Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Jeg gav faen og kjøpte den akkurat på elkjøp, jeg spurte hvorfor den koster 4300 der og 4000 på Lefdal så matchet dem prisen og jeg ser nå at dem endret sine websider ned til 4000, dem garanterte (snakket med en som sa at elkjøp får prio og den vil bli sendt fra dem 23 november, så da betaler jeg lett den ekstra 1000lappen og slipper alt det stresset og er jeg heldig så får jeg den føre dere som har bestilt via google play. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringte support (som heldigvis er åpent 24/7), og fikk beskjed om at ordren min har "chargable status", hvilket vil si at jeg antakelig får den mandag eller tirsdag. Hun sa at flere har fått telefonen uten å få noe trackingnummer eller ordrebekreftelse, så forhåpentligvis gjelder det min telefon også. Skulle visstnok sende meg en e-post slik at jeg kunne kontakte henne direkte dersom den ikke skulle dukke opp ila tirsdag...

 

What a mess...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte tidlligere på lefdal, litt kjipt at man skal bli straffet for å være tidlig ute. De satte nok ned prisen ytterligere som en respons på at elkjøp senket sin pris.

 

Kan vel bare bestille nytt og avbestille forrige ordre?

 

Edit: Da mister du også plassen din i en evt kø.

Endret av hsds
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elkjøp satte ned til samme som Lefdal .. utrolig irriterende 12timer etter bestilling! Skulle gått an å klaget på dette. :( men vet noe om det lønner seg å legge inn en ny bestilling så slettet den gamle? Summen har jo allerede blitt trukket så virker sykt stress/riski å legge inn enda en bestilling. Om jeg kjøper en nå og ser ut til at jeg må kontakte dem på mandag for å tilfelle fjerne den første orderen, mon tro om det lar seg gjøre?

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Elkjøp satte ned til samme som Lefdal .. utrolig irriterende 12timer etter bestilling! Skulle gått an å klaget på dette. :( men vet noe om det lønner seg å legge inn en ny bestilling så slettet den gamle? Summen har jo allerede blitt trukket så virker sykt stress/riski å legge inn enda en bestilling. Om jeg kjøper en nå og ser ut til at jeg må kontakte dem på mandag for å tilfelle fjerne den første orderen, mon tro om det lar seg gjøre?

 

Avbestilling ;)

Lenke til kommentar

Elkjøp satte ned til samme som Lefdal .. utrolig irriterende 12timer etter bestilling! Skulle gått an å klaget på dette. :( men vet noe om det lønner seg å legge inn en ny bestilling så slettet den gamle? Summen har jo allerede blitt trukket så virker sykt stress/riski å legge inn enda en bestilling. Om jeg kjøper en nå og ser ut til at jeg må kontakte dem på mandag for å tilfelle fjerne den første orderen, mon tro om det lar seg gjøre?

 

Send heller en mail til Elkjøp med ordrenr og be dem endre til riktig pris. Har gjort det flere ganger uten noen problemer. Så slipper du stresset med bestille ny, avbestille første osv osv....

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Takk for tipset Turbo - gjorde dette istedenfor å gjøre slik han ovenfor gjorde - å bestille ifra Lefdal og avbestille på elkjøp som var min første tanke, i mailen presiserte jeg at kunder hos dem har gjort det før og siterte til diskusjon.no at jeg ble tipset om det her, så får vi se hva dem sier til mandag. Men burde jo være enklere for både dem og meg da jeg slipper å ha 2 bestillinger, den ene må slettes etc. :)

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Har også bestilt fra Elkjøp for 2 dager siden. Akkurat sendt mail om at jeg vil ha prisen satt ned til nåværende pris og at jeg heller kjøper fra Lefdal om det ikke ordner seg. Håper det går bra :) Gleder meg sykt til endelig å få en Nexus. Hadde en S2 fram til September da jeg hadde et uhell og mistet vektskiver på den, men har hele tiden siklet etter Galaxy Nexus.

Lenke til kommentar

Har også bestilt fra Elkjøp for 2 dager siden. Akkurat sendt mail om at jeg vil ha prisen satt ned til nåværende pris og at jeg heller kjøper fra Lefdal om det ikke ordner seg. Håper det går bra :) Gleder meg sykt til endelig å få en Nexus. Hadde en S2 fram til September da jeg hadde et uhell og mistet vektskiver på den, men har hele tiden siklet etter Galaxy Nexus.

haha .. var slik jeg ordla meg også men jeg putter action bak mine uttalelser så la oss håpe Elkjøp ikke er gira på å tape kunder. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...