Complexity Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har ikke merket noe når jeg har ringt med min. Eneste jeg har merket er at det er mye bedre å høyere lyd enn i min gamle telefon Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Får du det gulskjæret i tastatur og andre gråe felt ? Spesielt på venstre side ved svak helling? Opplever også å ringe 4 ring før det ringer hos mottaker Endret 23. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Ikke noe spesielt gulsjær nei, og ikke noen andre gråe felt enn de som skal være der. Nå har jeg lysstyrken på Auto da, har ikke testet med manuelle instillinger. edit: ikke hatt noe problem med å ringe heller forsåvidt (onecall) Virker som du har fått en mandagsmodell gitt. Har du forresten oppdatert til android 4.2.1? Endret 23. januar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Har oppdatert den. Her er feilene: Buzzing i speaker Noe uklar tale på maks volume Opplevd 2 ganger at jeg har ringt og det tolk 4 "Piip" før det ringte på telefonen vedsidenav Prøvde å ringe til den, gikk rett til Personsvar 1 gang. Skal ned å klage i morgen se om jeg får pengene tilbake evnt ny, skeptisk til ny pga lest dette er stort problem. ER OPPDATERT Endret 23. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Noen som har kjøpt seg en bumper de er fornøyd med? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Da var telefonen byttet og bestilt sony v. Tør ikke prøve på ny tlf Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Noen som har kjøpt seg en bumper de er fornøyd med? Jeg har kjøpt denne. Fikk den i posten i går. Helt OK. Litt glatt på sidene, men ellers gjør den som den skal. http://www.ebay.com/itm/110994297988?var=410153731431&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg har kjøpt denne. Fikk den i posten i går. Helt OK. Litt glatt på sidene, men ellers gjør den som den skal. http://www.ebay.com/itm/110994297988?var=410153731431&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Hadde Nillkin på min forrige telefon, fornøyd med det. Denne har jeg derimot bare lyst på bumper til, ikke fullt deksel Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 I dag fikk jeg endelig Nexusen min, som erstatning for en HTC One X som gikk i bakken før jul. Har gått en hel måned med en urgammel Nokia som lånetelefon. Skulle egentlig fått den rundt den 12. januar, men det var visst noen forsinkelser fra LG.. Men nok om det. FY SØREN! Har aldri vært mer fornøyd med en mobil i mitt liv. Topper til og med min trofaste S2 som jeg ble frastjelt i fjor. Ikke bare ser den deilig ut, den kjennes svært god ut, topp byggekvalitet! Føles mye bedre i hånden enn One X'en gjorde. Føler jeg når over hele skjermen uten noe særlig anstrengelser. I tillegg er den lynkjapp. Ikke opplevd en eneste forsinkelse, whatsoever. Google og LG har virkelig fått til noe mesterlig her (sett bort i fra leveringsproblemene). Dette er Android slik Android skal være! 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Er det flere her som har den der fatboy-laderen som selges til Nokia? Min lader svært dårlig.. Lader i 3-4 sekunder, bryter et sekund, lader litt igjen osv.. Det fører til at skjermen står på kontinuerlig, og at man i praksis ikke får lading å prate om pga forbruket. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 den fungerer ikke optimalt. må kjøpe den orginale Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk casen jeg bestilte i posten i dag, etter to uker. En kjempefin løsning mens jeg venter på den originale bumper casen. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Falt for fristelsen og bestilte en titanium og en carbon fra http://dbrand.com/submodels/nexus-4/. Sender for $3 til Norge. Lenke til kommentar
Telespesialisten Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Har nå hatt min siden 5 desember. Å er veldig imponert! Hater skjermen men alt annet er konge. Altfor mørk å dyster skjerm. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Har hatt mobilen siden onsdag nå og jeg må si jeg er veldig fornøyd. For første gang føler jeg at jeg holder en veldig dyr Android mobilen (men egentlig er den ikke det) pga vekten og oppbyggingen. Alt går fort, ingen lagg, kurvene på sidene av skjermen og selve Android opplevelsen. Det jeg ikke er imponert over er skjermen og batteritiden. Ikke at skjermen ikke er bra, men til sammenligning med Galaxy Nexus så merker jeg at skjermen mangler kontrast. Sikkert bare fordi jeg er vant til amoled skjerm. Batteritiden derimot holder bare litt lengre enn Galaxy Nexus. Litt skuffet, men jeg kan leve med det. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Falt for fristelsen og bestilte en titanium og en carbon fra http://dbrand.com/submodels/nexus-4/. Sender for $3 til Norge. Tommel opp hvis du deler erfaring når du får dem Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tommel opp hvis du deler erfaring når du får dem Will do! Lenke til kommentar
ysto Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Da ser det ut som min Galaxy Nexus begynner å få problemer med ladekontakten, så da har jeg unnskyldning til å kjøpe ny telefon Et par ting jeg lurer på (står kanskje tidligere her, men 51 sider er litt mye å kikke igjennom), på min galaxy nexus er det kommet en blåtann-bug etter oppdatering til 4.2.x, der blåtanna kobler fra hele tiden og div andre ting. Er det en slik bug på denne (siden det er samme android-utgave)? På Galaxy Nexus flasha jeg fra yakjuxw til yakju for å få oppdateringer direkte fra google, er det slik at man får google-oppdateringer fra starten av eller må LG godkjenne de først? Er det i så fall mulig å flashe på denne også? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Bruker blåtann en del til avspilling av musikk og har ikke merket noe avbrudd der nei. Det ang. oppdateringer kan jeg ikke svare på, flasher alltid nyeste fra XDA. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Bluetooth fungerer utmerket her. Og har fått 1 oppdatering hittil (stock med root). Ikke lest noe om at LG må godkjenne iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå