Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edit: DEN BOOTET!

 

edit: trur jeg vet hvorfor den har vært noe kødden å boote. den har ikke orginal mac adresse lenger. 00:11:22:26:d1:e2 noen som vet om root programmer fungerer i 5.0? før jeg prøver meg på custom recovery og sånt som kanskje får den til å ikke boote mer.

 

edit; den har også bare 4.5GB med ledig plass. mye som er galt med den virker det som. men 5.0 er det første som har bootet på den siden 4.3 =)

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

 

Alt fungerer som smurt her! :D

 

attachicon.gifScreenshot_2014-11-15-12-00-02.png

 

 

Ser du ikke har de svarte kantene oppe og nede på skjermen som jeg har på min telefon. Og i tillegg har jeg svart bakgrunn når jeg åpner app-skuffen. Har du gjort noe spesielt for å få den hvite bakgrunnen?

 

15.11.14%2B-%2B1.jpg

 

Last ned denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.launcher :)

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

 

 

Alt fungerer som smurt her! :D

 

attachicon.gifScreenshot_2014-11-15-12-00-02.png

 

 

Ser du ikke har de svarte kantene oppe og nede på skjermen som jeg har på min telefon. Og i tillegg har jeg svart bakgrunn når jeg åpner app-skuffen. Har du gjort noe spesielt for å få den hvite bakgrunnen?

 

 

 

Last ned denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.launcher :)

 

 

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Batteristatus: Første "ordentlige" dag med Lollipop på Nexus 4 (hatt skole fra 8-15)! Vet ikke hvordan bruk man kan definere dette som... Hatt noen meldinger/email, surfing og sosiale medier (Facebook, Twitter, Google+, Instagram og Snapchat). Wifi/3G på, GPS på, synkronisering av diverse ting, bluetooth av.

 

ylthig1.png

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...