nKyb Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hva mener du med "fjern data på Rammeverket" metoden? EDIT: Mener du denne metoden: http://www.gottabemo...date-right-now/ ? EDIT 2: Fikk oppdatert ved hjelp av den metoden! Jepp, det er akkurat den metoden jeg mente Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg vet ikke om det er en tilfeldighet eller ei.. Men her har batteriforbruket sunket drastisk etter oppgradering til 4.2.2 69% igjen etter 8 og en halv time er fantastisk! Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har også fått drastisk forbedret batteri etter oppdateringen:) Har også fått drastisk forbedret batteri etter oppdateringen:) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ganske dårlig kamera, men men 3 Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ganske dårlig kamera, men men Liker at du deler bilder 1 Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ryktene sier at LG Nexus 5 er rett rundt hjørnet ! Prisen på nexus 4 er også behagelig akkurat nå (Men jeg venter til nexus 5 kommer) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har stock 4.2.1 som jeg har rootet. Har nå fått beskjed om at 4.2.2 er klar til nedlasting. Jeg mister vel root om jeg tar den oppdateringen? Finnes det noen enkel metode å beholde root på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Jeg har stock 4.2.1 som jeg har rootet. Har nå fått beskjed om at 4.2.2 er klar til nedlasting. Jeg mister vel root om jeg tar den oppdateringen? Finnes det noen enkel metode å beholde root på? Last ned OTA Root Keeper fra play store (gratis) Trykk på Temporarily Unroot. Oppdater til 4.2.2 åpne OTA Root Keeper igjen Trykk på Restore Root ????????????? Success! Endret 15. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Last net OTA Root Keeper fra play store (gratis) Trykk på Temporarily Unroot. Oppdater til 4.2.2 åpne OTA Root Keeper igjen Trykk på Restore Root ????????????? Success! Funket ypperlig det:-) Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har Google Play åpnet i Norge nå? Kommer hvertfall inn uten noen software. Kommer inn jeg og. Håper play store er på vei hit :-) Testet å bestille, det fungerer ikke. Tes Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Kommer inn jeg og. Håper play store er på vei hit :-) Testet å bestille, det fungerer ikke. Tes Kanskje fordi de ikke shipper til Norge? Fikk hvertfall bestilt til Jet Carrier sin adresse og det funket, men det var med Unblock US aktivert. Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg har stock 4.2.1 som jeg har rootet. Har nå fått beskjed om at 4.2.2 er klar til nedlasting. Jeg mister vel root om jeg tar den oppdateringen? Finnes det noen enkel metode å beholde root på? Jeg fikk beskjed underveis i update progressen om jeg ville beholde root eller ikke. CWM Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Mangen her som har fått OTA oppdateringen? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Man venter da ikke på slikt.. Man legger den inn med en gang URLen er tilgjengelig.. Og det er den på xda. Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Fikk den for 3 dager siden, stock recovery og root over OTA'en. OTA rootkeeper gjorde en bra jobb med å beholde rooten. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kanskje fordi de ikke shipper til Norge? Fikk hvertfall bestilt til Jet Carrier sin adresse og det funket, men det var med Unblock US aktivert. Får tilgang til annet i store nå, som filmer, musikk, bøker etc. Virker som Google har gitt nordmenn full tilgang til Play i det skjulte. ***I LIKE*** Nå venter jeg bare på devices Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 What, finner ikke noe annet enn apps jeg? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 What, finner ikke noe annet enn apps jeg? Så du finner ikke noe som dette på tlf heller? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Er du helt sikker på at du ikke har lagt inn noe for å løfte denne sperren, eller endret noe på Google-kontoen din i det siste? Skulle vært veldig rart om Google rullet ut dette litt og litt uten å ha sagt noe om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå