MiKA7 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg håperdetkutter ut menyknappene på skjermen. De stjeler skjermstørrelsen foruten ved filmavspilling.... Er ikke noe stress å få til det du beskriver der.. AOKP har hatt hidden navbar en stund nå, når du ikke bruker den så gjemmer den seg nederst og du sveiper oppover for å få den fram igjen.. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Sjekke melding midt under tissinga? Må være etter noen mengder øl det ja, når den ikke kan vente 15 sekunder Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Eller at det var etter noen mengder øl, når den ikke kan vente 43 sekunder...... Lenke til kommentar
hessel Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Selv spiller jeg Wordfeud på do. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det forutsetter at jeg sitter. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Bor i Spania, men mitt spanske bankkort støttes ikke av Google Play, men har klart å kjøpe bøker o.l. ved å registrere mitt norske VISA-kort på min spanske adresse. Tenkte derfor at jeg kunne kjøpe Nexus 4 også, og bestillingen gikk fint, men nå fikk jeg en mail om at den er kansellert og at jeg har prøvd å unytte kampanjen deres... @Google: Plz, shut up and take my money Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Vet noen om Nexus 4 støtter HD Voice? (Bedre lyd kvalitet ved samtaler osv) ?. Telenor lanserte dette i dag for i sine kunder: http://www.insidetelecom.no/mobil/godlyd-for-ganske-fa/ Har søkt på nettet, og det var litt frem og tilbake om Nexus 4 støttet det. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 For dere som eventuelt ikke har sett denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1495877 Håper at noe avsløres på Google I/O. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Vet noen om Nexus 4 støtter HD Voice? (Bedre lyd kvalitet ved samtaler osv) ?. Telenor lanserte dette i dag for i sine kunder: http://www.insidetel...-for-ganske-fa/ Har søkt på nettet, og det var litt frem og tilbake om Nexus 4 støttet det. N4 sto ikke i Dinsides liste over støttede enheter. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 N4 sto ikke i Dinsides liste over støttede enheter. Så gjennom listen nå. Merkelig at Nexus 4 ikke var der. Var jo mye gammelt skrot der! Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 N4 sto ikke i Dinsides liste over støttede enheter. Ifølge flere postere på XDA er den støttet og fungerer Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Bor i Spania, men mitt spanske bankkort støttes ikke av Google Play, men har klart å kjøpe bøker o.l. ved å registrere mitt norske VISA-kort på min spanske adresse. Tenkte derfor at jeg kunne kjøpe Nexus 4 også, og bestillingen gikk fint, men nå fikk jeg en mail om at den er kansellert og at jeg har prøvd å unytte kampanjen deres... @Google: Plz, shut up and take my money Så Google Play Devices er tilgjengelig å Spania? Er det bare Norge som er utenfor? Og hvis du kan dokumentere at du faktisk bor i Spania, og ikke bruker en spansk adresse for å lure de, så burde jo det gå greit? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Har og lest at HD voice er implementert og skal fungere på Nexus 4. Finner dog ingen norske kilder.. Åpna min Nexus 4 i dag, å det bakdekselet hadde egentlig ikke trengt de 2 skruene under, for det satt rimelig godt. Stusset en stund på om det var limt fast. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Så Google Play Devices er tilgjengelig å Spania? Er det bare Norge som er utenfor? Og hvis du kan dokumentere at du faktisk bor i Spania, og ikke bruker en spansk adresse for å lure de, så burde jo det gå greit? Jepp, kan kjøpe enheter her. Vel, burde vel det, men er ikke akkurat lett å komme i kontakt med selskaper som Google. Tror jeg skal skaffe meg spansk VISA i stedet for Maestro, som heller ikke fungerer i Apple App Store. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hvis eg ønsker full funksjonalitet på tasker til min Nexus4 så holder det med root? Trenger ikke tulle med rommanager og custom roms etc? (Ser ikke poenget med det på denne telefonen....) Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hvis eg ønsker full funksjonalitet på tasker til min Nexus4 så holder det med root? Trenger ikke tulle med rommanager og custom roms etc? (Ser ikke poenget med det på denne telefonen....) http://forums.androidcentral.com/nexus-4-rooting-roms-hacks/224861-guide-nexus-4-unlock-root.html Du kan følge den guiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Det var en måte også ja. Men http://lifehacker.com/5979763/how-to-root-the-lg-nexus-4 denne ser litt enklere ut? Er det samme tingen? Og hva innebærer å installere clockwork recovery(?) Eg ønsker som sagt kun at Tasker etc skal kunne ha full tilgang til telefonen, ikke ha noe custom rom. Endret 20. mars 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Det var en måte også ja. Men http://lifehacker.co...-the-lg-nexus-4 denne ser litt enklere ut? Er det samme tingen? Og hva innebærer å installere clockwork recovery(?) Eg ønsker som sagt kun at Tasker etc skal kunne ha full tilgang til telefonen, ikke ha noe custom rom. Clockwork recovery er bare bootloaderen, du vil fremdeles ha stock rom Endret 20. mars 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Oki. Men hva er fortjenesten med å ha clockwork recovery? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå