Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Jeg håperdetkutter ut menyknappene på skjermen. De stjeler skjermstørrelsen foruten ved filmavspilling....

Er ikke noe stress å få til det du beskriver der.. AOKP har hatt hidden navbar en stund nå, når du ikke bruker den så gjemmer den seg nederst og du sveiper oppover for å få den fram igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Spania, men mitt spanske bankkort støttes ikke av Google Play, men har klart å kjøpe bøker o.l. ved å registrere mitt norske VISA-kort på min spanske adresse. Tenkte derfor at jeg kunne kjøpe Nexus 4 også, og bestillingen gikk fint, men nå fikk jeg en mail om at den er kansellert og at jeg har prøvd å unytte kampanjen deres...

@Google: Plz, shut up and take my money

Lenke til kommentar

Bor i Spania, men mitt spanske bankkort støttes ikke av Google Play, men har klart å kjøpe bøker o.l. ved å registrere mitt norske VISA-kort på min spanske adresse. Tenkte derfor at jeg kunne kjøpe Nexus 4 også, og bestillingen gikk fint, men nå fikk jeg en mail om at den er kansellert og at jeg har prøvd å unytte kampanjen deres...

@Google: Plz, shut up and take my money

Så Google Play Devices er tilgjengelig å Spania? Er det bare Norge som er utenfor? :(

Og hvis du kan dokumentere at du faktisk bor i Spania, og ikke bruker en spansk adresse for å lure de, så burde jo det gå greit?

Lenke til kommentar
Så Google Play Devices er tilgjengelig å Spania? Er det bare Norge som er utenfor? :(

Og hvis du kan dokumentere at du faktisk bor i Spania, og ikke bruker en spansk adresse for å lure de, så burde jo det gå greit?

Jepp, kan kjøpe enheter her.

Vel, burde vel det, men er ikke akkurat lett å komme i kontakt med selskaper som Google. Tror jeg skal skaffe meg spansk VISA i stedet for Maestro, som heller ikke fungerer i Apple App Store.

Lenke til kommentar

Det var en måte også ja.

Men http://lifehacker.co...-the-lg-nexus-4 denne ser litt enklere ut?

Er det samme tingen?

Og hva innebærer å installere clockwork recovery(?)

Eg ønsker som sagt kun at Tasker etc skal kunne ha full tilgang til telefonen, ikke ha noe custom rom.

Clockwork recovery er bare bootloaderen, du vil fremdeles ha stock rom

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...