FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ja, dette er jo det rene kaos. Alle ser ut til å skylde på LG, så det må ligge noe i det. Jeg turte til slutt aldri å bestille noe, ettersom jeg skal bort i romjulen, men jeg håper fortsatt på at telefonene skal dukke opp i Siba sine butikker før julaften Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Tja si det.. Har bare bilder liggende på mobilen og på så liten skjerm ser jo alt bra ut:) men det kan virke som den tar gode bilder bare den for lys nok.. Her er en link til en del bilder: http://www.swedroid....?t=86990&page=9 Takk for linken Ut i fra bildene som ligger i den tråden ser det ut som kameraet ligget et par hakk etter S3 dessverre. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Noen som har hørt noe fra MPX? Jeg har fortsatt som 19.des bekreftet........ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Nå står det på Siba.no at den er på lager i butikken på Kjellands Plass! Løper ut døra nå! Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ringte dem nettopp, og de bekreftet at 6 stk lå i butikken på Kjellands Hus i Oslo! Løp og kjøp folkens, så blir det telefon før jul likevel 1 Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Da var min ankommet postkontoret, ut og hente den nå! God jul folkens! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Da var min ankommet postkontoret, ut og hente den nå! God jul folkens! Da har jeg min i hånden også! God jul Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Gratulerer Kakesen, bestilte du på netonnet og fikk sporingsnummer igår? Min er i Oslo nå. De bør jo klare å dra den over fjellet til Bergen i løpet av natten... Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fikk svar på e-post fra Proshop.no hvor innkjøpsavdelingen har fått beskjed fra LG om at det kommer 200 stk. På lager i dag og sendes ut fra i morgen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Usikker på om jeg skal kjøpe, eller vente på noe med 4G :/ Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Usikker på om jeg skal kjøpe, eller vente på noe med 4G :/ Hva skal du med 4G, mye billigere med et 4G modem til PC-en incase, tar mindre plass. 4G er dyrt, lite utbredt, ender vel bare med at du bruker mer penger på tlf regningen raskere Er WiFi som er viktigst og HSDPA+ er raskt nok fordi den spiller maks av i 1080p Endret 20. desember 2012 av Vebb Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 HSDPA+ er mer enn bra nok synes jeg. 4G krever en separat radio i telefonen. Det sitter som dere kanskje vet en i Nexus 4, men den er deaktivert. Dette er jeg egentlig glad for da 4G-radioen blir bare en ekstra kilde til batteriforbruk. Så lenge jeg kan streame 1080p uten problemer er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Noen som vet om denne er å finne i en butikk i Bergen? Kjenner det kribler litt.. Edit: Evt om noen skulle ha klart å bestille en for mye som kommer til Bergen før jul? Endret 20. desember 2012 av hsds Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Forferdelig dårlig nettside Proshop har... Trykker på "Kunde Senter" og jeg kommer tilbake til min profil, og hvorfor er live chat offline klokka 14 på en torsdag? Hvordan får jeg egentlig kontakt med dem? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Kjenner jeg blir misunnelig på dere som har fått telefonen gitt Min har ikke blitt levert til posten enda av lefdal, men posten har fått beskjed om at sendingen er på tur. b3ndik: Det er ikke noe telefonummer du kan ringe? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fant omsider en e-postadresse. Tror at "Kunde Senter" ikke betyr kundeservice, men min side. Litt dårlig forklart. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fant omsider en e-postadresse. Tror at "Kunde Senter" ikke betyr kundeservice, men min side. Litt dårlig forklart. ProShop er elendig. Ihvertfall er det min erfaring. Men de svarer på epost innimellom, så det er nok beste måten å få svar på. Ellers kan jeg nevnte at førsteinntrykket av Nexusen er særdeles positivt! Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Gratulerer til alle som har fått telefonen. Bare å dele erfaringer og bilder med oss som fortsatt venter;P Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Gratulerer til alle som har fått telefonen. Bare å dele erfaringer og bilder med oss som fortsatt venter;P Bare å stille spørsmål hvis du lurer på noe. Jeg holder på å kompilere SEAndroid til den, så kommer ikke til å bruke den så mye før om en times tid Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ser egentlig ikke noen særlig grunn til å roote den for min del. Ikke trenger jeg overklokking, fjerning av bloatware og heller ikke å legge inn custom rom for å fjerne sense/touch wiz. Er jo alltids greit for å få ad block og noen tweaks, men for ta det som det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå