stue Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Noen som har hatt problemer med kameraet? Jeg har problemer med at kameraet ikke vil ta bilde. Det skjer ingen ting når jeg trykker på utløserknappen. De gangene det er mørkt slår kameraet på LED blitsen, men den tar ikke bilde og LEDen bare lyser. Har hatt akkurat samme problem flere ganger. Kommer som regel etter at man har tatt en del bilder. Må restarte aplikasjonen for at det skal virke igjen. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Tok det lang tid før du fikk den i posten? Hvordan er støynivået på den? Lager den lyd når den ikke lader? Og hvordan fant du den sida der? Jeg har leita lenge etter norske sider som selger denne. Bestilte på juleaften så tok litt lenger tid enn vanlig Med romjul og nyttår imellom.. Den ble sendt 28desember og jeg mottok den igår.. Den bråker ikke i det heletatt som jeg har merket hverken når jeg lader eller når den ikke brukes.. Mener jeg googlet air voltage oslo og fant en finn.no annonse som var gått ut på dato:) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 I og med at det ligger støtte for 4G (se bilde), vil dette fungere når Telenor/Netcom utbygger støtte for 1700/2100 MHz? bump Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) I og med at det ligger støtte for 4G (se bilde), vil dette fungere når Telenor/Netcom utbygger støtte for 1700/2100 MHz? Det er 800, 1800 og 2600 som blir bygd ut i Norge. Så viss ikke telefonen støtter det så virker det garantert ikke. Endret 3. januar 2013 av Daniel.h Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Går ikke det ann å ha batteriet i % i task bar? Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Går ikke det ann å ha batteriet i % i task bar? Nei du kan laste ned en app som fikser det, men da får du samtidig en notification som ikke går bort Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nei du kan laste ned en app som fikser det, men da får du samtidig en notification som ikke går bort takk da vet jeg det Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 takk da vet jeg det Eventuelt er CyanogenMod et alternativ Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Er det ikke meningen at det skal lyse en liten ledlampe på telefonen hvis du har et tapt anrop eller en melding du ikke har lest. Den virker ikke her tror jeg. Jeg ser ikke på telefon (uten å skru den på) at det har skjedd noe der... Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Er det ikke meningen at det skal lyse en liten ledlampe på telefonen hvis du har et tapt anrop eller en melding du ikke har lest. Den virker ikke her tror jeg. Jeg ser ikke på telefon (uten å skru den på) at det har skjedd noe der... Du trenger Lightflow for å bruke det lyset. https://play.google....e=search_result Endret 3. januar 2013 av ironman666 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Sjekket nå, surfet på nettet og batteritiden gikk fra 46% til 39% på fem minutter! Er dette slik på deres og? vurderer nesten å benytte angreretten Get used to it. På min SGN får jeg 9-10 timer ut av en ladning og det er med ca en halv times bruk! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Yess! Fikk tak i telefonen i dag på elkjøp! Bestilte tidligere hos cdon, men der var det plutselig noen ukers leveringstid. Noen apps jeg burde installere på telefonen? Og hvilken case har folk kjøpt? Jeg har sett på denne: http://www.ebay.co.u...984.m1497.l2649 Endret 3. januar 2013 av dabear Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Til de av dere som sliter med ekstremt crappy batteritid, sannsynligvis skyldes dette wakelocks i kernel.. min har vært bra i starten med franco kernel, men så oppdaterte jeg til en nyere av hans kernel og fikk samme problem. flashet den siste nå (r26 test kernel) og den ser ut til å ha løst problemet for meg.. alt av sync er på en time unntatt facebook sync og latitude innstillingene.. Endret 3. januar 2013 av MiKA77 Lenke til kommentar
Hardcorefaxe Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Nexusen min låste seg på nyttårsaften og den var død til dagen etter.I mellomtiden prøvde jeg å lade den og ta ut simkortet,til ingen nytte.Vel dagen etter fikk jeg liv i den og den oppførte seg normalt til dagen etter der igjen.Samme problem og nå skal jeg sende den inn til Chess.Noen som har hatt det samme problem? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Hvordan er det med synkronisering av kontakter mot Facebook? Er det sånn at man kan koble 1 kontakt fra Google med mobilnummer og 1 fra Facebook med epost og bursdag, og få kun 1 kontakt med all informasjon? Endret 5. januar 2013 av Nystad97 Lenke til kommentar
Mildir_InnleggNO Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Eneste plassen jeg finner telefonen på er proshop.no, men siden ser så jævla shabby ut. Noen tanker? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hvordan er det med synkronisering av kontakter mot Facebook? Er det sånn at man kan koble 1 kontakt fra Google med mobilnummer og 1 fra Facebook med epost og bursdag, og få kun 1 kontakt med all informasjon? Jepp. Riktig det Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Eneste plassen jeg finner telefonen på er proshop.no, men siden ser så jævla shabby ut. Noen tanker? De har vært kjent for å "ha den på lager" selv om den egentlig ikke er der. Jeg ville ikke bestilt, men om du ønsker så bør du i alle fall ringe først. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Da var Nexus 4 bestilt med Djuice all in 1 M web! Leveringstid: 1-3 dager! https://nettbutikk.djuice.no/Mobil/lgnexus4#endreabonnement Endret 5. januar 2013 av Nystad97 Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Klarte å kødde til SGS2'en, unskyldning for å kjøpe seg Nexus 4? Selv om jeg tror at jeg skulle klart å fikset det med litt assistanse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå