MarQsDH Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 For de som lurer har Elkjøp og Lefdal 30 dagers åpent kjøp. Dvs at dere kan få igjen penger siden de og deres konkurrenter har gått ned i pris. Siden de er kjøpt uten abonnement så gjelder dette så vidt jeg vet for deres ordre også. Info: Elkjøp - http://www.elkjop.no/cms/s-mBGsGQVpybAAAAEuTkx0zw_D/vare-kundegarantier Lefdal - http://www.lefdal.com/cms/s-8FKsGQVtpIIAAAExyRYtwwno/vare-kundegarantier 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Åpent kjøp gjelder ikke på mobiler, vel? Edit: jepp Unntakene fra denne returretten er mobiltelefoner og varer solgt med abonnement. Spill, film og programvare må ha ubrutt emballasje for å kunne byttes. Endret 18. november 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Med andre ord så får lefdal og Elkjøp mye forespørseler på mandag. Lenke til kommentar
Steady Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg har nå bedt lefdal om å justere prisen min mot at jeg ikke kansellerer ordren. Satser på at det går veien, de vil vel helst ikke tape kunder til elkjøp. Endret 18. november 2012 av Steady Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Dere er klar over at elkjøp og lefdal er ett og samme konsern? :-) De "later" bare som det er konkurranse mellom dem for at vi som kunder skal få best mulig følelse av å ha gjort ett kupp Vær gang vi for en bedre pris hos en av de:-) 1 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det stemmer at det er samme konsern, men de fungerer som konkurrenter på samme måte som alle andre. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hvilken telefon er alternativet til denne med prisen 3.6k egentlig? Får vel ikke S3 så billig ennå? Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Utrolig nok så kan padpone 2 være et veldig bra alternativ, denne imponerer meg hardware messig men software messig er den kaanskje treg på oppdateringer men den kjører jo så og si stock versjon. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Elkjøp har fjernet Nexus 4? Har en i bestilling, men kjøpte den da den kostet 4200.- :/ Lenke til kommentar
stue Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Og borte fra lefdal.com også Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Virker som at de har tatt den bort ja, står bare at produktet ikke er tilgjengelig. Er forsåvidt likens hos Lefdal.. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Samt lefdal også, nå står det ovenfor at de er "samme selskap" men lurer på hva årsaken til dette er. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Man kommer fortsatt inn på Elkjøp sin via prisguiden: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/LGE960BLACK/lg-nexus-4-e960-smarttelefon-sort?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISGUIDE Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) En nok tomt iht tilbudet (da pleier tingene ligge ut på tilbudssiden, mens selve produktsiden er borte). Er borte fra tilbudssiden også nå. Finurlig! FIkk ikke selv slått kloa i en til tilbudspris, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet Edit: Ligger ute på tilbudssidene nå, men står at den ikke er tilgjengelig = aka utsolgt til tilbudspris utifra tidligere erfaringer. Endret 18. november 2012 av hsds Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg fikk kjøpt den til 3700 på elkjôp. Fått bekreftelsmail og. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Er jo bare 150 mer på Dustin da, ingen som går konkurs av den grunn Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Den trådløse ladetingen kommer (forhåpentligvis) på nyåret ifølge LG. http://www.dinside.no/906123/lg-nexus-4 Lenke til kommentar
stue Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Takk for tipset Turbo - gjorde dette istedenfor å gjøre slik han ovenfor gjorde - å bestille ifra Lefdal og avbestille på elkjøp som var min første tanke, i mailen presiserte jeg at kunder hos dem har gjort det før og siterte til diskusjon.no at jeg ble tipset om det her, så får vi se hva dem sier til mandag. Men burde jo være enklere for både dem og meg da jeg slipper å ha 2 bestillinger, den ene må slettes etc. Har du hørt noe fra elkjøp om dette går igjennom? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg bestilte fra USA på minuttet telefonen ble lagt ut, men har ikke hatt noen fremgang på min ordre. Etter flere telefoner til Google Play Support er det klart at den ligger i en ordre-kø, hvor de ikke kan si noe om HVOR i køen den ligger. Det kan altså ta opp til 3 uker før jeg får den...i USA. Planen min var at kona skulle ta den med seg når hun reiser fra USA på søndag, men siden den ikke er sendt ennå er det ikke noen sjanse for at den kommer frem før Thanksgiving. Vet ikke hva det betyr for leveringen til Norge - antakelig ikke no. Google vil nok spre telefonen så godt geografisk som de kan, og Norge er nok ikke store volumet i den store sammenhengen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Nei jeg ser at den har havnet på Elkjøp og Lefdal igjen, og at de forespeiler levering i slutten av uken/starten av neste. Jeg tror det liksom ikke før den er fysisk i butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå