Dukien Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Slik som forrige gang så må vel noen rette på dem på facebook fordi dem tydligvis ikke klarer å oppdatere sine egne datoer, om det skyldes lathet eller "indirekte" lure kundene til å tro at datoen stemmer er det bare å spekulere i. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg får i alle fall mindre og mindre tro på alle datoer som ligger rundt på norske nettbutikker. At ikke MPX og Komplett har like datoer, eller at Lefdal og Elkjøp har forskjellige tyder jo på at de styres altfor manuelt istedenfor å hente datoene fra leverandør etc. MPX og Komplett har samme dato, og vi som bestilte i "tide" hos MPX og Komplett har fått "forventet" levering 16.12.12, så gjenstår det å se om det stemmer. Endret 12. desember 2012 av ICS-FD Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Chess : Forventes inn 09.01. .. .. Jeg vet ikke hva jeg skal si, når dem sa i tlf forigårs at den 16 var ny dato. Starter å gå drittlei snart. Lenke til kommentar
stue Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noe nytt fra elkjøp da?? Som vanlig er det jo veldig rart at lefdal har en annen dato. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 http://www.itavisen.no/907978/norsk-nexus-4-lansering-avslort første lass kommer mellom 17 - 21 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg tror det ikke før jeg får se det. Jeg har bestilt en på Elkjøp i Trondheim, men jeg drar sørover den 19. så ser ikke ut som om jeg rekker å få den med meg. Da stiller jeg jo bakerst i køen hvis jeg prøver meg et annet sted Lenke til kommentar
mortenaa Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Bestilte nettopp fra Lefdal (3795,- med gratis frakt), og den står nå med leveringsdato 27.12.2012 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Den datoen tviler jeg på at stemmer. Jeg har tidligere sagt at vi sannsynligvis ser en begrenset levering i Norge før nyttår, og at det kun blir en. Det ser ut til å stemme med det som kommer frem av LGs pressemelding (tek.no / itavisen.no). Kun en leveranse, og den kommer neste uke. Lenke til kommentar
stue Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ja, slik jeg også tolker det. Kommer 1 leveranse før jul, og videre leveranser kommer ute i januar 2013 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Stemmer bra det http://www.amobil.no/artikler/nexus-4-i-butikk-neste-uke/115247 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det stemmer det, ringte chess og jeg er en av dem som får partiet som kommer inn 14.12, men LG nekter leverandører å selge før 17.12, så jeg regner med at jeg er en av det partiet. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Haha der sa du det! Jeg snakket med chess istad (dem ringte meg) og fortalte at de fikk bare halvparten av LG (50 mot 100) og de kunne ikke svare om jeg var en av dem som ville bli sendt ut til mandag selv om jeg forhåndsbestilte tidlig derifra. Skulle ringe tirsdag for å se om de hadde en sporingspakke til meg, så tirsdag finner jeg ut av det, utålmodig! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Haha der sa du det! Jeg snakket med chess istad (dem ringte meg) og fortalte at de fikk bare halvparten av LG (50 mot 100) og de kunne ikke svare om jeg var en av dem som ville bli sendt ut til mandag selv om jeg forhåndsbestilte tidlig derifra. Skulle ringe tirsdag for å se om de hadde en sporingspakke til meg, så tirsdag finner jeg ut av det, utålmodig! Når bestilte du din?? Har også bestilt hos chess den 24nov.. Lenke til kommentar
Gullreven Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fikk endelig et skikkelig svar av Elkjøp på mail. 27/12 datoen er igjen utsatt (i tråd med det vi vet fra LGs pressemelding). Ny og bekreftet dato er 2/1-2013. Så det er kjipt, men da vet dere der! Jeg bestilte min 18 nov, men nå viser det seg jo at dette egentlig har fint lite å si. Har derfor bestilt hos NetOnNet i håp om å være en av dem som kan få telefonen i løp av romjulen. Men har ikke fått noe som helst svar enda på et par hendvendelser som jeg har sendt dem. Lenke til kommentar
stue Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Høres rart ut. LG sa jo for noen dager siden at først lass kom mellom 17 og 21. desember. Har det kommet en ny forsinkelse etter dette? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Når bestilte du din?? Har også bestilt hos chess den 24nov.. Bestilte min den 23. November, og da hadde ikke nexusen vært oppe i chess sine nettsider så altfor lenge, når jeg snakket med dem på face så forventet dem inn 100 stykker og det dekket "så og si alle" som hadde forhåndsbestilt, dem fikk inn 50 nå på fredag og blir sendt ut mandag da LG ikke gav dem lov å sende ut før mandag, jeg bestilte da 24 timer før deg og jeg vet ikke om jeg får, men du bestilte jo rimelig tidlig når de hadde ca. totalt 100 forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Høres rart ut. LG sa jo for noen dager siden at først lass kom mellom 17 og 21. desember. Har det kommet en ny forsinkelse etter dette? Nei, men første lass er svært begrenset og sannsynligvis utsolgt hos de fleste. Lenke til kommentar
Hardcorefaxe Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hmmm,jeg er en av dem som fikk ny dato til Chess (9 jan). Er det verd å vente på eller skal jeg gå for noe annet? Lenke til kommentar
Gullreven Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Høres rart ut. LG sa jo for noen dager siden at først lass kom mellom 17 og 21. desember. Har det kommet en ny forsinkelse etter dette? Forhandlerne bruker ulike leverandører. Snakket med en selger i en netcom butikk forleden. Han sa at telefonen ble forsinket fra hovedleverandør (som de fleste norske butikker/forhandlere bruker) som het 2020/tjue-tjue eller noe sånt. (har ikke peiling på hvordan det skrives) ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå