Mixy Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Diggeste skjedde! Jeg snakket med Chess som jeg har hatt i flere år og spurte om nexus 4, erfaringmessig slik med GSII og GSIII så har de alltid vært dritraske med datoer etc men der koster mobilen 4300, jeg sa at jeg hadde lagt inn en bestilling på elkjøp så jeg skulle tenke hva jeg ville, men som fast chess kunde ville dem matche elkjøp over telefonen så da blir den forhåpentligvis sendt den 10. des Hold oss oppdatert, men det skulle overraske meg om Chess får den en uke før Elkjøp Endret 23. november 2012 av Mixy Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bestilte meg "silikondeksel" til nexusen nå. Selv om det ikke ser noe pent ut så er det kjekt å ha på telefonen som beskyttelse ved diverse anledninger. Min forige telefon har overlevd mye fall i gulvet takket være ett lignende deksel. Kostet forresten 11kr på ebay. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hold oss oppdatert, men det skulle overraske meg om Chess får den en uke før Elkjøp Det vil jeg vet du. Bestilte meg "silikondeksel" til nexusen nå. Selv om det ikke ser noe pent ut så er det kjekt å ha på telefonen som beskyttelse ved diverse anledninger. Min forige telefon har overlevd mye fall i gulvet takket være ett lignende deksel. Kostet forresten 11kr på ebay. Link til ebayen? En av grunnen til at jeg ser fram til denne mobilen er følelsen av å holde en reel mobil og ikke et leketøy fra Brio slik tilfellet var med GSII og GSII og delvis Nexus så vet ikke hvor gira jeg er på å pakke den inn i noe shit, men i fylla derimot er det kjekt å ha noe. Edit: Når man snakker om sola, youtube hintet meg om Nexus 4 droptest nå: Endret 24. november 2012 av Dukien Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Her er den jeg har kjøpt: http://www.ebay.com/itm/251187209242?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Finnes dog i mange forskjellige farger, fasonger og matrialer. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jævlig gira på denne. Ser at den blir dyr og sen i Norge. MEN jeg har en kompis som skal til London fra til uka, og lurte på om dere vet hvordan det vil være å få kjøpt den med av ham. Altså, er det noen fysiske butikker i London som har fått den enda, tror dere? Og vil jeg der få den til Google Play-utsalgspris? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Den har nok ikke kommet til noen fysiske butikker ennå (unntaket er eventuelt carrier-branded i USA). Og da får du heller ikke Google Play prisen dessverre. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Godt spørsmål.. i norge bruker vi vel 2600 / 1800MHz og i Australia er det 2100 / 1700MHz Så ja.. den eneste måten å finne ut av dette er å vente tålmodig på mobilen å teste det kansellerte min ordre hos Elkjøp og kjøpte min via eBay.. Det fungerer kun på bånd 4 (AWS 1700/2100). Hardwaremessig ser den ut til også å støtte 2100 og 1900 også men det er kun AWS 1700/2100 som funker: http://www.anandtech.com/show/6474/nexus-4-includes-support-for-lte-on-band-4-aws Så med mindre vi kommer til å bytte frekvenser i norge (noe som faktiskt ikke er utelukket) så funker ikke Nexus 4 på lte her. Det er ikke noe stort tap spør du meg Men det er jo fett for de som bor i Canada da. og kanskje T-Mobile sitt nye LTE nett i USA som åpner neste år, det skal bruke AWS. Skjønner ikke helt hvordan utviklerne av nexus 4 ikke skjønte at noen kom til å finne på å bruke debug menyen til å slå på LTE Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dette ser jo ikke helt bra ut da.. Iallefall ikke om det er ett HW problem.. Får se hvor mye dette irriterer meg når jeg får telefonen. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tror ikke det der er av særlig betydning, siden det ikke er nevnt i en eneste test så langt. Får se når jeg får telefonen i morgen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 http://www.popherald.com/news_20121125_google_browser_fix_android-21112 Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har selv bestilt denne: http://www.amazon.com/gp/product/B009W6C4FW/ref=oh_details_o00_s00_i00 Ikke noen beskyttelse mot fall, men beskytter hele telefonen mot riper hvertfall. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hva gjør at denne Nexusen er så mye bedre enn den forrige? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hva gjør at denne Nexusen er så mye bedre enn den forrige? Generelt oppgradert hardware og penere design. Når det er sagt er den ikke så mye bedre enn Galaxy Nexus, så det får være opp til hver enkelt Galaxy Nexus-eier og vurdere om man vil oppgradere. Her er en sammenligning av hardware specs fra GSMArena. Lenke til kommentar
Kian Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har hatt denne telefonen nå litt over en uke og må si jeg er veldig fornøyd. Voldsomt flott skjerm! Batteritiden er så som så. Jeg har vel også brukt den mer enn normalt fordi det er en splitter ny telefon. Vurderer å selge den da jeg har en 16gb på vei. Den jeg har nå er kun 8gb. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Så du skaffet deg en 8 gig og nå skal du få deg en 16gig? : O Dæsken, noen som har det. 1 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det kan en trygt si... Lenke til kommentar
Kian Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Med tanke på at prisen er latterlige 299 og at jeg får solgt iPhone 4s til mer enn hva en 16gb koster så syns jeg ikke det er så ille. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Den hadde jeg kjøpt på flekken om ikke prisen var helt hinsides ihvertfall! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fikk den i dag, og jeg er svært fornøyd! Visstnok gikk jeg fra en Xperia Neo, men har jo prøvd S2 og 3 en del, og det går merkbart raskere. Har savnet at det flyter på android slik som på iPhone, og det gjør det hvertfall ennå! Får se hvordan den ter seg etter noen ukers bruk. Lenke til kommentar
stue Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hvordan er touch-responsen? Den videoen hvor den sammenlignes med galaxy nexus var skremmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå