Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en av mobilene jeg nå vurderer, men er der noen grunn til at jeg ikke bør velge denne telefonen?

Kjente feil, dårlig batteri?

Kan dere trekke frem noe negativt som jeg bør være klar over før jeg kjøper den?

Og, er der en ny nexus på vei innen kort tid?

Mmm det er den beste telefonen jeg har hatt og jeg har hatt en del! Ingen ny Nexus på vei..

Det er den prefekte telefonen for meg!

Lenke til kommentar

Dette er en av mobilene jeg nå vurderer, men er der noen grunn til at jeg ikke bør velge denne telefonen?

Kjente feil, dårlig batteri?

Kan dere trekke frem noe negativt som jeg bør være klar over før jeg kjøper den?

Og, er der en ny nexus på vei innen kort tid?

Jeg har måttet bytte min Nexus4 en gang, ettersom skuffen til micro sim ikke ville åpne seg. Mobilen ble dermed byttet uten særlige problemer hos forhandler.

En annen ting som var et irritasjonsmoment tidligere, men som ikke er det lenger, er at den frøs enkelte ganger når du skulle svare på tlf f.eks eller bare åpne låseskjermen.

Til sist vil jeg nevne en ting som er irriterende, nemlig at stand-by knappen knapt står ut fra selve telefonen. Det gjør at det av og til er vanskelig å trykke på knappen uten "anstrengelser". Volumknappen er tydlig "lenger ut" fra telefonen enn det stand-by knappen er. Merkelig.

Endret av Rashko
Lenke til kommentar

Har problemer med å motta MMS, får kun tekstmelding fra Telenor/Djuice om at jeg har mottatt en MMS fra X nummer og at jeg må logge meg på nettet får å se den. Noen som vet om en løsning? Har Djuice all in 1 M web.

Lenke til kommentar

Har problemer med å motta MMS, får kun tekstmelding fra Telenor/Djuice om at jeg har mottatt en MMS fra X nummer og at jeg må logge meg på nettet får å se den. Noen som vet om en løsning? Har Djuice all in 1 M web.

Har du riktig APN?

Tilgangspunktnavn/APN: telenor

IP-adresse/Gateway: 10.10.10.11

Port: 8080

MMS-server: http://mmsc

Brukernavn: dj

Passord: dj

Lenke til kommentar

Jeg har OneCall, og ifølge dem må mobildata være slått på kontstant for å kunne motta MMS. Vet ikke om dette er vanlig, men jeg finner det merkelig, ettersom jeg ikke trengte å ha det påslått konstant med mine to tidligere smart-telefoner som også hadde OneCall abonnement.

Lenke til kommentar

Har du riktig APN?

Tilgangspunktnavn/APN: telenor

IP-adresse/Gateway: 10.10.10.11

Port: 8080

MMS-server: http://mmsc

Brukernavn: dj

Passord: dj

Har sett på Telenor sine hjemmesider og der har jeg sett at både dj og telenor blir brukt som brukernavn og passord, så vet ikke hvem av de jeg bør bruke.
Lenke til kommentar

Jeg har OneCall, og ifølge dem må mobildata være slått på kontstant for å kunne motta MMS. Vet ikke om dette er vanlig, men jeg finner det merkelig, ettersom jeg ikke trengte å ha det påslått konstant med mine to tidligere smart-telefoner som også hadde OneCall abonnement.

Har testet litt og når jeg konstant har på mobildata som du sier så mottar jeg MMS. Men hvis jeg ikke har det på så får jeg kun en SMS hvor det står at jeg har fått en MMS, hjelper ikke å skru på mobildata da. Men virker litt merkelig at man må ha på mobildata konstant, hvem har vel det? Jeg har 1GB i måneden så jeg kan ihvertfall ikke det...
Lenke til kommentar

MMS er helt random hos meg ; av og til får jeg selve MMS og av og til får jeg beskjed at jeg må logge meg på chess sider ; det verste er at det gjelder samme personer og begge veier.

Har gått over til å sende over mobil face da appen er glimrende til å sende bilder og personene jeg henger med uansett har notifications på og får da bildet med en eneste gang.

Lenke til kommentar

Har testet litt og når jeg konstant har på mobildata som du sier så mottar jeg MMS. Men hvis jeg ikke har det på så får jeg kun en SMS hvor det står at jeg har fått en MMS, hjelper ikke å skru på mobildata da. Men virker litt merkelig at man må ha på mobildata konstant, hvem har vel det? Jeg har 1GB i måneden så jeg kan ihvertfall ikke det...

Det er vel helt vanlig å ha på mobildata konstant. 1 GB burde holde rikelig til all passiv datatrafikk og vel så det.

Lenke til kommentar

MMS er helt random hos meg ; av og til får jeg selve MMS og av og til får jeg beskjed at jeg må logge meg på chess sider ; det verste er at det gjelder samme personer og begge veier.

Har gått over til å sende over mobil face da appen er glimrende til å sende bilder og personene jeg henger med uansett har notifications på og får da bildet med en eneste gang.

Merker også at MMSene kommer litt random inn hos meg også. Veldig irriterende! Hadde ingen problemer med dette på mine forrige mobiler.

Det er vel helt vanlig å ha på mobildata konstant. 1 GB burde holde rikelig til all passiv datatrafikk og vel så det.

For min del så bruker jeg omtrent 1GB i måneden når jeg kun skrur på data når jeg trenger det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...