Athen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 fikk akkurat en melding med sporingsnummer om at mobilen blir sendt fra netonnet idag Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Husk at pakkene mest sannsynlig ikke kommer før julaften hvis de blir sendt i dag. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Snakket med Siba igjen.. og nå har de plutselig snudd på flisa igjen.. Nå er det ikke SIBA som har fått dem inn i dag, men nå er det plutselig distributøren som skal kanskje få dem inn i løpet av dagen, og blir da ventet i butikkene i romjulen en gang.. Tåpelig.. Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg avbestilte hos elkjøp i går kl14 og la inn bestilling hos netonnet. Fikk sporingsnummer idag kl 10 ca. Jeg drar på juleferie på lørdag, så spørs om jeg får den før ferien, selv om jeg bestilte expressfrakt Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Husk at pakkene mest sannsynlig ikke kommer før julaften hvis de blir sendt i dag. Vi får håpe. Med 2-5 dagers levering (dvs express til 79 kroner ekstra) er det vel ikke usannsynlig med fredag eller lørdag, som er 2 og 3 dager fra den ble sendt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Vi får håpe. Med 2-5 dagers levering (dvs express til 79 kroner ekstra) er det vel ikke usannsynlig med fredag eller lørdag, som er 2 og 3 dager fra den ble sendt. Normalt ja, men slik jeg har forstått det er det litt unntakstilstand nå rett før jul. Posten har rett og slett ikke kapasitet nok til å levere noe raskere.. Men jeg håper jo på deres vegne at jeg tar feil Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som har hørt med Komplett, om de får inn telefonene idag? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ringte chess nettopp og de hadde endelig fått inn nexus4 var pakket og skulle bli sendt i morgen.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Noen som har hørt med Komplett, om de får inn telefonene idag? Har en kompis som bestilte fra komplett, og han har fått beskjed om at den er utsatt til 26.. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) På ingen måte... ta kontakt med dem før du gjør noe. Bestilte den fra Proshop, står restbestilling så tviler, men saken er enkel. Dersom den ikke sendes i morgen (de har en på lager i Viborg (Danmark)) avbestiller jeg hele dritten og venter på S4, bestilte padfone tidligere, men når den ble utsatt opp til 3-4 ganger ble jeg lei og hang meg på nexus maratonet, men med lite hell her også så langt, har blitt skuffet av elkjop og dersom jeg skulle bestille den fra google play store rett fra USA tok det 6 uker å få den til mellomleddet... Endret 19. desember 2012 av Vebb Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 ikke mye action på det sporingsnummeret foreløpig gitt.. treige greier! Satser på at første oppdatering er at den er i Oslo i morgen tidlig Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Har en kompis som bestilte fra komplett, og han har fått beskjed om at den er utsatt til 26.. Fikk til svar at Komplett skulle få telefonen fra sin leverandør i morgen, og at den da skal bli sendt, så jeg tviler på at min telefon kommer dette året, da pickup point har stengt i romjulen og mest sannsynlig har transport firmaene Komplett bruker også stengt. Jeg tror ikke at Komplett får telefonene i morgen, men at kanskje 26. desember er mulig. Men man får vente og se Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Tror kanskje ikke at Tollpost tar juleferie så tidlig altså.. Men det er bare en antydning Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hva syns dere som har fått telefonen da? Verdt pengene? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Da var min sendt fra dustinhome også Sendt i dag tidlig . Spennende å se om den kommer frem før jula, tviler, men er jo lov å håpe:) Lenke til kommentar
stue Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Og der har Elkjøp sendt min. Så får håpe den kommer frem på lørdag Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ojda der var min sendt fra Elkjøp også. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Da er den sendt fra Lefdal og, men same shit som elkjøp. Let the race begin! Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Dere som har fått sendt fra elkjøp korti bestilte dere? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Dere som har fått sendt fra elkjøp korti bestilte dere? Sjekka min side hos Eljøp no og fekk samtidig kvittering på mail. Registrert som sendt. Eg tinga den 18 november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå