deep750 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er vel ikke pickup point oslo sentrum=? jo, ved rådhuset Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 jo, ved rådhuset Jeg mente, den han refererte til. Han sa hvis man bestilte etter 14.00 i går, så ville man ikke kunne hente den før mandag. Men jeg bestilte etter 14 i går, og den blir klar nå på PUP - oslo sentrum. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er vel ikke pickup point oslo sentrum=? Trondheim. Gratis frakt dóg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Noen andre som har testet photosphere funksjonaliteten? Overraskende bra! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Da var min endelig ankommet fra Chess.. da er det bare å boote mac´en i windows og kjøre fastboot oem-unlock og fastboot flash recovery recovery.img for å så smekke inn AOKP rom med trinity kernel Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Følger det med noen programvare for PC som gjør at man synke kontakter mot Outlook etc. Noe ala Kies. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Prøvd Deja office? Funka for mamma på S3. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Følger det med noen programvare for PC som gjør at man synke kontakter mot Outlook etc. Noe ala Kies. http://www.theverge.com/2012/12/14/3767626/google-dropping-google-sync-exchange-support-for-gmail-calendar-and 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Må si meg meget fornøyd med telefonen så langt. Den er faktisk veldig mye kjappere enn galaxy nexus'en jeg hadde. Kvaliteten på samtaler er også veldig god. Skjermen er veldig annerledes enn den som er på galaxy nexus'en, som er litt blass, som flere her påpeker. Det eneste som er crap, det er Pinch to Zoom, den er veldig unøyaktig. Alle mulig andre touch-varianter fungerer derimot veldig bra. Syntes faktisk skjermen responderer bedre enn GN. Lenke til kommentar
stue Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 pinch to zoom er visst et chrome-problem. Har lest om det før. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nja, ikke helt enig med deg der. Om du har fått tlf, så kan du prøve på ett bilde i galeriet. Om man setter to fingre inntil hverandre og sklir fra hverandre så skjer det nada før jeg får ca tommelen min i mellom de fingrene. Starter jeg med fingrene så langt fra hverandre, så fungerer det med en gang. Det er akkurat som om skjermen ikke skjønner at du har to fingre der før de er X MM fra hverandre. Lenke til kommentar
stue Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 ok, da er det et litt mer omfattende problem. Har ikke fått telefonen ennå, så får ikke testet. Men kunne vært interessant å høre om andre her inne opplever samme dårlige zoom-respons. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Følger det med noen programvare for PC som gjør at man synke kontakter mot Outlook etc. Noe ala Kies. MyPhoneExplorer funker gull, krever ved USB-tilkobling at man har telefonen i USB-Debugging. 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Stue: Sjekk denne: etter 12:00 så ser du det veldig godt. Nå er de i Chrome, men jeg opplever akkurat det samme i galleriet. Så er det store spørsmålet? Er det egentlig ett problem? For min del, så må jeg si nei. Jeg bruker sjeldent pinch to zoom, da de aller fleste apps, bilder, nettsider etc skalerer seg slik jeg vil med ett "tapp". Det at telefonen yter så ekstremt mye bedre på alle mulig andre punkter jeg har testet den på, veier veldig opp for dette med pinch to zoom altså. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg er fortsatt strålende fornøyd. Jeg starter som regel pinch-to-zoom med fingrene litt fra hverandre uansett så har ikke vært plaget med problemet Er ellers utrolig fornøyd med skjermen, byggekvaliteten, og alt egentlig. Er også overrasket over at høyttaleren er så god. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 http://tinypic.com/r/292r1h5/6 Her, en kjapp video på problemet. Sorry dårlig oppløsning og at videoen er på langs, men bedre enn ingenting GNS på høyre, og nexus4 til venstre. Filmet med htc desire hd. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Tror fortsatt at det er ett software problem.. Zoomer du i ett bilde på facebook funker det som det skal:) Endret 21. desember 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
stue Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 http://tinypic.com/r/292r1h5/6 Her, en kjapp video på problemet. Sorry dårlig oppløsning og at videoen er på langs, men bedre enn ingenting GNS på høyre, og nexus4 til venstre. Filmet med htc desire hd. Hmm...det virker som er litt irriterende problem dessverre. Jeg bruker pinch to zoom ganske mye i google maps, så tror dette kan bli litt irriterende i lengden. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nå har jeg jo flashet til customrom allerede men kan ikke si jeg føler det er veeeldig stor forskjell kontra Gnexen, men mener det finnes en mod allerede for å øke sensitiviten som skal hjelpe på pinch-to-zoomen.. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Da var også min Nexus 4 i hus, og jeg som ikke trodde jeg skulle få den før jul. Er den ROM som telefonen blir levert med, den rom som ikke er tuklet med av LG? Jeg ønsker at telefonen min skal bli oppdatert direkte av Google. Slik som Samsung Galaxy Nexus var levert var det ikke Google som direkte oppdaterte, men Samsung, noe som gjorde at telefonene ikke fikk oppdateringer før lenge etter på. Hvis jeg skal pirke på Nexus 4, så er wifi "mye" dårligere enn på SGN. SGN har 3 eller 4 streker mens Nexus 4 har 1 eller 2 streker når de er ved siden av hverandre. Endret 21. desember 2012 av ICS-FD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå