Mixy Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Da er det jo mulig de får inn et parti den 19. men at jeg bare var for treg (selv om det sto bekreftet 19. når jeg bestilte). Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ringte MPX i dag, siden jeg hadde 16.des bekreftet. De hadde fått to nye datoer. Første sending kommer 19.des og andre kommer 26.des. Jeg ser at min ordre har 19.des bekreftet, så jeg regner med den blir sendt på onsdag. Samtidig så ser man på nettsiden at de har bekreftet 26.des Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 MPX og Komplett har i alle fall samme datoer. Selv om de har samme lager er det jo et godt tegn Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Første sending kommer 19 og andre 26? Høres merkelig ut. LG mente at det kun kom med 1 sending før jul, så denne historien henger ikke på greip. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Her er det følgende svaret jeg til slutt fikk av Elkjøp: Hei og takk for din henvendelse. Elkjøp har hovedlager i Sverige, så vi kan ikke forholde oss til datoer som blir gitt for Norge... Eg trur ikkje kundesenteret til Elkjøp har peiling men berre svarar etter eiget forgodtbefinnande. Her er lenkje til den svenske pressemeldinga, som seier akkurat det samme som den norske. http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/lg_electronics_nordic_ab__/pressrelease/view/foersta-leverans-av-nexus-4-till-sverige-vecka-51-821520 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Som sagt tviler jeg mer og mer på LG også. Det er jo tydelig at datoene flyttes av de. Chess påsto forrige uke at de hadde fått, men ikke fikk sende ut før 17.? Og idag er det ingen butikker som har. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg fikk beskjed av chess at de fikk indeed inn 50 på fredag, men skulle egentlig hatt 100 stykker, og LG nektet dem å sende før mandag, så jeg skulle ringe dem imorgen etter klokken tolv for å høre om jeg har fått en sporingsnr, så jeg sier ifra her imorgen men uansett utrolig surrete av LG og måten dem kommuniserer på, har hatt lånetlf i to måned som et resultat av dette og starter å gå lei! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Første sending kommer 19 og andre 26? Høres merkelig ut. LG mente at det kun kom med 1 sending før jul, så denne historien henger ikke på greip. Og når begynte 26. desember å bli før jul? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 LG mente det kun skulle komme en sending før nyttår. Sikkert det stue mente Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ja, riktig. Synes det er rart med to ulike leveringer med to, tre arbeidsdager imellom. Når LG presiserte at de kun kom med EN levering før 2013. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, men det var det jeg ble fortalt av mpx når jeg ringte dem i går. Min ordre: 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2012-12-19 Nettsiden: Lagerstatus: Ikke på lager. 38 stk. Bekreftet 26.des.2012 Vi får se i morgen om det stemmer. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Står "På lager" på Netonnet.. håper de sender min i dag. Lenke til kommentar
kakesen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kundeservice <[email protected]> 09:40 (for 35 minutter siden) Svar til meg Hej Vi har fått in dessa telefoner idag så vi kommer kanske kunna skicka er order idag. Med vänlig hälsning _______________________________________ Andreas Englund Customer Service NetOnNet AB Bockasjögatan 12 SE-504 30 Borås SWEDEN PHONE: +47 815 00 780 FAX: +46 33 103 188 E-MAIL: [email protected] WEB: www.netonnet.no Ser ut som de forhåpentligvis får sendt ut ordre i dag! Da er det kanskje håp om å få disse før jul? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ser på prisjakt.no at både siba.no og teknikmagasinet.no har det på lager. Lyser grønt! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har sent mail til Siba for å høre Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Snakket med en kamerat. Han har fått bekreftelse på sin Nexus 4 @ Teknikkmagasinet og at den er klar til henting imorgen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Da har jeg avbestilt hos komplett og lagt inn en bestilling hos netonnet isteden. Håper de ikke ljuger men at de faktisk har på lager ^^ Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Netonnet har den på lager nå, men om de har nok til nye ordre vet jeg ikke. Bestilte i går, og fikk beskjed fra kundeservice om at de sender den i dag. Edit: Leste visst feil (ikke helt stødig på svensk), de bekreftet ikke at den var sendt i dag. Endret 18. desember 2012 av oro2 Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Bestilte min den 14. fra elkjøp. Ble så lei utsettelse på utsettelse at jeg avbestille hele dritten og kjøpteen Xperia V isteden. Knallfornøyd, venter heller på at nexus kommer med 32gb utover året, evt på neste nexus kanskje fra Motorola eller Sony (ønsketenkning).. Håper dere som har bestilt får den før julaften dog 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå