brukar2341 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har lyst på denne telefonen, er det verdt det, og vet noen om beskyttelse jeg kan ha på den, sånn at det dumme glasset bak ikke knuser ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ser egentlig ikke noen særlig grunn til å roote den for min del. Ikke trenger jeg overklokking, fjerning av bloatware og heller ikke å legge inn custom rom for å fjerne sense/touch wiz. Er jo alltids greit for å få ad block og noen tweaks, men for ta det som det kommer SEAndroid er i bunn og grunn AOSP, men med SELinux mekanismer integrert. Ekstra sikkerhet er alltid kjekt på en telefon synes jeg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har lyst på denne telefonen, er det verdt det, og vet noen om beskyttelse jeg kan ha på den, sånn at det dumme glasset bak ikke knuser ? Selvfølgelig er det verdt det Selv om du kjøper den i butikk her i norge er den relativt billig med tanke på hva du får, og det skal litt til for å knuse den, så ved mindre du er særdeles uforsiktig går det nok fint.. alternativt kan du bare kjøpe beskyttelse til den Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Selvfølgelig er det verdt det Selv om du kjøper den i butikk her i norge er den relativt billig med tanke på hva du får, og det skal litt til for å knuse den, så ved mindre du er særdeles uforsiktig går det nok fint.. alternativt kan du bare kjøpe beskyttelse til den Ok, anbefaler du mest å shippe den fra USA, jeg har ingen relaterte der, så den må gå gjennom post n shit.. Er android versionen like "slick" som på tabletene? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ok, anbefaler du mest å shippe den fra USA, jeg har ingen relaterte der, så den må gå gjennom post n shit.. Er android versionen like "slick" som på tabletene? Du kan bruke jetcarrier eller liknende, men da blir totalprisen på ca 3000,-.. så da får du spørre deg selv om du de 800,- spart er verdt den norske garantien og reklamasjonsretten. Jeg ville anbefale å kjøpe den her hvis du ikke har noen som kan ta den med til deg fra utlandet. Android 4.2 er Android 4.2, uansett om det er tablet eller telefon. Ting bare skaleres annerledes basert på skjermstørrelse. Så svaret er ja, det er minst like "slick" som på hvilken som helst tablet! Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Du kan bruke jetcarrier eller liknende, men da blir totalprisen på ca 3000,-.. så da får du spørre deg selv om du de 800,- spart er verdt den norske garantien og reklamasjonsretten. Jeg ville anbefale å kjøpe den her hvis du ikke har noen som kan ta den med til deg fra utlandet. Android 4.2 er Android 4.2, uansett om det er tablet eller telefon. Ting bare skaleres annerledes basert på skjermstørrelse. Så svaret er ja, det er minst like "slick" som på hvilken som helst tablet! Alright, skal spørre mamma om jeg kan få den, uansett om skolen har gått i dass xD wish me luck Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Alright, skal spørre mamma om jeg kan få den, uansett om skolen har gått i dass xD wish me luck Haha, lykke til kompis Du får spørre pent! 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Haha, lykke til kompis Du får spørre pent! Om jeg skal Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ok, anbefaler du mest å shippe den fra USA, jeg har ingen relaterte der, så den må gå gjennom post n shit.. Er android versionen like "slick" som på tabletene? Sist jeg sjekket, var det mange uker til den er på lager i USA (Google Play), omtrent rundt mnd skifte Januar/februar. 2 Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Sist jeg sjekket, var det mange uker til den er på lager i USA (Google Play), omtrent rundt mnd skifte Januar/februar. Dette stemmer, bestilte og avbestilte den fra USA. Fikk melding fra Google om at det kunne ta veldig lang tid. Som sagt Januar/Februar. Så i går bestilte jeg den fra Proshop.no og fikk jsporingsnummer i dag. Når jeg snakket med Proshop.no tidligere i dag; sa de, at de fikk 200stk. på lager, men tror det gjelder for Sverige Danmark og Norge, gjelder å være raskt ute Endret 20. desember 2012 av Vebb Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fikk svar fra Proshop om at de var i Århus, og ville bruke ca 5 virkedager til Trondheim. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Noen som har hørt noe fra MPX? Jeg har fortsatt som 19.des bekreftet........ På lager nå. Min fra Komplett er under plukking, men får den ikke før etter nyttår da pickup point har stengt i romjulen. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Posten i jula stinker. Vanligvis så ville pakken ha ankommet PIB for rundt en time siden. Men, tydeligvis ikke i dag. Jaja, da får jeg både ny bil, og ny tlf i morgen Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Gratulerer Kakesen, bestilte du på netonnet og fikk sporingsnummer igår? Min er i Oslo nå. De bør jo klare å dra den over fjellet til Bergen i løpet av natten... Ja stemmer, fikk sporingsnummeret i går morges. Ble litt nervøs da det sto at melding om pakke var kommet men ikke selve pakken helt frem til i dagmorges. Og jaggu fikk de den ikke til Kolbotn 20 min syd for oslo i løpet av ettermiddagen så nå har jeg den i hende! Steike lekker, var litt bekymret for det glitregreiene bakpå men det så faktisk ganske kult ut i virkeligheten, veldig diskré. Ellers er telefonen lynende rask og nydelig å bruke. Bare å glede seg folkens! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ja stemmer, fikk sporingsnummeret i går morges. Ble litt nervøs da det sto at melding om pakke var kommet men ikke selve pakken helt frem til i dagmorges. Og jaggu fikk de den ikke til Kolbotn 20 min syd for oslo i løpet av ettermiddagen så nå har jeg den i hende! Steike lekker, var litt bekymret for det glitregreiene bakpå men det så faktisk ganske kult ut i virkeligheten, veldig diskré. Ellers er telefonen lynende rask og nydelig å bruke. Bare å glede seg folkens! Enig at glitregreiene ser overraskende bra ut. Mye bedre enn på Optimus G synes jeg! Byggekvaliteten er ihvertfall i en helt annen liga enn Galaxy Nexus (Og det meste annet Samsung noen gang har produsert av telefoner egentlig).. Som kakesen sier er det bare å glede seg Eneste jeg ikke liker med telefonen så langt er at jeg synes power-knappen på siden er litt lite markant, men det er nok tildels en vanesak. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Yes! Da er min fra MPX sendt! Ser også at de har 77 på lager. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Da har Djuice fått den på lager også. Med all in 1 M web kommer den totalt på kr. 2.749,- når man trekker ut abonnementet. Det må da være MYE telefon for pengene selv om kameraet ikke er helt på høyden :-) Lenke til kommentar
en_stor_tomat Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Nå er den inne på Djuice\Telenor! 50+ på lager! Løp og Kjøp Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Chess gav meg endelig sporingsngsnr : 22 des forventet men jeg bestilte jo med netonnet med express så . håper den kommer imorgen da den var i oslo idag, får se imorgen om netonnet har kommet da det er min bursdag imorgen. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Da er den bestilt fra komplett. Pickuptpoint, så får hentet den før jul:) Kjører Galaxy S3 om dagen, og tester Xperia V litt. Så blir spennende å sammenligne disse. Endret 20. desember 2012 av sir-alex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå