noen som har sett noe mer til den trådløse laderen? Syns det er utrolig skuffende at de reklamerer med det helt i starten, og nå 4-5 måneder etterpå er den fortsatt umulig å få tak i. Kom akkurat hjem fra Malaysia, og selv der var den ikke å oppdrive. Jeg fikk testet Nokia sin, men den fungerte ikke godt. Hoppet hele tiden mellom lading og ikke. Mistenker at det er fordi jeg har på en film på baksiden, men hadde håpet at det ikke skulle være så følsomt. Er noe med Nokia sine ladere som gjør at de ikke funker noe særlig med nexus 4.. Har brukt Maxell Air Voltage i siden starten av januar og den funker knall både med og uten den offisielle bumperen.. så filmen bak på telefonen din vil ikke ha noe å si.. Edit: Er du virkelig sugen på selve orb´en så er ebay din venn.. http://www.ebay.com/itm/Nexus-4-Wireless-Charger-Orb-brand-new-OEM-authentic-unopened-/161002263623?pt=PDA_Accessories&hash=item257c7b9447 Endret 10. april 2013 av MiKA77 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Ja jeg er sugen på orben, jeg syns den er stilig og liker at den er vinklet sånn. Den er derimot ikke verdt 750 + 188 + ca 130 = 1070,- som er prisen for den via ebay Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg fikk min Orb i dag, veldig fornøyd, har trådløs lading på min galaxy S3 også, og orben funker på den og. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Hva ga du, og hvor bestilte du? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg bor i USA så jeg bestilte bare rett fra google. Kosta $69 med frakt. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Med mindre man skal handle brunost eller fenalår er det billigere over there. Kjipt at det skal være SÅ stor forskjell. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 http://www.ebay.com/itm/NEW-Metrans-MWT02-Qi-Wireless-Phone-Charger-LG-Nexus-4-E960-NOKIA-Lumia-920-/230947777125?pt=Battery_Chargers&hash=item35c58f6a65 Kjøpte den her om dagen, funker meget bra. Selger sendte med TNT så tok 2-3 dager til den var i Norge. Han skrev en lavere verdi på pakka. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Er det slik at de muligens vil slippe en ny modell i nær framtid? Syns denne begynner å komme ned i en grei pris. Dere som har hatt den en stund, hvordan oppleves batteritiden nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå