dabear Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Telefonen krever et microsimkort ja. Jeg kjøpte meg en micro sim card cutter fra ebay. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvordan er egentlig kameraet på denne telefonen nå etter noen oppdateringer? De tidlige anmeldelsene tydet på at det var ganske dårlig, mens i f.eks. denne sammenligningstesten kommer det nesten like godt ut som iPhone5, Galaxy SIII og Note II. Lenke til kommentar
paholmquist Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jeg har nettopp bestilt med en Nexus 4 og lurer på om man kan bruke vanlig sim kort, eller om man behøver micro sim? Trodde ikke at mitt forrige innlegg ble regisrert, så dere kan bare ignorere dette Endret 6. februar 2013 av paholmquist Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Jeg har nettopp bestilt med en Nexus 4 og lurer på om man kan bruke vanlig sim kort, eller om man behøver micro sim? Trodde ikke at mitt forrige innlegg ble regisrert, så dere kan bare ignorere dette Det ble registrert. Se fire poster bak Edit: så ordentlig hva du skrev nå Endret 10. februar 2013 av maldonhavsalt Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg savner favorittlista jeg hadde på iphone, går det an å instille på noe slik at jeg får det i telefon appen? Andre ting multitaksing, må man swipe hveer app finnes det ikke noe tweek for å gjør det som på S3? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Merk kontakter som favoritt og de kommer i en egen favorittliste. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Takk Complexity, helt topp Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Noen som har fått 4.2.2 oppgraderingen? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg er veldig Ufornøyd med mikrofonen da mann spiller inn lyd, er det bare min eller har dere merket noe dere også? Jeg brukte iphone som diktofon og den hadde topp kvalitet men dette her er ....håpløst Endret 13. februar 2013 av Kluvert Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Den er veldig dårlig ja, når det gjelder høye volum går det ikke i det hele tatt. Det er en kjent svakhet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Trenger ikke så høye volum heller. Prøv å f.eks filme i en bil. Litt brumming får lyden til å bare skurre. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det var faktisk veldig dumt for min del... En an ting, jeg rekker ikke flme mer enn 7-8 sekunder video i whatsapp, må jeg filme første ifra kamera appen og etterpå sende den fra galleri? Eller må jeg endre video kvalitet et eller annet plass?.. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Noen som vet om LG Nexus 4 som selges på telenor.no er operatørlåst? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Den er opperatørlåst, men er bare å be pent om en opplånsningskode. Lenke til kommentar
sandi98 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 er det noen som vet når vi får play store i norge, slika at vi kan kjøpe foreksempel nexus 4 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Det måtte isåfall vært google Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Facebook har brukt 71% av batteriet mitt i natt. Selv om mobilen sto på lading har den brukt mere strøm enn den har ladet, så når vekkerklokken skulle ringe slo den seg av.. Vet ikke hva facebook har drevet med, men facebook har vistnokk brukt GPS i 13 timer, selv om GPS har vært avslått.. Skal nevnes at jeg ladet fra en stasjonær pc, så den har bare ladet på 500mA. Men fortsatt merkelig. Endret 14. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg hadde gledet meg sånn til denne men det ble, for min del, en stor nedtur. Ved avspilling på Spotify så ble lyden alltid kjempehøy dersom jeg spolet i en sang. Dette gjorde Spotify ubrukelig for min del. Batteriet var desverre også dårlig. Lenke til kommentar
Hickey Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Android 4.2.2-oppdatering rett rund hjørnet på denne nå Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Her er endringer i 4.2.2 hvis noen lurer: Fixed Bluetooth audio streaming bugs[103] Long-pressing the Wi-Fi and Bluetooth icons in Quick Settings now toggles the on/off state New download notifications, which now shows the percentage and an estimated time remaining for your app downloads while they are happening New sounds for wireless charging and low battery. Removed option to show all calls in the phone app's call list. New Gallery app animation allows faster loading. USB Debug whitelist Bug fixes and performance enhancements kilde:http://en.wikipedia.org/wiki/Android_version_history#Android_4.2_Jelly_Bean_.28API_level_17.29 Blir spennende å se hvor lang tid det tar for oppdateringen å nå Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå