Nystic Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Prossess stats? Beklager, men det forsvant da jeg akkurat kryperte mobilen. BTW. Er det noen som har hatt problemer med Snapchat enda? Virker som det endelig har blitt løst! Endret 17. november 2014 av Nystad97 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Beklager, men det forsvant da jeg akkurat kryperte mobilen. Måtte du sette låseskjermpassord for å kryptere? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Beklager, men det forsvant da jeg akkurat kryperte mobilen. Måtte du sette låseskjermpassord for å kryptere? Ja. Enten mønster, kode eller passord. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Ja. Enten mønster, kode eller passord. Takk for svar! Uten å eie en Nexus er det vanskelig å finne ut av hvordan låseskjerm og kryptering fungerer i Android 5.0. Arstechnica skriver dette: Devices that ship with Android 5.0 are encrypted out of the box. If you set a lock screen, you're given the option to require a security challenge before the device turns on. Enable this and a PIN, pattern, or password prompt will come up even before the boot animation. After you pass authentication, the device decrypts the data partition and mounts it, allowing the device to fully boot. http://arstechnica.com/gadgets/2014/11/android-5-0-lollipop-thoroughly-reviewed/7/#h1 Det høres jo ut som om låseskjermen og enhetskryptering endelig har blitt separert og at man skal kunne kryptere enheten uten å måtte høyne låseskjermsikkerheten. Endret 17. november 2014 av mandela Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Er OTA begynt å rulle ut? Jeg har byttet ut N4'n, men tenkte å oppdatere den uansett og bruke den som babycall(!). Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 I går gadd jeg ikke vente lenger, og flashet Lollipop med Nexus Root Toolkit. Jeg støtte på et relativt vanlig problem, at booten loopet. Ventet 30 minutter før jeg googlet rundt og fant denne fixen: https://plus.google.com/113329792100896065459/posts/iu4D76GwPrz Måtte factory restore gjennom recovery: https://support.google.com/nexus/answer/4596836?hl=en Så nå har jeg fullt fungerende Lollipop på min Nexus 4 Lenke til kommentar
inside_448892 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fikk Android 5 via OTA i går kveld. Lenke til kommentar
dakri Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Startet å installere Android 5 (OTA) i går og den blir ikke ferdig. Står bare: "Installerer systemoppdateringen..." Har prøvd å skru av og på og gå inn i Recovery Mode, men den bare fortsetter med å installere uten å bli ferdig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Startet å installere Android 5 (OTA) i går og den blir ikke ferdig. Står bare: "Installerer systemoppdateringen..." Har prøvd å skru av og på og gå inn i Recovery Mode, men den bare fortsetter med å installere uten å bli ferdig. Da er nok ditt eneste valg og benytte deg av Factory Images til Google: https://developers.google.com/android/nexus/images#occamlrx21t Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588979 her finner du adb og fastboot drivere. så slipper du utviklerverktøyet til google =) da fungerer .bat fila også. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Da har telefonen restartet 2 ganger de siste 24 timene på grunn av Snapchat... Noen som har opplevd det samme enda? Hadde virkelig håpet at problemet skulle være løst i Lollipop! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Da har telefonen restartet 2 ganger de siste 24 timene på grunn av Snapchat... Noen som har opplevd det samme enda? Hadde virkelig håpet at problemet skulle være løst i Lollipop! Dette er for dårlig av google.. Om det er samme problem da. Var en befrielse å slippe slikt på min Samsung. Touchwiz er en bummer dog Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 er dette en bug hos google eller er det en bug OEM'er jobber seg rundt? det er sikkert ikke riktig å ta skyld fra snapchat heller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 er dette en bug hos google eller er det en bug OEM'er jobber seg rundt? det er sikkert ikke riktig å ta skyld fra snapchat heller. Det er vel en bug i stock android, som alle produsenter ser ut til å fikse til sine telefoner.. På Nexus 4 med 4.4 får man en beskjed når man åpner snapchat første gang om at man kommer til å bli plaget, og at Snapchat ikke kan gjøre noe med det siden feilen ligger i stock Android. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Er det bare jeg som ennå ikke har fått OTA? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Nope, har heller ikke fått noe enda Edit: da fikk jeg min OTA i går kveld, gjorde en omstart først, vet ikke om det var utslagsgivende. Endret 26. november 2014 av PapaDon Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kom det automatisk eller gjorde du noen triks? Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Har bare ligget påslått og urørt i noen dager, kom av seg selv 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Du har en smooth opplevelse i vente. På min var den hakkete og dårlig respons på helt i starten. Nå, smooth som en barnerumpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå