Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?

Mixy

Anbefalte innlegg

Diggeste skjedde! Jeg snakket med Chess som jeg har hatt i flere år og spurte om nexus 4, erfaringmessig slik med GSII og GSIII så har de alltid vært dritraske med datoer etc men der koster mobilen 4300, jeg sa at jeg hadde lagt inn en bestilling på elkjøp så jeg skulle tenke hva jeg ville, men som fast chess kunde ville dem matche elkjøp over telefonen så da blir den forhåpentligvis sendt den 10. des :D

Hold oss oppdatert, men det skulle overraske meg om Chess får den en uke før Elkjøp

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold oss oppdatert, men det skulle overraske meg om Chess får den en uke før Elkjøp

Det vil jeg vet du. :)

Bestilte meg "silikondeksel" til nexusen nå. Selv om det ikke ser noe pent ut så er det kjekt å ha på telefonen som beskyttelse ved diverse anledninger.

Min forige telefon har overlevd mye fall i gulvet takket være ett lignende deksel.

Kostet forresten 11kr på ebay.

Link til ebayen? En av grunnen til at jeg ser fram til denne mobilen er følelsen av å holde en reel mobil og ikke et leketøy fra Brio slik tilfellet var med GSII og GSII og delvis Nexus så vet ikke hvor gira jeg er på å pakke den inn i noe shit, men i fylla derimot er det kjekt å ha noe. :)

Edit: Når man snakker om sola, youtube hintet meg om Nexus 4 droptest nå:

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jævlig gira på denne. Ser at den blir dyr og sen i Norge.

MEN jeg har en kompis som skal til London fra til uka, og lurte på om dere vet hvordan det vil være å få kjøpt den med av ham. Altså, er det noen fysiske butikker i London som har fått den enda, tror dere? Og vil jeg der få den til Google Play-utsalgspris?

Lenke til kommentar

Godt spørsmål.. i norge bruker vi vel 2600 / 1800MHz og i Australia er det 2100 / 1700MHz

Så ja.. den eneste måten å finne ut av dette er å vente tålmodig på mobilen å teste det :)

kansellerte min ordre hos Elkjøp og kjøpte min via eBay..

Det fungerer kun på bånd 4 (AWS 1700/2100). Hardwaremessig ser den ut til også å støtte 2100 og 1900 også men det er kun AWS 1700/2100 som funker:

http://www.anandtech.com/show/6474/nexus-4-includes-support-for-lte-on-band-4-aws

Så med mindre vi kommer til å bytte frekvenser i norge (noe som faktiskt ikke er utelukket) så funker ikke Nexus 4 på lte her. Det er ikke noe stort tap spør du meg :p

Men det er jo fett for de som bor i Canada da. og kanskje T-Mobile sitt nye LTE nett i USA som åpner neste år, det skal bruke AWS.

Skjønner ikke helt hvordan utviklerne av nexus 4 ikke skjønte at noen kom til å finne på å bruke debug menyen til å slå på LTE

Lenke til kommentar

Har hatt denne telefonen nå litt over en uke og må si jeg er veldig fornøyd.

Voldsomt flott skjerm!

Batteritiden er så som så. Jeg har vel også brukt den mer enn normalt fordi det er en splitter ny telefon.

Vurderer å selge den da jeg har en 16gb på vei. Den jeg har nå er kun 8gb.

Lenke til kommentar

Fikk den i dag, og jeg er svært fornøyd! Visstnok gikk jeg fra en Xperia Neo, men har jo prøvd S2 og 3 en del, og det går merkbart raskere. Har savnet at det flyter på android slik som på iPhone, og det gjør det hvertfall ennå! Får se hvordan den ter seg etter noen ukers bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...