maldonhavsalt Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Ved overføring av sanger / spillelister ville jeg brukt spotify. Man kan opprette en (gratis) konto og lage spillelister med lokale filer som man så synkroniserer trådløst med telefonen. bare pass på at du er på wifi ;p Kvalitet på samtaler opplever jeg som god og høy nok. Har faktisk lagt litt merke til gsm støy enkelte ganger, men har ikke tenkt noe særlig over det. Endret 15. januar 2013 av maldonhavsalt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Spotify er uaktuelt da sangene jeg hører på ikke er der:/! Noen som har erfaring med overføring fra Mac av sanger? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Du kan legge til egne MP3-sanger i Spotify på PCn din, og så syncer den til mobilen din Ikke testet det selv, men vet det finnes løsning for det i alle fall! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Kult! Alle sanger i 1 app da!. Blir lyd kvaliteten bra da?. Samt er det generelt god musikk lyd? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ved overføring av sanger / spillelister ville jeg brukt spotify. Man kan opprette en (gratis) konto og lage spillelister med lokale filer som man så synkroniserer trådløst med telefonen. bare pass på at du er på wifi ;p Kvalitet på samtaler opplever jeg som god og høy nok. Har faktisk lagt litt merke til gsm støy enkelte ganger, men har ikke tenkt noe særlig over det. Gsm støyen er kun i headset og ikke under samtale med høyttaler? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Kult! Alle sanger i 1 app da! . Blir lyd kvaliteten bra da? . Samt er det generelt god musikk lyd? Lyden blir så bra som mp3 filene er, og det er equalizer for å tune det ytteligere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Supert. Får gå i tenkeboksen. Frister litt å vente på Samsung galaxy s4 Edit: lokal files via spotify har jo ikke spillelister? Endret 15. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Supert. Får gå i tenkeboksen. Frister litt å vente på Samsung galaxy s4 Med tanke på at mobileworldcongress starter 25 februar, så kan det kanskje være en ide, hvis man ikke trenger en telefon her og nå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen sjans det kommer ny nexus da? Men på den konferansen blir bare telefoner vist fram? Går vel måneder før de er i butikk? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Nexus er strengt talt nylansert, og kommer ikke en ny en før neste vinter slik det statistisk sett har gjort. Videre pleier det som regel å ta lang tid fra mobworldcongress til de fysisk treffer butikkene; historisk sett har det vært mai-juni og med noen forsinkelser, jeg for min del elsker N4 og skal ha den minst til N5. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Så jeg burde gå for den? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg angrer definitivt ikke iallefall. Kom fra en 2 år gammel Huawei U8800 som var overclocket, og sikkert vært gjennom minst 20 forskjellige ROM. Syntes egentlig den funka greit for meg, men etter jeg fikk nexusen så innser jeg hvor sykt treg å dårlig huaweien er Har og en Asus TF300, men den er kjedelig nå siden nexus 4 er vesentlig raskere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Supert!. Kan man dra inn filer til telefonen fra Mac utenom å gå gjennom spotify? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Regner med det er likens som på windows. Kobler du den i pcen blir den som en minnepinne, å d er bare å dra over hva du vil Det er ikke noe apple produkt for å si det slik. Endret 15. januar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Så jeg burde gå for den? Jeg gikk ifra en Galaxy S3 og kvalitetfølelsen er nesten som natt og dag, er første gang jeg faktisk er fornøyd med kvalitetmessig både på yttersiden og softwaremessig, og de siste to årene har jeg hatt: Desire HD, GSII, Sensation, GS Nexus, GSIII og nå som sagt N4. Stamp of aproval for min del, dog sikler jeg litt på de nye Sony mobilene, ser utrolig lekre ut men så har vi dette med at det er så digg med stock uten å ta hensyn til rooting etc. Lenke til kommentar
Multitool Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Supert! . Kan man dra inn filer til telefonen fra Mac utenom å gå gjennom spotify? Regner med det er likens som på windows. Kobler du den i pcen blir den som en minnepinne, å d er bare å dra over hva du vil Det er ikke noe apple produkt for å si det slik. Nah, det spørs... MTP is the shit nå, visstnok. Har Nexus10, men også med Android 4.2, så regner med det er det samme. På Win er det ikke noe problem å koble til og drag'n'droppe, med Linux er det litt greier. Med Mac vet jeg ikke, men mener å ha sett en driver eller no for å støtte MTP, som Android har kommet med nå. Jeg gadd ikke kødde med det på linuxmaskinen hjemme, det var lettere å overføre trådløst via samba, eller koble til winmaskin. se også her og dette søket Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ok men uansett så finnes det måter å få sanger over på? Altså double twist og andre programmer så er jeg solgt:). Lenke til kommentar
Multitool Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ok men uansett så finnes det måter å få sanger over på? Altså double twist og andre programmer så er jeg solgt:). Javisst, det finnes mange løsninger, deriblandt Doubletwist. Du er på ingen måte låst til f.eks. iTunes Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Moderatormelding Spørsmål om Google Music har blitt splittet ut i eget emne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485097 - Reaksjoner tas på PM Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Supert! . Kan man dra inn filer til telefonen fra Mac utenom å gå gjennom spotify? http://www.android.com/filetransfer/ Installer, koble til telefonen med usb-kabel og programmet åpner seg. Så er det bare drag and drop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå