J. Verlander Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) https://play.google....GVyX2JsYWNrIl0. Sendes om 1-2 uker edit: sender såklart ikke til Norge... Endret 29. januar 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 JetCarrier Aha, det hadde jeg glemt Da var den bestilt. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har hatt nexusen i et døgn nå, og er storfornøyd! etter overgangen fra touchwiz er fargene og stemningen i menyene litt dyster, men det spiller ingen rolle når den er så smooth. Uansett hvor mange programmer man har oppe, er det ikke en minste forsinkelse! Men: Er det noen som vet om et bra spill der man får testet mobilen skikkelig? Har dere noen anbefalinger angående app for å redigere word-dokumenter? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Er det noen som vet om et bra spill der man får testet mobilen skikkelig? Har dere noen anbefalinger angående app for å redigere word-dokumenter? Her er en grafikk demo som bruker Unreal engine til og vise hvor bra grafikk muligheter man har på dagens kraftigste mobiler : https://play.google....0NpdGFkZWwiXQ.. Endret 30. januar 2013 av DroidOle Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Har dere noen anbefalinger angående app for å redigere word-dokumenter? Kingsoft Office er både gratis og bra: https://play.google....2ZmaWNlX2VuZyJd Endret 30. januar 2013 av Nystad97 Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Noen andre enn meg som sliter å se på youtube klipp nå? Jeg får hele tiden opp feilmelingen "Det oppstod et problem under avspillingen. Trykk for å prøve på nytt". Uansett hva jeg gjør så vil ikke youtube klippen vise videoen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Tømt cach? Reinstallert appen? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ja, skjer bare på min Nexus 4, men på min Galaxy Note 10.1 virker bedre. Jeg har clear cache, avinstallert til fabrikkert versjon, og jeg har prøvd å fjerne data. Ingen funker. Lenke til kommentar
Siba.no Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hva med Siba da? De har Nexus4 på lagret og de har også lagret fra Sverige. Grunnet jeg valgte Lefdal var at de skylder meg en ny mobil etter at min Galaxy Nexus hadde samme feil tre ganger. Hei, Vi sänder våra varor från vår webbutik i Oslo. Nexus 4 är köpt av Brightpoint Norge Hilsen Peter Kategorisjef Siba Norge Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, skjer bare på min Nexus 4, men på min Galaxy Note 10.1 virker bedre. Jeg har clear cache, avinstallert til fabrikkert versjon, og jeg har prøvd å fjerne data. Ingen funker. Jeg har aldri opplevd noe problemer med Youtube på min Nexus 4. Testet senest nå for å sjekke. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Bare jeg som reagerte på at det ikke fulgte med handsfree/ørepropper? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Bare jeg som reagerte på at det ikke fulgte med handsfree/ørepropper? Haha, nei, reagerte det samme. For meg var ikke dette en dealbreaker da jeg har mange hjemme. Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hæ? Gjorde det ikke? :o Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 De øreproppene som følger med telefoner er som regel helt bedritne uansett.. Da er det like greit å droppe hele greia vil jeg si. Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Har vel omtrent aldri bruk for handsfree, om det skulle skje så skal jeg klare å grave frem noen. Musikk så har jeg andre headset Lenke til kommentar
Hardcorefaxe Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Vel,nå har jeg hatt den nye nexsusen i en uke etter den forrige døde plutselig og etter en gåtur i dag sluttet den nye å virke.Helt død.Nå skal jeg sende den inn,heve kjøpet og plukke meg ut en annen mobil.......MØKK Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jeg har aldri opplevd noe problemer med Youtube på min Nexus 4. Testet senest nå for å sjekke. Denne feilmeldingen pleier jeg å få. Vet ikke hvorfor. Meldingen dukker opp igjen selv om jeg trykker for å prøve igjen. Endret 3. februar 2013 av nKyb Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Vel,nå har jeg hatt den nye nexsusen i en uke etter den forrige døde plutselig og etter en gåtur i dag sluttet den nye å virke.Helt død.Nå skal jeg sende den inn,heve kjøpet og plukke meg ut en annen mobil.......MØKK Leit at du har hatt så dårlige erfaringer med den. Jeg er stor fornøyd med min! Denne feilmeldingen pleier jeg å få. Vet ikke hvorfor. Meldingen dukker opp igjen selv om jeg trykker for å prøve igjen. Hmm. veldig merkelig. Kanskje gjøre noe søk i google å se om andre har opplevd det. Regner med du har forsøkt å slette appen, installere på nytt, skru av og på telefonen osv. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ja, har prøvd alt. Googlet litt om dette og. Noen mener det er domene det er feil med. Allikevel virker YouTube på min Galaxy Note 10.1. Så da kan det ikke være domene feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå