dredg Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Uff dette ser nøyaktig ut som på min Galaxy Nexus, får ca 1 times bruk og 12 timer standby ut av den på en ladning. Dette er det største ankepunktet mitt for å fortsette med Android. Orker ikke å ha en telefon til som ikke holder ut en dag uten ladning. Begynner seriøst å tenke på avbestille N4 og gå for en iPhone 5 (grøss!) Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Uff dette ser nøyaktig ut som på min Galaxy Nexus, får ca 1 times bruk og 12 timer standby ut av den på en ladning. Dette er det største ankepunktet mitt for å fortsette med Android. Orker ikke å ha en telefon til som ikke holder ut en dag uten ladning. Begynner seriøst å tenke på avbestille N4 og gå for en iPhone 5 (grøss!) Jeg tror ikke min telefon er som den skal være. Jeg har hatt Galaxy Nexus (som også hadde elendig batteri), og min nexus 4 varer MYE kortere. Pga dette og flere andre feil jeg nevnte lenger oppe i tråden kommer jeg til å be Netonnet om å sende meg en ny. Dette må være en DOA. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ja har du prøvd å resette den totalt og prøve den uten noen tredjeparts software på? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ja har du prøvd å resette den totalt og prøve den uten noen tredjeparts software på? Jeg har resatt den og kjører den nesten uten 3. parts apps, har kun installert Facebook og Facebook messenger. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er det noen som har funnet/kjøpt et bra etui/case/cover som kan sendes til Norge til en ok pris? Er ute etter noe som beskytter mot støt/riper, og gir litt mer friksjon mot underlaget. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er det noen som har funnet/kjøpt et bra etui/case/cover som kan sendes til Norge til en ok pris? Er ute etter noe som beskytter mot støt/riper, og gir litt mer friksjon mot underlaget. Har ikke prøvd, men ville vel gått for det originale. http://www.proshop.no/Mobiltelefon-tilbehoer/LG-Nexus-Bumper-Svart-2378312.html 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jaggu var det feil i lagerbeholdningen hos leverandøren.. Så da må jeg vel vente et par uker, da.. Litt misfornøyd med det merker jeg. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jaggu var det feil i lagerbeholdningen hos leverandøren.. Så da må jeg vel vente et par uker, da.. Litt misfornøyd med det merker jeg. Siba skal ha nok av de Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Har ikke prøvd, men ville vel gått for det originale. Det så ikke så verst ut. Men har ikke funnet noe som har det på lager... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Siba skal ha nok av de Siba er ikke noe alternativ, da må jeg nemlig betale selv. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Uff dette ser nøyaktig ut som på min Galaxy Nexus, får ca 1 times bruk og 12 timer standby ut av den på en ladning. Dette er det største ankepunktet mitt for å fortsette med Android. Orker ikke å ha en telefon til som ikke holder ut en dag uten ladning. Begynner seriøst å tenke på avbestille N4 og gå for en iPhone 5 (grøss!) Det må være noe som er installert av programmer eller så har du en defekt telefon. Det varierer litt hva jeg får, men får rundt 4 timer med skjerm på for hver lading. Hvis jeg ikke bruker telefonen så mister jeg vel en 5-10% daglig eller noe slikt (skjer dog fryktelig sjelden at jeg ikke bruker den så lenge ). Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Siba er ikke noe alternativ, da må jeg nemlig betale selv. Du lever opp til nicket ditt! Haha, neida 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Takk Greia er at jeg er en av de som har telefon dekket av jobben. Det betyr at både selve håndsettet, tilbehør og abonnement skal betales av arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Er det noen som har funnet/kjøpt et bra etui/case/cover som kan sendes til Norge til en ok pris? Er ute etter noe som beskytter mot støt/riper, og gir litt mer friksjon mot underlaget. Har selv bestilt en slik: http://www.ebay.com/...ME:L:OC:US:3160 Blir ikke så gal pris til Norge, rundt 50-lappen rett i postkassen din. Endret 29. desember 2012 av Aldursil Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Har fått et hakk i glasset nede i venstre hjørne bak på telefonen. Er ingen tegn til skader på plastikken rundt området. Har heller ikke mistet telefonen i bakken noen gang. Hvem skal jeg henvende meg til ang. bytte? Kjøpte telefonen via Komplett forresten. Endret 30. desember 2012 av b3ndik Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Da henvender du deg til.... Komplett. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Visste ikke om jeg skulle henvende meg til LG eller Komplett Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Uff dette ser nøyaktig ut som på min Galaxy Nexus, får ca 1 times bruk og 12 timer standby ut av den på en ladning. Dette er det største ankepunktet mitt for å fortsette med Android. Orker ikke å ha en telefon til som ikke holder ut en dag uten ladning. Begynner seriøst å tenke på avbestille N4 og gå for en iPhone 5 (grøss!) Do as I: Kjøp en Galaxy Tab 8.9 3G, root, custom rom med telefon funksjon og tada! Da har du en telefon med grei skjermstørrelse og wicked batteri. Jeg har avrage 6-8 timer i skjermtid. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Da har jeg kjøpt nexus 4 fra cdon. Brukte rabattkode CHRISTMAS og fikk dermed fri frakt også Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Noen som hvet om noen som har denne på lager og sendes med postoppkrav ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå