Snylter Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Et tips om noen opplever at Mediaserver bruker sinnsykt med batteri.. (Den var over 70% hos meg tidligere i dag!) Gå gjennom albumene dine, og rett opp alle filnavn slik at det ikke er særnorske tegn i de (æ,ø,å), og start så telefonen på nytt. Dette gjelder trolig flere Android-telefoner. Red: fikset typo Endret 22. januar 2013 av Snylter Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) media center? media server Endret 22. januar 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 må være noe som blir fikset det. Det er orker ikke å endre på sang navn Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Damn, fikk enda mer lyst på telefonen. Har du prøvd themet? Nei har ikke fått testa det, oppdaget det nettop men det ser nice ut ja. Media server er en kjent bug. Mener det er en feil med google music å syncing som gjør det. Står mye om det på xda. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) så Bør ikke bruke Google music Før det er fikset altså. Spotify all the way. Hva er beste rost program? Har Apple me.com Mail og trenger derfor god på til denne Endret 22. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Når jeg klikker utenfor bildet så ringer jeg til kontakten. Klikker jeg på bildet kan jeg velge mellom å ringe eller sende sms. Om Jeg klikker utenfor bildet på min så er det tilbake til start... Men om Jeg ikke søker med søkeglasset så fungerer det som du sier. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hva er beste rost program? Har Apple me.com Mail og trenger derfor god på til denne Hva er et rost program? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Epost skulle det stå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Man kan bruke standardprogrammet for epost til å sette opp apple mail, dog kan du forvente litt knoting.. Hvem vil ha en apple epost? Bruk Gmailen din Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 må være noe som blir fikset det. Det er orker ikke å endre på sang navn Det er lov å tro på julenissen, det er bare ikke så veldig smart. Hvor sannsynlig er det at google legger store ressurser i å orne noe som kun påvirker en liten del av verdens befolkning? (De nordiske landene og noen få til..) Hva gjelder epost bruker jeg K-9 mail og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Litt pissed på MPX nå. På mandag bestilte jeg Nexus 4, så har de brukt et helt døgn på å sende pakken til Oslo (!) når endelig destinasjon er Kristiansand. I går kveld ble den lastet på bil i Oslo, og ennå har den ikke ankommet Kristiansand. Utrolig lite effektiv distribusjon! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det er nok ikke MPX sin skyld.. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Det er MPX som velger hvem som frakter varene for dem. "Inn på utgående enhet" kl. 21:14 i går kveld. Burde da vært i Kristiansand for lenge siden! But, no... Endret 23. januar 2013 av hessel Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det er lov å tro på julenissen, det er bare ikke så veldig smart. Hvor sannsynlig er det at google legger store ressurser i å orne noe som kun påvirker en liten del av verdens befolkning? (De nordiske landene og noen få til..) Hva gjelder epost bruker jeg K-9 mail og er veldig fornøyd med den. Ok, hva med Asia landene? De har jo også særegne tegn. Hører for det meste på kpop Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvordan det er med de asiatiske landene har jeg ikke filla peiling på. Siden jeg ikke er så glad i kinapop holder jeg meg til vår variant av det latinske alfabet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har nå fått telefonen. Super rask men skal tastaturet være lysere på de øverste radene en de nedre? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har nå fått telefonen. Super rask men skal tastaturet være lysere på de øverste radene en de nedre? Jepp Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Ok:). Så langt fornøyd. Når jeg holder telefonen og vipper den svakt til høyre blir skjermen noe Gulaktig. Er denne skjermen slik? Sees kun i innstillinger og andre svarte elementer samt tastatur Endret 23. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Er det normalt å høre gsm støy i bakgrunnen under samtalen? Svak during Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå