Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Du er en knupp! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har tatt en backup med CWM og tenkte å legge den over på PCn, men jeg kan ikke finne igjen mappa hvor backup fila er lagret. Skal ligge under /sdcard/clockworkmod/ men jeg kan verken finne den mappa på telefonen(ES Fileksplorer) eller på pcn når telefonen er kloblet til vua USB. Noen som vet? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Der ja:) Så da må jeg først kopiere det på telefonen fra /data/media til feks /sdcard/download/* og så kopiere det over til pcn? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Eller hente mappen med apt i kommandolinje på PC ja. Vet ikke om hvordan du kan få tilgang til /data med filutforsker Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Da er telefonen reservert!. Håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg mistet min N4 fra 1,5 meter høyde RETT NED FLATT på betong-gulv, ikke en RIPE! :o Der trodde jeg serr at "nå hadde jeg gjort det". Lenke til kommentar
daxal Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Da har jeg faktisk klart å lese hele tråden fra start til slutt! Masse spennende om N4 og generelt bruk av den. Hvordan er kameraet ? Tenker på hardware og bildekvalitet generelt. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Kamera er "helt greit" man må finjustere som faen ellers kan det bli crap, men det virker jo nesten random av og til, dog av og til får jeg veldig flotte bilder, men som jeg akkurat skrev: Variabelt. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er dette et stort problem med telefonen eller har denne karen defekt telefon? Ser hastigheten på wifi er tregt Lenke til kommentar
Multitool Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Der ja:) Så da må jeg først kopiere det på telefonen fra /data/media til feks /sdcard/download/* og så kopiere det over til pcn? Eller hente mappen med apt i kommandolinje på PC ja. Vet ikke om hvordan du kan få tilgang til /data med filutforsker Mulig du må ha premium-utgaven: det finnes en fin funksjon ROM-manageren som setter opp en server på brettet, og da er det enkelt å laste backupen over til pc via nettleseren. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er dette et stort problem med telefonen eller har denne karen defekt telefon? Ser hastigheten på wifi er tregt Det er noe feil med programvaren/telefonen hans. Bruker min på Wifi uten problemer. Testet også "Speedtest.net" nå for å sjekke, og man får omtrent den hastigheten man har på bredbåndet. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kamera er "helt greit" man må finjustere som faen ellers kan det bli crap, men det virker jo nesten random av og til, dog av og til får jeg veldig flotte bilder, men som jeg akkurat skrev: Variabelt. Synes noen ganger at bidlene kunne blitt finere,bruker du noe app for å justere osv? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er noe feil med programvaren/telefonen hans. Bruker min på Wifi uten problemer. Testet også "Speedtest.net" nå for å sjekke, og man får omtrent den hastigheten man har på bredbåndet. Får 20/20, det samme som jeg har ellers med det trådløse nettet hjemme, så tydeligvis noe feil med hans telefon ja. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Da er det endelig et eksemplar på vei til meg. Telefast har fått inn telefoner i dag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Du kan legge til egne MP3-sanger i Spotify på PCn din, og så syncer den til mobilen din Ikke testet det selv, men vet det finnes løsning for det i alle fall! Testet dette nå. Funket på iPhone!. Nå trenger jeg ikke Google music!. Lagde spilleliste i spotify og dro alle sangene i iTunes spilleliste til spotify. Enkelt! Lenke til kommentar
Hardcorefaxe Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Nexusen min låste seg på nyttårsaften og den var død til dagen etter.I mellomtiden prøvde jeg å lade den og ta ut simkortet,til ingen nytte.Vel dagen etter fikk jeg liv i den og den oppførte seg normalt til dagen etter der igjen.Samme problem og nå skal jeg sende den inn til Chess.Noen som har hatt det samme problem? Tirsdagen fikk jeg melding om at en pakke fra chess var på vei til meg,men skuffelsen var stor da jeg så at det var en lånetlf fra svunnen tid som lå i pakken. På brevet sto det at reprasjonen kom til å ta litt tid og jeg ringte i dag og fikk høre at jeg skal få en ny tlfpakke fra dem. Da har jeg 3 valg : oppheve kjøpet,ta ut en annen tlf eller å vente til 25 jan. da dem ikke har den på lager.....Skuffet ja..... Fins det noe bedre mobil enn Nexsusen? Eller skal jeg bare vente?? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ta pengene og kjøpe ny? De har på lager på elkjop.no og lefdal.no Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Tirsdagen fikk jeg melding om at en pakke fra chess var på vei til meg,men skuffelsen var stor da jeg så at det var en lånetlf fra svunnen tid som lå i pakken. På brevet sto det at reprasjonen kom til å ta litt tid og jeg ringte i dag og fikk høre at jeg skal få en ny tlfpakke fra dem. Da har jeg 3 valg : oppheve kjøpet,ta ut en annen tlf eller å vente til 25 jan. da dem ikke har den på lager.....Skuffet ja..... Fins det noe bedre mobil enn Nexsusen? Eller skal jeg bare vente?? Det er rart, jeg fikk min Nexus tilsendt fra chess igår og skal motta den idag, selv om den i teorien ikke er på lageret dems. Lenke til kommentar
Hardcorefaxe Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Det er rart, jeg fikk min Nexus tilsendt fra chess igår og skal motta den idag, selv om den i teorien ikke er på lageret dems. Vel,jeg har ikke mulighet og sjekke om dem bløffer eller ikke . Jeg satser at dem snakker sant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå