Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres lovende ut :)

Kommer selv fra en gammel Huawei U8800, som virkelig har stått til forventninger i forhold til prisen, takket være custom rom og overclocking (stock 800MHz, kjører på 1600MHz, noe som er ganske sykt)

Men telefonen holder på å falle fra hverandre, så jeg gleder meg virkelig til noe nytt.

Lenke til kommentar

Tror ikke du trenger å bekymre deg.. N4 er i en helt annen liga enn Huawei U8800 :)

Sant det, spesielt siden U8800 ikke støtter mere enn 2 fingre :p

Men det blir litt som om man har hodepine, og googler, da har man plutselig kreft..

Derfor blir man litt skeptisk når man leser om at touchen ikke fungerer som den skal på nexus 4 :p

Lenke til kommentar

Kommer også fra Galaxy S II og er veldig fornøyd med skjermen. Hva synes du om N4 i forhold?

Og hva er SEandroid? og hvorfor installere det?

SEandroid kjenner jeg ikke til.

Er strålende fornøyd fra min S II så langt. Har ikke fått testet så mye men:

- Vesentlig skarpere skjerm

- Veldig mye glattere (vil ikke si raskere, men at alle animasjoner kjører mye bedre er helt klart)

- Mye bedre byggekvalitet

- Ren Android er herlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

SEandroid kjenner jeg ikke til.

Er strålende fornøyd fra min S II så langt. Har ikke fått testet så mye men:

- Vesentlig skarpere skjerm

- Veldig mye glattere (vil ikke si raskere, men at alle animasjoner kjører mye bedre er helt klart)

- Mye bedre byggekvalitet

- Ren Android er herlig.

Takk for svar. min er i Oslo nå så håper å få den før julaften ;)

Men hva synes du om fargene på skjermen? (amoled vs ips?) alt i alt er det en bedre skjemr?

kjenner jeg gleder med :)

Endret av maldonhavsalt
Lenke til kommentar

Takk for svar. min er i Oslo nå så håper å få den før julaften ;)

Men hva synes du om fargene på skjermen? (amoled vs ips?) alt i alt er det en bedre skjemr?

kjenner jeg gleder med :)

Som sagt blir alt veldig foreløpig. Jeg har ikke hatt den ute i sola, ikke brukt den til å ta noe særlig bilder med, ikke sett noe video på den.

Skjermen er skarpere enn S2, har ikke samme banding-problemene. Jeg ble aldri helt glad i fargene på Samsung sine OLED skjermer, de spraker for mye. Noe Samsung understreker veldig med sitt tivoli-TouchWiz.

Lenke til kommentar

Hvem er det som frakter til Kompletts pick-up-point? Ser at det er åpent på lørdag og søndag, så hvis jeg bestiller før 14 i morgen så vil telefonen komme før julaften? Takk for svar :)

Jeg tror det er tollpost som har en lastebil som kjører en fast rute fra komplett sitt lager til PickUp points, et fast tidspunkt hver dag.

Jeg bestilte min i går, da ser jeg den er blitt plukket og kjørt til hentelageret i dag.

Det er mulig du er en dag for sent ute, fordi hvis du bestiller i dag, blir den pakket, men tror ikke de kjører ut eller jobber på hovedlageret på lørdager. (Jeg vet også at de er litt tregere på lageret nå om dagen før jul, pga. fullt av bestillinger.)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er tollpost som har en lastebil som kjører en fast rute fra komplett sitt lager til PickUp points, et fast tidspunkt hver dag.

Jeg bestilte min i går, da ser jeg den er blitt plukket og kjørt til hentelageret i dag.

Det er mulig du er en dag for sent ute, fordi hvis du bestiller i dag, blir den pakket, men tror ikke de kjører ut eller jobber på hovedlageret på lørdager. (Jeg vet også at de er litt tregere på lageret nå om dagen før jul, pga. fullt av bestillinger.)

Står at hvis man bestiller etter 14 på torsdag kan du hente på tirsdag, så jeg er shit outta' luck

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...