Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, man får OTA oppdateringer selv om man har rootet så lenge man kjører stock rom. Men begynner du å fjerne/tukle med system filer(feks fjerner google +, og slike unyttig apps), så vil du fremdeles få OTA oppdateringen, men du vil få en mislykket oppdatering(ikke noe farlig, oppdateringen vil bare ikke fungere).

Lenke til kommentar

Uff dette ser nøyaktig ut som på min Galaxy Nexus, får ca 1 times bruk og 12 timer standby ut av den på en ladning. Dette er det største ankepunktet mitt for å fortsette med Android. Orker ikke å ha en telefon til som ikke holder ut en dag uten ladning. Begynner seriøst å tenke på avbestille N4 og gå for en iPhone 5 (grøss!)

Jeg vurderer å selge min iPhone 5 da det ikke går Ann å ringe med de... Anrip misslyktes og robotstemmer på alle iphones mine venner har

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å selge min iPhone 5 da det ikke går Ann å ringe med de... Anrip misslyktes og robotstemmer på alle iphones mine venner har

 

Jeg har hatt min i noen dager nå :) Kan bare si litt, siden e ikke har hatt den en uke engang:P

 

første e gjorde... Unlocka bootloader og roota tlfnen.

 

Flashed: CM10.1 Nightlies 10.01.13

Flashed: Franco Kenrel r29

Custom Theme: LunarUI II

 

Jeg har et bilde her med mitt bruk.. og jeg har dessverre ladet den litt som du ser:/ Trudde statsa ble nye når du ladet.. men visst du bruker USb i dataen gjør du ikke det.. du kan se på dette bilde at den har ladet bitte litt :p men er snakk om 10min xD

 

du kan ta utgangspunkt i dette:

 

screenshot2013011315095.png

 

Men alle har jo forskjellige bruk.

 

til nå er jeg knallfornøyd.. ikke noe hickups, veldig buttery feel (see what i did there..) på systemet. Spill går som en klokke, og selve telefonen er lekker bare å se på.. Hadde den på fest her om dagen, og folk vekka oppsikt :p

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Dumt? Nej, hva med oss som f.eks avventer viktige mail fra tid til tid? Skal data være slått av eller skal jeg slå på skjermen hvert 5 min, så slå på data og så sjekke?

 

Juicedefender:

Eksempelvis slår den av mobildata når du allikevel er koblet på et trådløst nett, og når skjermen er avslått, slår den av datatrafikk dersom ingen applikasjoner bruker den, for så å slå den på hvert kvarter slik at epostkonti, Facebook og annet får tid til å hente nytt innhold.

 

ref;

http://www.dinside.no/870085/spar-batteriet-med-juicedefender

Lenke til kommentar

Har alltid wifi, mobildata, nfc, gps osv avslått, og slår det enkelt på med en widget når jeg trenger det.

Men så er det skjelden at jeg venter på en viktig epost eller lignende.

 

Ser det er mye snakk på XDA om at 4.2.2 rulles ut i disse dager, blir morsomt å se hva de har gjort. Håper på litt bedre optimalisering da f.eks GTA Vice City ikke kjører smooth på max, noe den burde klare når Galaxy S3 kjører det smooth på max.

Lenke til kommentar

Bra å skryte av batteriet og si at man ikke skjønner andre som klager når man på en smarttelefon har skrudd av dataforbindelsen!

 

Fordi det er en smarttelefon så må nettet være på 24/7? Idioti. Greit, visst du bruker tlfnen din like mye som det står på. Men bruker du ikke nettet der og da.. skrur du det selvfølgelig av! Erke vits at det står i bakgrunnen og tapper batteriet ditt pga du er dum nok til å ikke slå det av, når det ikke brukes.

 

Erke rart folk klager da.. når man ikke engang vet åssen man bruker og sparer batteri på en mobil nå til dags.

 

Samme med min søster det.. hu klager og klager.. JA tlfnen varer ikke lenge.. når du sitter på facebook HELE tida, og har nettet på hele tida selv om du ikke bruker det! uff.. blir lei meg av å se sånne kommentarer.

Lenke til kommentar

Mikkis2k, skulle akkurat til å skrive det samme. Alle (nesten) vet jo at dersom man har på mobildata hele tiden mens man synkroniserer alt i bakgrunnen, bruker man mye strøm. Dette har vært opplyst siden 3G kom. Husker dere de fysiske T9 mobilene? Ja, disse bruker også en del batteri dersom man hadde 3G på.

 

Men det man kan gjøre er å ta noe tiltak for å minke strømbruket dersom man vil ha mobildata på. Med Android kan man bestemme hvilke apps som skal synkronisere eller ikke. Tror man kan gjøre dette under menyen Data Usage. Det beste er egentlig å skru av auto synkronisering helt. Da kan man manuelt synkronisere med kun de appsene man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...