Kluvert Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvodan skal man oppdateretil 4.2.2 skjer ikke det automatisk? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Innstillinger > Om telefonen > oppdatering Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Der står at det har blitt skjekket for oppdatering kl. 5:45 .... men har forsatt 4.2.1 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Det kan godt hende at ikke alle har fått det ennå. Google har for vane å bruke et par uker på utrullingen Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg får vente litt da:) Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg får vente litt da:) Gå til Innstillinger -> Apper -> Alle, og velg "Rammeverk for Google-tjenester". Trykk på "Fjern data", og prøv systemoppdatering igjen. Hvis det ikke virker, gjentar du prosessen til det går. Hvis det ikke virker etter femte gangen, er det nok like greit å vente :-) 1 Lenke til kommentar
hessel Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Skriver gjerne under på at batteriet varer lenger etter oppgradering. Men er det flere som også opplever at batteriet lader fortere etter oppgradering til 4.2.2? Det gjør min. Lenke til kommentar
Millijonas Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Er det bare meg som har en "tikkende" lyd i ørepropper når man spiller musikk og lyden er på 0? Kan ikke huske å hatt dette på 421.. Er på 422 og rootet. Ellers stock.. Redigert: merkelig, men det er ikke tikke lyd når jeg bruke boose øre klokkene. men er på to forskjellige ørepropper.. Endret 19. februar 2013 av Millijonas Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har noen vært borti følgende kuriøse problem: Tilkobling til VPN server (har ikke noe med Play Store å gjøre) fungerer kun når jeg er på mobil datatrafikk, ikke når jeg gjør det tilkoblet WIFI. Hele grunnen til at jeg ønsker å bruke VPN er at jeg da kan bruke åpne (ukrypterte) WIFI-nettverk, så derfor er det dumt at det ikke fungerer da! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Fungerer for meg på WiFi. Forresten har jeg nå mistet tilgangen til fulle Play Store og er tilbake på bare apps Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvilken VPN bruker folk her? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvilken VPN bruker folk her? OpenVPN! Ligger på Play Store og fungerer utmerket. 1 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Gå til Innstillinger -> Apper -> Alle, og velg "Rammeverk for Google-tjenester". Trykk på "Fjern data", og prøv systemoppdatering igjen. Hvis det ikke virker, gjentar du prosessen til det går. Hvis det ikke virker etter femte gangen, er det nok like greit å vente :-) Følgende fremgangsmåte fungerte utmerket! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 http://www.amobil.no/artikler/ubuntu-klar-for-nexus-nettbrettene/117083 Lucky Bastards! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) http://www.amobil.no...brettene/117083 Lucky Bastards! ubuntu phone os kommer til galaxy nexus og nexus 4 imorra Så ventetiden er ikke lang. Endret 20. februar 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Gå til Innstillinger -> Apper -> Alle, og velg "Rammeverk for Google-tjenester". Trykk på "Fjern data", og prøv systemoppdatering igjen. Hvis det ikke virker, gjentar du prosessen til det går. Hvis det ikke virker etter femte gangen, er det nok like greit å vente :-) Jeg får melding at alt blir slettet,alle filer,instillinger, konto osv... Mister ejg all data altså? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg får melding at alt blir slettet,alle filer,instillinger, konto osv... Mister ejg all data altså? I verste fall er det bare å ta en back up av alt. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg får melding at alt blir slettet,alle filer,instillinger, konto osv... Mister ejg all data altså? Jeg mistet ingen ting ihvertfall Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Noen som skal hive seg på Ubuntu i morgen? Er litt fristet til å prøve selv, men er veldig fornøyd med telefonen slik den er nå med 4.2.2.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Noen som skal hive seg på Ubuntu i morgen? Er litt fristet til å prøve selv, men er veldig fornøyd med telefonen slik den er nå med 4.2.2.. Får se det an litt. Liker heller at telefonen er stabil og fungerer som den skal, men skal vel teste det når helga kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå