eirik5800 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som har noen tips angående hvordan å bestille denne fra usa? null stress å hente der borte/bestille til en amerikansk adresse Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Sendes fra Sverige Hva med Siba da? De har Nexus4 på lagret og de har også lagret fra Sverige. Grunnet jeg valgte Lefdal var at de skylder meg en ny mobil etter at min Galaxy Nexus hadde samme feil tre ganger. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som har noen tips angående hvordan å bestille denne fra usa? null stress å hente der borte/bestille til en amerikansk adresse Jeg bruker Unblock-US til å gå inn på regionbestemte nettsteder i USA. Funker fint til bla. Netflix og play.google.com/devices. Du har en ukes trial, etter det koster det $4.99/mnd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Funker den til å lage music.google.com konto?. Trenger kun å aktivere programmet på maskinen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Tunnelbear er gratis for inntil 500MB i mnd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Prøvde den nå og kom meg ikke inn på music.google.com på macen. Andre Aps som funger likt? Endret 21. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Tunnelbear er gratis for inntil 500MB i mnd. Blir vel litt lite med Netflix osv? Vet ikke hvordan det er med Tunnelbear, men med Unblock-US fungerer det med alle enheter som er koblet til nettverket, noe som er kjekt om man har en tv med Netflix. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Blir vel litt lite med Netflix osv? Vet ikke hvordan det er med Tunnelbear, men med Unblock-US fungerer det med alle enheter som er koblet til nettverket, noe som er kjekt om man har en tv med Netflix. Bruk mediahint addon i Firefox og du får sett us netflix med norsk konto Endret 21. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Blir vel litt lite med Netflix osv? Vet ikke hvordan det er med Tunnelbear, men med Unblock-US fungerer det med alle enheter som er koblet til nettverket, noe som er kjekt om man har en tv med Netflix. Mulig jeg har misforstått, men jeg trodde ikke man bruker Netflix for å kjøpe en Nexus 4 fra Google i USA... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Mulig jeg har misforstått, men jeg trodde ikke man bruker Netflix for å kjøpe en Nexus 4 fra Google i USA... Bare grunnen til at jeg valgte Unblock-US i stedet for Tunnelbear Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Bruk mediahint. Gratis til netflix Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Funker det på flere enheter slik som telefoner og TV? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Nei. Kun pc og Mac da den er Firefox tilleg. Men dette er of topic:) Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Den finnes som Chrome extension også Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som vet hvorfor søkingen i kontakter er så irriterende? Når man søker og finner kontakten, kan man ikke klikke på navnet men må klikke der som bildet skal være. Om man klikker på navnet er man tilbake til start igjen. Noen fiks på dette? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Noen som vet hvorfor søkingen i kontakter er så irriterende? Når man søker og finner kontakten, kan man ikke klikke på navnet men må klikke der som bildet skal være. Når jeg klikker utenfor bildet så ringer jeg til kontakten. Klikker jeg på bildet kan jeg velge mellom å ringe eller sende sms. Endret 22. januar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Ubuntu Theme. http://forum.xda-dev...d.php?t=2106422 Endret 22. januar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fikk "nexus 4 cover" fra ebay som kostet 30 spenn i posten, jesus christ den er genial! Tror den kommer til å redde meg i fylla, den er gumminert men veldig diskre samtidig som den utrolig nok får mobilen til å fortsatt se litt stilrent ut, anbefales til trening og andre aktiviteter hvor sannsynligheten for å miste mobilen i bakken øker. Hvor lang tid brukte den i posten? Bestilte for 10 dager siden, og har ikke hørt noe enda. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg vet ikke da jeg var hjemme hos family i juleferien - jeg bestilte noen dager før jeg dro og var hjemme i to uker og den var i posten når jeg kom tilbake, så mellom 2-3 uker tenker jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ubuntu Theme. http://forum.xda-dev...d.php?t=2106422 Damn, fikk enda mer lyst på telefonen. Har du prøvd themet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå