J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som vet når denne blir tilgjengelig i googles nettbutikk? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Nei. Det måtte isåfall vært Google eller LG. Vi har uansett ikke Play Devices i Norge. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dere som har den; hvor kjøpte dere den? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som har hørt noe mere ifra Lefdal? 13. Desember var vel siste beskjed jeg fikk.. Hadde nesten glemt av at jeg hadde bestilt telefonen, men fikk min case til telefonen fra kina i posten i dag å da begynte jeg å bli ivrig igjen.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Noen som har hørt noe mere ifra Lefdal? 13. Desember var vel siste beskjed jeg fikk.. Hadde nesten glemt av at jeg hadde bestilt telefonen, men fikk min case til telefonen fra kina i posten i dag å da begynte jeg å bli ivrig igjen.. Står 17. på hjemmesiden deres. Endret 5. desember 2012 av b3ndik Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Står 17. på hjemmesiden deres. Ja så det.. Men tenkte og håpet at kansje det var neste batch?.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja så det.. Men tenkte og håpet at kansje det var neste batch?.. Utrolig kort mellom de i så fall Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jepp.. De får den sikkert ikke sendt før den 17'ende.. Og da kommer den sikkert ikke hit til tromsø før jeg drar til foreldrene mine den 21'e å blir til over nyttår.. jess... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) I know that feel bro. Sendes pakken før 16. kommer den fram før julaften sier posten, så litt dårlig timing... Kan man kjøpe den i USA og bruke den her hjemme? edit: kan jo alltids endre adresse til foreldrene dine da Endret 5. desember 2012 av b3ndik Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, kan bruke den her selv om den er kjøpt i statene. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Og den vil fungere like godt som en telefon kjøpt i Norge? Tok med en HTC Desire til USA og da kunne jeg bare bruke edge, ikke 3G, men det var jo en gammel telefon. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Den vil fungere like godt, men du vil ikke få reklamasjonsretten gitt av norsk forbrukerkjøpslov. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) http://wmpoweruser.c...google-nexus-4/ Dog noe bedre her : Endret 6. desember 2012 av Dukien Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Amobils review for de som ikke har fått med seg det! http://www.amobil.no/artikler/lg-nexus-4/114664 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Da har jeg hatt noen dager med denne mobilen.. Må bare få skryte av hvor herlig god den er:) kommer fra en s3 og trodde en overgang ville bli lite merkbar men det er bare noe som er vanvittig tiltalende med måten denne mobilen fremstår på. Alt fra hvordan den ligger i hånden til hvordan glasset er buet ut mot kantene og flyten i menyene.. Det er en god stund siden sist jeg har brukt stock android men må si at det er blitt veldig mye bedre og rent estetisk fremstår som natt og dag i forskjell fra versjon 2.x som var sist jeg brukte android stock:) Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Genialt Da har jeg hatt noen dager med denne mobilen.. Genialt, takk for "tilbakemeldingen" da ventetiden er frustrerende, jeg solgte min GS3 til han jeg bor med da overgangen fra Nexus --> GS3 ikke var digg, alle mine kriterier som f.eks kvalitetfølelse, minimalistisk design forventer jeg å få i forhold til GS3 hvor TW er for "fargete" og kvaltitmessig føltes den som om den like gjerne kunne vært kjøpt på leketøysbutikken Brio. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 http://www.mobili.no/tester/test-lg-nexus-4/ Mobili har testet telefonen. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Må le av den testen, argumenterer med at Samsung er raskt med oppdateringer, siden når ble ca. 5++ måned definert som raskt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Haha nei det er sant. Å ligge en Android versjon bak kan ikke kalles raskt. Og det er verdt å poengtere at det er for flaggskipet deres. Alle andre modeller halter jo bak Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Må le av den testen, argumenterer med at Samsung er raskt med oppdateringer, siden når ble ca. 5++ måned definert som raskt? Hehe... Prøv og si det til de uheldige eierne av lg optimus 2x.. De fikk vel ics først i dag og den mobilen er vel 2 år gammel:) Og det var sikkert litt jobb for samsung og få project butter til å funke ordentlig på sin hardware.. Tror jeg byttet lekkede samsung rom 20 ganger før den offisielle ble sluppet.. Nå er vel 4,2,1 også på vei til s3 Endret 7. desember 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå