Dukien Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Lefdal for 4k her, skjer det noe galt er det lettere med garanti. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Jeg har bestilt min fra Elkjøp (de matchet Lefdal i butikken), forhåpentligvis får de første levering før desember Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hiver meg på her også. Telefonen ser veldig bra ut. Ser rundt omkring på tester at byggekvaliteten er topp. Har lenge tenkt å kjøpe meg en Nexus tlf grunnet hyppigere oppdateringer av Android, er så utrolig lei av sene Android oppdateringer på telefoner med Touchwiz, Sense etc. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Jeg liker også Android best uten Sense/TouchWiz (i alle fall etter ICS!), raske oppdateringer (/god dokumentasjon for utviklere å jobbe med), byggekvalitet, hurtighet og skjerm er mine "unnskyldninger" for å oppdatere fra Galaxy S2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er prisen på 239 pund totalprisen? Eller kommer det britisk moms ol oppå det? Alt tyder på at det er totalprisen med britisk VAT, men for 239 pund får du bare 8GB lagringsplass.. For 40 pund til får du 8GB til (totalt 16) Du må selvsagt legge på frakt og norsk mva, men det skal nok også gå fint å få refundert britisk VAT regner jeg med. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Alt tyder på at det er totalprisen med britisk VAT, men for 239 pund får du bare 8GB lagringsplass.. For 40 pund til får du 8GB til (totalt 16) Du må selvsagt legge på frakt og norsk mva, men det skal nok også gå fint å få refundert britisk VAT regner jeg med. Prisene i england er med VAT ja. Fant det ut i stad. Har dog en kompis i USA som skal kjøpe den for meg og ta den med til jul, så da får jeg den til 1900kr Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det er jo rimelig lenge til jul da Her satser jeg på at den er i hus i god tid før slutten av november. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg liker også Android best uten Sense/TouchWiz (i alle fall etter ICS!), raske oppdateringer (/god dokumentasjon for utviklere å jobbe med), byggekvalitet, hurtighet og skjerm er mine "unnskyldninger" for å oppdatere fra Galaxy S2 Etter ICS synes jeg også at GUI-et ble fantastisk enkelt og greit. Fruen har et nettbrett (Asus Transformer tf300) med Jelly Bean som er nesten ren Android og etter litt bruk av dette så er jeg imponert. Eneste negative med LG før er jo sene oppdateringer på telefoner. Men håper og tror at Google styrer oppdateringer til Nexus 4. Det er vel det de har gjort med de andre Nexusene trodde jeg. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Heter den Nexus, så er det Google som styrer alt av software Bare at det er LG som er produsenten. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Nja, det er ikke helt sant. GNex har fått litt kritikk for at de ikke oppdaterer samtidig i Norge som de gjør i USA, og det er visstnok Samsung sin feil. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg legger meg flat på den, men hovedsakelig så er det Google som står for software Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hva slags Sim-kort er det i denne tro? Noen som vet? Hvis det er micro eller nano (det siste er vel lite trolig) er det greit å vite det så man kan få tak i nytt SIM i tide.. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nano er vel bare i den eplemobilen, eller har vi flere kandidater? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Helvete det kan bli et problem, mandag blir min GS3 solgt til han jeg bor med og jeg har jo mikro-simkort og tenkte å bruke en gammel desire HD mens jeg venter på nexus 4, men vil mikro-sim passe? :O Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det finnes adaptere du kan kjøpe i butikk, så kan du bruke mikrokortet til Nexusen har kommet Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Thank god! Takk for tipset, tenkte virkelig ikke over dette, faen gleder meg vannvittig til nexusen når jeg tenker meg om, ble aldri helt fornøyd med GS3, selv med 4.1. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Nano er vel bare i den eplemobilen, eller har vi flere kandidater? Er ikke nano i iphone heller. De bruker fortsatt micro. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 iPhone 5 bruker nanosim jo? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Javisst gjør den det, beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå