Nystic Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Så du finner ikke noe som dette på tlf heller? Jeg finner heller ingenting om dette på mobilen (har ikke root eller noe sånt, og jeg bruker også norsk språk)! Hvordan har du fått det? Har forresten Android 4.2.2. Endret 17. februar 2013 av Nystad97 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Vet ikke helt hvor lenge jeg har hatt det, tok det bare som en selvfølge. Har rootet osv ja, men vet ikke om det var med noen fix. Edit: bruker forresten Paranoid Android 3+ Endret 18. februar 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har root, engelsk språk og 4.2.2 og har kun apps i Play Store Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 2 dager og fortsatt 30% strøm igjen. De har nok gjort noe for å forbedre batteritiden ja Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har stock Android 4.2.1 (ikke fått oppdateringen enda), og jeg har også full tilgang til Google Play. Kjøpte nettopp et album, smertefritt! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har hatt denne telefonen i mindre enn en uke, men den har allerede låst seg 3 ganger allerede. De gangene har ikke skjermen gått på når eg har trykt powerknappen. Er dette et kjent problem? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har hatt denne telefonen i mindre enn en uke, men den har allerede låst seg 3 ganger allerede. De gangene har ikke skjermen gått på når eg har trykt powerknappen. Er dette et kjent problem? Prøv å trykk på volumknappen og så power igjen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Takk. Skal prøve det neste gang. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Tredje dag med dette vidunderet i dag. Måtte førtidspensjonere Galaxy Nexusen min, pga ødelagt skjerm, manglende vilje til å lade, pluss generelle symptomer på demens. Alt som trengs å sies om Nexus 4, har vel allerede blitt sagt. Jeg er veldig imponert, spesielt av hvor glad den er i å spare på batteriet. Snart 11 timer ute av laderen, med litt mer enn bare moderat bruk, og nivået er fortsatt over 50%. Design, konstruksjon, byggekvalitet, maskinvare... Hele telefonen føles bare komplett. Lenke til kommentar
Hardcorefaxe Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har hatt denne telefonen i mindre enn en uke, men den har allerede låst seg 3 ganger allerede. De gangene har ikke skjermen gått på når eg har trykt powerknappen. Er dette et kjent problem? Jeg har har det problemet der. Jeg sendte den første inn og fikk en ny,og den jeg har nå har det samme problemet.Sist den fikk blackout var når jeg skulle vise bussbiletten (app) på bussen. Den er på vei tilbake for å heve kjøpet. Blir en Sony Z på meg nå ja..... Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Må si at jeg har hatt det problemet jeg også, men det skjedde bare en gang. Etter 4.2.2 har det aldri skjedd mer. YouTube problemet mitt er også borte. Akkurat nå er jeg en strålende fornøyd bruker Skulle bare ønske at kameraet er bedre. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Nå har jeg fått full Play Store og! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har ikke fått tilgang til Play Store, men på Nexus 7 kan jeg spille av filmen som fulgte med. Tidligere fikk jeg beskjed om at den ikke var tilgjengelig i Norge. Har dere gjort noe utenom det vanlige for å få full Play Store? Har det verken på N4 eller N7 :/ Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vel, jeg har vært inne der og surret via VPN tidligere. Kan hende noe har blitt "aktivert" på min konto pga. det? Det er forøvrig en stund siden, og tilgang på telefon og PC (uten VPN) har først begynt å funke iløpet av de siste par dagene.. så det ser jo ut som noe begynner å skje. Tekst i grensesnittet i Google Play på web er også oversatt til norsk nå, ser jeg. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Det er nok bare at de ruller det ut gradvis. Folk vil nok få det snart Rart Google ikke har sagt noe Edit: ser ikke alt er klart ennå. Får f.eks ikke bestilt den trådløse laderen til Norge selv om den står som tilgjengelig Endret 19. februar 2013 av Mixy Lenke til kommentar
madmats Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Nå har jeg fått full Play Store og! fikk du ny versjonsnummer av Playstore og? (jeg har 3.10.10 og har ikke tilgang til noe annet enn apper) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har også samme versjon Lenke til kommentar
madmats Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 ok, da får man ikke gjort så mye annet enn å vente da Dere som har fått utvidet tilgang, funker også google.com/music greiene også? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 @madmats: Works for me. Film/bøker ser også ut til å funke, men har ikke testet å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg har tidligere har tilgang til musikk og magasiner fordi jeg ordnet dette med vpn, så litt vanskelig å si. Når jeg gikk på play.google.com kom den melding om 'all underholdning på ett sted' sopp regner med at det funker ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå