Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Så du finner ikke noe som dette på tlf heller?

Jeg finner heller ingenting om dette på mobilen (har ikke root eller noe sånt, og jeg bruker også norsk språk)! Hvordan har du fått det? Har forresten Android 4.2.2. Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tredje dag med dette vidunderet i dag. Måtte førtidspensjonere Galaxy Nexusen min, pga ødelagt skjerm, manglende vilje til å lade, pluss generelle symptomer på demens.

Alt som trengs å sies om Nexus 4, har vel allerede blitt sagt. Jeg er veldig imponert, spesielt av hvor glad den er i å spare på batteriet. Snart 11 timer ute av laderen, med litt mer enn bare moderat bruk, og nivået er fortsatt over 50%.

Design, konstruksjon, byggekvalitet, maskinvare... Hele telefonen føles bare komplett.

Lenke til kommentar

Har hatt denne telefonen i mindre enn en uke, men den har allerede låst seg 3 ganger allerede. De gangene har ikke skjermen gått på når eg har trykt powerknappen. Er dette et kjent problem?

Jeg har har det problemet der. Jeg sendte den første inn og fikk en ny,og den jeg har nå har det samme problemet.Sist den fikk blackout var når jeg skulle vise bussbiletten (app) på bussen. Den er på vei tilbake for å heve kjøpet. Blir en Sony Z på meg nå ja.....

Lenke til kommentar

Må si at jeg har hatt det problemet jeg også, men det skjedde bare en gang. Etter 4.2.2 har det aldri skjedd mer. YouTube problemet mitt er også borte. Akkurat nå er jeg en strålende fornøyd bruker :) Skulle bare ønske at kameraet er bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått tilgang til Play Store, men på Nexus 7 kan jeg spille av filmen som fulgte med. Tidligere fikk jeg beskjed om at den ikke var tilgjengelig i Norge.

Har dere gjort noe utenom det vanlige for å få full Play Store? Har det verken på N4 eller N7 :/

Lenke til kommentar

Vel, jeg har vært inne der og surret via VPN tidligere. Kan hende noe har blitt "aktivert" på min konto pga. det? Det er forøvrig en stund siden, og tilgang på telefon og PC (uten VPN) har først begynt å funke iløpet av de siste par dagene.. så det ser jo ut som noe begynner å skje. Tekst i grensesnittet i Google Play på web er også oversatt til norsk nå, ser jeg.

Lenke til kommentar

Det er nok bare at de ruller det ut gradvis. Folk vil nok få det snart :)

Rart Google ikke har sagt noe

Edit: ser ikke alt er klart ennå. Får f.eks ikke bestilt den trådløse laderen til Norge selv om den står som tilgjengelig

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Jeg har tidligere har tilgang til musikk og magasiner fordi jeg ordnet dette med vpn, så litt vanskelig å si.

Når jeg gikk på play.google.com kom den melding om 'all underholdning på ett sted' sopp regner med at det funker ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...