Complexity Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Til dere som har fått mobilen: Hvordan er responsen på skjermen? Dette er det jeg er mest bekymret for, siden jeg har lest mye klager på at skjermen ikke er responsiv, og at man må trykke hardt før den reagerer. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Merker ingenting til det i det hele tatt. Utrolig fornøyd! Kommer fra Galaxy S II Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Høres lovende ut Kommer selv fra en gammel Huawei U8800, som virkelig har stått til forventninger i forhold til prisen, takket være custom rom og overclocking (stock 800MHz, kjører på 1600MHz, noe som er ganske sykt) Men telefonen holder på å falle fra hverandre, så jeg gleder meg virkelig til noe nytt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Til dere som har fått mobilen: Hvordan er responsen på skjermen? Dette er det jeg er mest bekymret for, siden jeg har lest mye klager på at skjermen ikke er responsiv, og at man må trykke hardt før den reagerer. Skjermen er absolutt responsiv sammenliknet med alt annet jeg har prøvd.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Skjermen er absolutt responsiv sammenliknet med alt annet jeg har prøvd.. Reagerer den på ett forsiktig "tap"? når man såvidt er borti skjermen? merker at min nåverende mobil bare reagerer av å til, mens min tablet reagerer hver gang. (tf300) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg klarer såvidt å være nær skjermen uten at den merker det. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Reagerer den på ett forsiktig "tap"? når man såvidt er borti skjermen? merker at min nåverende mobil bare reagerer av å til, mens min tablet reagerer hver gang. (tf300) Tror ikke du trenger å bekymre deg.. N4 er i en helt annen liga enn Huawei U8800 Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Merker ingenting til det i det hele tatt. Utrolig fornøyd! Kommer fra Galaxy S II Kommer også fra Galaxy S II og er veldig fornøyd med skjermen. Hva synes du om N4 i forhold? Og hva er SEandroid? og hvorfor installere det? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Og hva er SEandroid? og hvorfor installere det? Security Enhanced (SE) Android, derav navnet SEAndroid. Altså en Android-rom som er fokusert enda mer på sikkerhet, les mer her (engelsk) Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Security Enhanced (SE) Android, derav navnet SEAndroid. Altså en Android-rom som er fokusert enda mer på sikkerhet, les mer her (engelsk) aha takk, men er det virkelig nødvendig for "vanlige" folk? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Tror ikke du trenger å bekymre deg.. N4 er i en helt annen liga enn Huawei U8800 Sant det, spesielt siden U8800 ikke støtter mere enn 2 fingre Men det blir litt som om man har hodepine, og googler, da har man plutselig kreft.. Derfor blir man litt skeptisk når man leser om at touchen ikke fungerer som den skal på nexus 4 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Kommer også fra Galaxy S II og er veldig fornøyd med skjermen. Hva synes du om N4 i forhold? Og hva er SEandroid? og hvorfor installere det? SEandroid kjenner jeg ikke til. Er strålende fornøyd fra min S II så langt. Har ikke fått testet så mye men: - Vesentlig skarpere skjerm - Veldig mye glattere (vil ikke si raskere, men at alle animasjoner kjører mye bedre er helt klart) - Mye bedre byggekvalitet - Ren Android er herlig. 1 Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) SEandroid kjenner jeg ikke til. Er strålende fornøyd fra min S II så langt. Har ikke fått testet så mye men: - Vesentlig skarpere skjerm - Veldig mye glattere (vil ikke si raskere, men at alle animasjoner kjører mye bedre er helt klart) - Mye bedre byggekvalitet - Ren Android er herlig. Takk for svar. min er i Oslo nå så håper å få den før julaften Men hva synes du om fargene på skjermen? (amoled vs ips?) alt i alt er det en bedre skjemr? kjenner jeg gleder med Endret 20. desember 2012 av maldonhavsalt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er det noen som har gått fra en iPhone 4 til en Nesux 4 a? Merker jeg har lyst på litt forandring, har ei hatt en Androidfon før så. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 aha takk, men er det virkelig nødvendig for "vanlige" folk? Jeg vil si ja med tanke på hvor sårbar telefonene våre faktisk er. Men de færreste vil nok gidde å bry seg dessverre. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvem er det som frakter til Kompletts pick-up-point? Ser at det er åpent på lørdag og søndag, så hvis jeg bestiller før 14 i morgen så vil telefonen komme før julaften? Takk for svar Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Takk for svar. min er i Oslo nå så håper å få den før julaften Men hva synes du om fargene på skjermen? (amoled vs ips?) alt i alt er det en bedre skjemr? kjenner jeg gleder med Som sagt blir alt veldig foreløpig. Jeg har ikke hatt den ute i sola, ikke brukt den til å ta noe særlig bilder med, ikke sett noe video på den. Skjermen er skarpere enn S2, har ikke samme banding-problemene. Jeg ble aldri helt glad i fargene på Samsung sine OLED skjermer, de spraker for mye. Noe Samsung understreker veldig med sitt tivoli-TouchWiz. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvem er det som frakter til Kompletts pick-up-point? Ser at det er åpent på lørdag og søndag, så hvis jeg bestiller før 14 i morgen så vil telefonen komme før julaften? Takk for svar Jeg tror det er tollpost som har en lastebil som kjører en fast rute fra komplett sitt lager til PickUp points, et fast tidspunkt hver dag. Jeg bestilte min i går, da ser jeg den er blitt plukket og kjørt til hentelageret i dag. Det er mulig du er en dag for sent ute, fordi hvis du bestiller i dag, blir den pakket, men tror ikke de kjører ut eller jobber på hovedlageret på lørdager. (Jeg vet også at de er litt tregere på lageret nå om dagen før jul, pga. fullt av bestillinger.) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg tror det er tollpost som har en lastebil som kjører en fast rute fra komplett sitt lager til PickUp points, et fast tidspunkt hver dag. Jeg bestilte min i går, da ser jeg den er blitt plukket og kjørt til hentelageret i dag. Det er mulig du er en dag for sent ute, fordi hvis du bestiller i dag, blir den pakket, men tror ikke de kjører ut eller jobber på hovedlageret på lørdager. (Jeg vet også at de er litt tregere på lageret nå om dagen før jul, pga. fullt av bestillinger.) Står at hvis man bestiller etter 14 på torsdag kan du hente på tirsdag, så jeg er shit outta' luck Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Står at hvis man bestiller etter 14 på torsdag kan du hente på tirsdag, så jeg er shit outta' luck Det er vel ikke pickup point oslo sentrum=? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå